• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Hylla schreef:
    HE SAID PERRY JOHNSON.

    HE SAID IT.

    YAAAAAAY!

    I wanna see this movie so badly. D: Net als Catching Fire en City of Bones en Man of Steel en al die andere films die nog uitkomen. Man of Steel is voor vanavond. ^^ Whoop. Iamsohappyyyyy!

    Ik hoop maar dat ze City of Bones niet verfucken, want het boek vind ik wel nice. Alleen toen ik zag wie de acteurs waren... Ik houd 't liever bij het boek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Father schreef:
    (...)
    Lol, bij mijn opleiding werd eerst het niveau van iedereen rechtgetrokken, voordat ze het moeilijk maakten. Lijkt me wel zo logisch...


    Is het ook. Maar mijn vriend is van mening dat ik eerst bijna alles van geschiedenis moet weten en elke vrije tijd dat ik heb in geschiedenis boeken of op Internet erover opzoeken voor dat ik daar les in kan geven

    En mijn ma broer en zus zijn van mening dat ik t al niet moet proberen omdat ik een veels te kort lontje heb om er ook maar aan te beginnen.

    Is maar 1 iemand die me aanmoedigd en dat is katja, me andere zus...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    Is het ook. Maar mijn vriend is van mening dat ik eerst bijna alles van geschiedenis moet weten en elke vrije tijd dat ik heb in geschiedenis boeken of op Internet erover opzoeken voor dat ik daar les in kan geven

    En mijn ma broer en zus zijn van mening dat ik t al niet moet proberen omdat ik een veels te kort lontje heb om er ook maar aan te beginnen.

    Is maar 1 iemand die me aanmoedigd en dat is katja, me andere zus...


    Ja, want geschiedenisleraren weten ook precies alles natuurlijk. Die weten meestal alleen alles over de stof, wat ze precies moeten weten om les te geven, meer niet. Wat een bullshit.


    Your make-up is terrible

    @Amell, ik ga mee met Nikki. Echt bullshit.

    OT: Het is zo warm vandaag. Hopelijk koelt het vanavond goed af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, want geschiedenisleraren weten ook precies alles natuurlijk. Die weten meestal alleen alles over de stof, wat ze precies moeten weten om les te geven, meer niet. Wat een bullshit.


    Vind ik nou ook. Ik bedoel ik ben er best in geïnteresseerd. Als er een film is met een geschiedenis tint of een boek waarin t voorkomt kijk en lees ik dat vaak. Maar omdat ik er niet continu mee bezig ben zou ik er al minder geschikt voor zijn. En dan verbaast zijn als ik gekwetst ben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    Vind ik nou ook. Ik bedoel ik ben er best in geïnteresseerd. Als er een film is met een geschiedenis tint of een boek waarin t voorkomt kijk en lees ik dat vaak. Maar omdat ik er niet continu mee bezig ben zou ik er al minder geschikt voor zijn. En dan verbaast zijn als ik gekwetst ben.


    Wauw, want geschiedenisleraren hebben ook geen ander leven met andere hobby's buiten hun vak natuurlijk. Wat een onzin. Ga het gewoon lekker doen!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wauw, want geschiedenisleraren hebben ook geen ander leven met andere hobby's buiten hun vak natuurlijk. Wat een onzin. Ga het gewoon lekker doen!


    Jaa denk t ook maar hij heeft dus gwn van zn vader want die begint net zo nu -.-


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is zo waaaaaarrrm. T___T


    26 - 02 - '16

    I think you figured it out figured it out figured it out.
    Hey boy, whatcha gon' do, if you want me like I want youuuu


    I recycle my thoughts.

    "The best day of our life"...
    Ja, dat van jullie misschien, maar dat van mij alleszins niet. Ik heb mij beter geamuseerd in Berlijn met mensen die ik eerst totaal niet kende dan met jullie, serieus

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 20:32 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik dacht dat 5 uur 5 uur was het is bijna half 9 en ik wacht nog steeds...


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik ben het vijfde wiel

    Ik dacht dat het volgende week zou afkoelen maar het wordt warmer :C En ik moet morgen weer beginnen met werken na 2 week vakantie.. WIL NIET, TE WARM :C


    -

    Zin in Spanje <3... en nog steeds aan het wachten


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    NARWHALES, NARWHALES, SWIMMING IN THE OCEAN. CAUSING A COMMOTION.
    'CAUSE THEY ARE SO AWESOME.


    Tijd voor koffie.