• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Ik heb het hier zo naar mijn zin! Die nervositeit was helemaal nergens voor nodig.
    En ik hoop zo dat mijn zus het nog kan uithouden tot dinsdag, dan ben ik terug en kan ik meteen naar haar en mijn metekindje toestormen zodra ze bevallen is. Can't wait to meet my godbaby. And I can assure you; I will treat that baby like a god.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 18:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zoooo actief geweest!


    Your make-up is terrible

    Je zegt wel dat hij zijn humeur lang kan volhouden, maar jij bent net zo erg.

    Ben er klaar mee. Ga wel niet studeren als jullie er allemaal zo van overtuigd zijn dat ik geen leraar kan zijn en helemaal niks met geschiedenis kan doen..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    Ben er klaar mee. Ga wel niet studeren als jullie er allemaal zo van overtuigd zijn dat ik geen leraar kan zijn en helemaal niks met geschiedenis kan doen..

    Als jij denkt dat je het kunt, moet je het gewoon doen. Is toch jou leven of niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Als jij denkt dat je het kunt, moet je het gewoon doen. Is toch jou leven of niet?


    Ja dat dacht ik dus ook. Mijn familie zegt allemaal : doe maar niet jij kan geen leraar zijn je hebt een veel te kort lontje dat kan jij helemaal niet. Ze trappen me wat dat betreft echt de grond in. Zelfs mijn vriend zei zoiets, omdat ik niet elk dingetje van geschiedenis weet en me daarom er zogenaamd niet in verdiep. Het is erg demotiverend om ook nog maar te gaan studeren omdat elk iets waar ik over zit te twijfelen word de grond in getrapt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hm, ik wil eigenlijk heel graag een keer mee doen met een RPG. Jammer dat ik er geen ruk van snap en ik het waarschijnlijk toch niet kan bijhouden. :'D

    Draculea schreef:
    Hm, ik wil eigenlijk heel graag een keer mee doen met een RPG. Jammer dat ik er geen ruk van snap en ik het waarschijnlijk toch niet kan bijhouden. :'D

    Er is een topic waarin het wordt uitgelegd. Zal hem even voor je zoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amell schreef:
    (...)

    Ja dat dacht ik dus ook. Mijn familie zegt allemaal : doe maar niet jij kan geen leraar zijn je hebt een veel te kort lontje dat kan jij helemaal niet. Ze trappen me wat dat betreft echt de grond in. Zelfs mijn vriend zei zoiets, omdat ik niet elk dingetje van geschiedenis weet en me daarom er zogenaamd niet in verdiep. Het is erg demotiverend om ook nog maar te gaan studeren omdat elk iets waar ik over zit te twijfelen word de grond in getrapt.

    Aan een kort lontje kun je werken en je gaat toch studeren voor die baan, dan leer je het toch ook meteen? Wat een onzin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Draculea schreef:
    Hm, ik wil eigenlijk heel graag een keer mee doen met een RPG. Jammer dat ik er geen ruk van snap en ik het waarschijnlijk toch niet kan bijhouden. :'D


    Dat heb ik dus precies ook! :'D


    OT: Pff hoe warm wordt het nou vannacht? Het ene journaal zegt 23 graden en de andere 15. Ik hoop op die 15! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Father schreef:
    (...)
    Aan een kort lontje kun je werken en je gaat toch studeren voor die baan, dan leer je het toch ook meteen? Wat een onzin.


    Ja dat vond ik dus ook! Maar blijkbaar moet je al meteen goed zijn in iets en alles weten voor je daarvan een carrière maakt voor jezelf.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Conquistador schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus precies ook! :'D


    OT: Pff hoe warm wordt het nou vannacht? Het ene journaal zegt 23 graden en de andere 15. Ik hoop op die 15! D:

    RPG, hoe meedoen? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What de fuck, ik praat tegen jou en je loopt me gewoon straal voorbij! Het moet ook niet gekker worden.

    Father schreef:
    (...)
    RPG, hoe meedoen? :Y)


    Oeps! Die had ik niet gezien. Thanks! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Amell schreef:
    (...)

    Ja dat vond ik dus ook! Maar blijkbaar moet je al meteen goed zijn in iets en alles weten voor je daarvan een carrière maakt voor jezelf.

    Lol, bij mijn opleiding werd eerst het niveau van iedereen rechtgetrokken, voordat ze het moeilijk maakten. Lijkt me wel zo logisch...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.