• Iedereen heeft wel iets wat hij/zij haat of zich aan ergert. Nu is het de bedoeling dat je dat opnoemt en er toch iets positiefs over probeert te zeggen, ook al kan dat soms moeilijk zijn.
    De persoon na jou moet zeggen of hij het er mee eens is of niet (iedereen heeft tenslotte een eigen mening over dingen), als je het er niet mee eens bent vertel je ook waarom (zolang er maar geen bitchfights om bestaan).

    Bijvoorbeeld
    Persoon 1: Ik heb een hekel aan school, maar ik heb dankzij school wel mijn vrienden ontmoet.
    Persoon 2: Daar ben ik het mee eens. Ik heb een hekel aan Justin Bieber, maar hij heeft het wel ver geschopt in zijn leven.
    Persoon 3: Daar ben ik het niet mee eens, hij heeft nog niet per se een bijzonder leven buiten het feit om dat hij rijk is. Ik heb een hekel aan...
    Enzovoort.

    Beetje een doelloos spel dit, maar hey, dat zijn meer spellen, right? :'D

    Nu niet meer mee eens. Het is veel te warm nu.

    Paprika chips is niet van het gezondste, maar het is véél te lekker en te verleidend.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mee eens :9~

    Vroeg opstaan is niet leuk, maar als je vroeg opstaat dan heb je in ieder geval niet bijna de hele dag verpest door alleen te slapen.

    daar ben ik het mee eens. Ik heb een verschrikkelijke jeugd gehad, maar door de dingen die ik heb mee gemaakt ben ik heel sterk geworden!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh eh ja, mee eens wel denk ik
    Ik heb een hekel aan de regen, maar ik ben blij dat het nu in elk geval weer wat afkoelt

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 21:23 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eens :Y)
    Ik heb een hekel aan veel licht, maar het is wel beter dan donker, aangezien je dan (bijna) niks ziet. Droog.


    Some people are art and do art at the same time

    Mee eens. (:
    Ik heb een hekel aan mijn trage internet, maar het is altijd nog beter dan helemaal geen internet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mee eens
    Ik heb een hekel aan onweer, snachts maar ik heb dan wel een goede reden om smorgens langer te kunnen slapen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Voor mij is dat oneens, omdat ik door onweer heen slaap en sowieso al lang slaap. Ik haat het als een boek uit is, maar ik ben wel blij dat ik het gelezen heb.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 21:31 ]


    Pretty is just a pretty word.

    mee eens ^^

    ik ben alweer blut, maar nu heb ik wel leuke leggings ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Oneens (ik heb niet veel leggings, ben niet van dat type).
    Ik haat opvallende profielfoto's, maar gelukkig valt dat wel op.


    Some people are art and do art at the same time

    oneens ik niet van zand in mn slippers, gelukkig mogen die uit op het strand.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mee eens!
    Nagelbijten is vies, maar je moet je nagels dan wel niet meer knippen!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nah, niet mee eens, het is een vieze gewoonte voor anderen om naar te kijken en je krijgt er van die lelijke stompjes van.

    Ik wou dat ik me eens niet zo druk maakte om mijn lichaam.


    ars moriendi

    niet mee eens ik maak mij bijna nooit druk om mijn lichaam.
    Ik heb er een hekel aan dat de vakantie zo snel voorbij gaat.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Jullie hierboven doen het fout, je moet ook een positief iets erachter zetten.

    Ik haat het dat ik plakkerigzweet als het warm is, maar ik ben wel blij dat het warm is.


    Pretty is just a pretty word.