• Iedereen heeft wel iets wat hij/zij haat of zich aan ergert. Nu is het de bedoeling dat je dat opnoemt en er toch iets positiefs over probeert te zeggen, ook al kan dat soms moeilijk zijn.
    De persoon na jou moet zeggen of hij het er mee eens is of niet (iedereen heeft tenslotte een eigen mening over dingen), als je het er niet mee eens bent vertel je ook waarom (zolang er maar geen bitchfights om bestaan).

    Bijvoorbeeld
    Persoon 1: Ik heb een hekel aan school, maar ik heb dankzij school wel mijn vrienden ontmoet.
    Persoon 2: Daar ben ik het mee eens. Ik heb een hekel aan Justin Bieber, maar hij heeft het wel ver geschopt in zijn leven.
    Persoon 3: Daar ben ik het niet mee eens, hij heeft nog niet per se een bijzonder leven buiten het feit om dat hij rijk is. Ik heb een hekel aan...
    Enzovoort.

    Beetje een doelloos spel dit, maar hey, dat zijn meer spellen, right? :'D

    Mee eens
    Ik heb een hekel aan het strand, maar ik wordt er wel lekker bruin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Daar ben ik het mee eens, het strand vind ik over het algemeen verschrikkelijk.

    Ik heb een hekel aan de pijn in mijn pols, maar ik negeer de pijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."