• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hebben op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7



    Users die Perciver shippen
    Square
    PercyWood
    Gatsby
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Justified
    Lilia
    Daylighter
    Cymry
    Sonnet
    Unimaginable
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Atomic
    Moore
    Limits
    Bridgit
    simonella
    KittyChan
    Conquistador
    Liberacorpus
    SecretlyACat
    ThingsInLife
    Dashwood
    Pom
    Puzzel
    ItsNiall
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van PercyWood
    Chocolate van PercyWood
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van PercyWood
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    I love you so damn much ~ Perciver van Conquistador
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van PercyWood
    Perciver Characters van PercyWood
    Perciver United van PercyWood
    Golden Snitch van PercyWood
    Chibi Percy van PercyWood
    Chibi Oliver van PercyWood
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square
    Perciver Angel AU (of transparant) van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square
    Volgens jouw headcanon krijgen Percy en Oliver... van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van PercyWood op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficarchive.tumblr.com - Fanfic blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^



    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr

    Normaal maakt Square hem altijd aan, maar aangezien ze op vakantie is, heb ik hem bij deze even aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 23:23 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SPECS schreef:
    We hebben opeens een groeispurt van aantal shippers, I like it!:Y)

    Waarschijnlijk omdat het topic de hele tijd op de eerste pagina van de actieve topics blijft staan. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb - in samenwerking met mijn zusje - mijn vader er na een jaar of drie/vier eindelijk van kunnen overtuigen het eerste HP boek te lezen deze vakantie. Hij was daarnet bij het stuk waar een bepaald persoon die ik niet nader zal noemen een bepaalde sport aan Harry uitlegt, maar hij begreep mijn extra enthousiasme daarover niet helemaal. :')



    Gatsby schreef:
    (...)

    Een leren broek? U trying to kill me? Dat is zo... zo... unf!


    Natuurlijk. Mijn levensdoel is het schrijven van zo veel Perciver dat iedereen er dood bij neervalt. :3



    SPECS schreef:
    We hebben opeens een groeispurt van aantal shippers, I like it!:Y)


    Ik ook. De dag dat Perciver heel Q in zijn ban zal houden komt met rasse schreden naderbij. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ Square

    Je pa had HP nog nooit gelezen? SHAME ON HIM!

    Bij ons in de familie was ik de laatste die de boeken ging lezen, omdat ik nog jong was maar toen ik uit de Avi's was (begin groep 4 ergens) ben ik er gelijk aan begonnen en sindsdien ben ik fan! :Y)
    En de rest van de familie is ook fan! :3 Hoewel ik de meest erge ben... ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Inge, waarom begrijpt jouw vader dat nou weer niet? Tsss, Quidditch is een wereldsport en de persoon-die-niet-genoemd-wordt is een echte 'keeper'. :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je vader had nog nooit de Harry Potterboeken gelezen? :O Gat in zijn (late?) opvoeding!

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:26 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misschien zet ik vanavond het víérde hoofdstukje ook online, maar dat weet ik niet zeker omdat het misschien niet leuk is om al te veel in één keer online te zetten.
    Verder ben ik al wel de hele dag aan het schrijven en ben ik nu bezig aan hoofdstuk 6 alweer. :3

    Wat vinden jullie, wel of niet het vierde hoofdstukje online zetten?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Misschien zet ik vanavond het víérde hoofdstukje ook online, maar dat weet ik niet zeker omdat het misschien niet leuk is om al te veel in één keer online te zetten.
    Verder ben ik al wel de hele dag aan het schrijven en ben ik nu bezig aan hoofdstuk 6 alweer. :3

    Wat vinden jullie, wel of niet het vierde hoofdstukje online zetten?

    I wouldn't mind at all :'D More Perciver today (;


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Conquistador schreef:
    Misschien zet ik vanavond het víérde hoofdstukje ook online, maar dat weet ik niet zeker omdat het misschien niet leuk is om al te veel in één keer online te zetten.
    Verder ben ik al wel de hele dag aan het schrijven en ben ik nu bezig aan hoofdstuk 6 alweer. :3

    Wat vinden jullie, wel of niet het vierde hoofdstukje online zetten?


