• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Macabre schreef:
    (...)
    Inderdaad. (no_chears)

    Uh, mag ik een link??


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Uh, mag ik een link??

    klik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Echt zo spijtig dat ik je de huid niet vol gescholden had, net als jij bij mij gedaan had


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Macabre schreef:
    (...)
    klik.

    Oh Myy :|


    -

    Sever schreef:
    (...)
    Oh Myy :|

    Jep.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alleen al als ik je kop zie, krijg ik braakneigingen. Och komaan, hoe kan ik ooit dom geweest zijn?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    En nu Justin Bieber filmpjes kijken. Tenminste, als ik die verdomde oordopjes nog kan vinden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macabre schreef:
    (...)
    Jep.


    Zoveel drama jong. o.o

    Maar okay, ik ga me er niet in mengen, het zijn mijn zaken niet. :'D Al vind ik eerlijk gezegd dat ze nogal overdramatisch doet door heel dat verhaal te vertellen. :x Okay, het is echt niet leuk als iemand je stuff steelt, maar daar hebben haar lezers niet echt een boodschap aan.

    Ik moet slapen. ._.


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Zoveel drama jong. o.o

    Maar okay, ik ga me er niet in mengen, het zijn mijn zaken niet. :'D Al vind ik eerlijk gezegd dat ze nogal overdramatisch doet door heel dat verhaal te vertellen. :x Okay, het is echt niet leuk als iemand je stuff steelt, maar daar hebben haar lezers niet echt een boodschap aan.

    Ik moet slapen. ._.

    Ze zitten allebei fout, vind ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Godverdomme, ik ben zo jaloers op al die mensen die ooit naar een concert van Marilyn Manson zijn geweest.

    En nu ga ik pogingen doen tot slapen. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hylla schreef:
    (...)

    Zoveel drama jong. o.o

    Maar okay, ik ga me er niet in mengen, het zijn mijn zaken niet. :'D Al vind ik eerlijk gezegd dat ze nogal overdramatisch doet door heel dat verhaal te vertellen. :x Okay, het is echt niet leuk als iemand je stuff steelt, maar daar hebben haar lezers niet echt een boodschap aan.

    Ik moet slapen. ._.

    Ik vind juist dat die ander verschrikkelijk fout zit. Dan vind ik dat ze alle recht heeft om haar terig te trashen, vooral nu die ander haar hele abo's tegen haar opzet.


    -

    Macabre schreef:
    (...)
    klik.

    Woah, shit man. Hoe ver kan het soms gaan op Q, jezus. Denk je dat dit een plek is om tot rust te komen; lolnope.

    Sever schreef:
    (...)
    Ik vind juist dat die ander verschrikkelijk fout zit. Dan vind ik dat ze alle recht heeft om haar terig te trashen, vooral nu die ander haar hele abo's tegen haar opzet.


    Dat vind ik ook, maar ik zou dat verhaal niet aan mijn lezers vertellen. :x Da's gewoon mijn mening.


    help

    My goodness, wat een gebitch. (cat)

    Tijd om te gaan slapen dan maar... Q is wederom uitgestorven.