• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Zo blij met m'n nieuwe League of Legends champion C:


    26 - 02 - '16

    ... Als ik niet naar het strand wil dan moet je niet zielig gaan lopen doen dat ik zogenaamd 'nooit' meer mee ga. What the hell, ik mag toch zelf wel weten wat ik doe?

    Oh, dus nu is je hele vakantie verpest door mij? Jij kan ook echt overdrijven zeg.

    It's wonderful to be here, It's certainly a thrill. You're such a lovely audience. We'd like to take you home with us. We'd love to take you home.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kom snel terug ;c


    Caution first, always.

    Oké, bedankt dat je me ongezellig, saai en vriendloos noemt. Echt, dit doet mij totaal geen pijn.

    Sorry voor de spam.

    sommige mensen moeten niet zo aan mijn kop zeiken en gwn naar een psychiater gaan en een boksbal kopen inplaats van alle woeden op mij af te reageren!!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 16:34 ]

    You amuse me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    'T is zo warm en benauwd! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    omg ze praat weer tegen mij kan ze niet gwn stil zijn in plaats van mij weer de schuld geven

    De gemiddelde leeftijd en intelligentie van Quizlet daalt weer eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Keegan schreef:
    Pffsh. Nobody cares.

    Dit is niet meer normaal, zoveel pijn


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Toch wel ernstig als je een mogelijke carrière ziet en je familie en geliefde zeggen dat je het niet kunt :/ echt behoorlijk pijnlijk ook :/ meer dan ik had verwacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wauw, echt stoer van je dat je zo doet. Het verbaasd me eerlijk gezegd ook helemaal niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.