    Moar! *O*

    Weten jullie overigens normale, allerdaagse woorden met een c? Het liefst iets waar je makkelijk een zin mee kunt beginnen. x')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Moar! *O*

    Weten jullie overigens normale, allerdaagse woorden met een c? Het liefst iets waar je makkelijk een zin mee kunt beginnen. x')


    Wat voor soort zin moet het worden?

    ''Cliché, die openingszin van je. Maar wel goed!''

    Zoiets?
    Waarom per se de letter C eigenlijks?

    ''Cactussen doen zeer als je ze aanraakt.''

    :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet het, het is vreselijk. Maar ik werk er hard aan om het gat te dichten; hij moet nog zes boeken en iets dat vanaf hier lijkt op een stuk of twintig bladzijden, dus dat is al meer vooruitgang dan ik eigenlijk had verwacht. :'D
    Edit: Eerste boek uit binnen twee dagen. Dat is veelbelovend. :Y)


    Even tussendoor: morgen verhuizen we naar de volgende camping en ik weet niet of daar weer wi-fi is. Ik zal morgenvroeg in ieder geval nog een hoofdstukje activeren aan HiPS (eigenlijk vind ik dat een erg leuke afkorting, heh) als ik daar nog aan denk voordat we vertrekken. Dat is dan wel nummer twee van drie die ik had klaargelegd, dus misschien had ik toch een wat grotere voorraad moeten aanleggen. ^^'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Conquistador schreef:
    (...)

    Wat voor soort zin moet het worden?

    ''Cliché, die openingszin van je. Maar wel goed!''

    Zoiets?
    Waarom per se de letter C eigenlijks?

    ''Cactussen doen zeer als je ze aanraakt.''

    :p

    Zoiets is prima, gewoon zoveel mogelijk woorden met een c plaatsen is al hulp genoeg. Ik kan helaas niets zeggen zonder het helemaal uit te moeten leggen, en dat zou mijn inside joke de verrassing al deels verklappen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Conquistador schreef:
    Misschien zet ik vanavond het víérde hoofdstukje ook online, maar dat weet ik niet zeker omdat het misschien niet leuk is om al te veel in één keer online te zetten.
    Verder ben ik al wel de hele dag aan het schrijven en ben ik nu bezig aan hoofdstuk 6 alweer. :3

    Wat vinden jullie, wel of niet het vierde hoofdstukje online zetten?



    Online zetten en verder schrijven, dan heb ik meer te lezen straks. Ik verwacht minstens veertien hoofdstukken als ik na twee weken terugkom. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik weet het, het is vreselijk. Maar ik werk er hard aan om het gat te dichten; hij moet nog zes boeken en iets dat vanaf hier lijkt op een stuk of twintig bladzijden, dus dat is al meer vooruitgang dan ik eigenlijk had verwacht. :'D
    Edit: Eerste boek uit binnen twee dagen. Dat is veelbelovend. :Y)


    Even tussendoor: morgen verhuizen we naar de volgende camping en ik weet niet of daar weer wi-fi is. Ik zal morgenvroeg in ieder geval nog een hoofdstukje activeren aan HiPS (eigenlijk vind ik dat een erg leuke afkorting, heh) als ik daar nog aan denk voordat we vertrekken. Dat is dan wel nummer twee van drie die ik had klaargelegd, dus misschien had ik toch een wat grotere voorraad moeten aanleggen. ^^'

    Yay, morgen nieuw hoofdstukje! :3 Wel jammer dat er een mogelijke stilte van jouw kant gaat vallen, maar goed, het is natuurlijk wel vakantie. Hopelijk is het uitzicht bij de volgende camping net zo magisch. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woorden met een c zijn lastiger dan ik had verwacht. Cactus en cliche (ik heb echt geen idee hoe ik accenten of trema's moet maken op een iPod, dus lees het maar alsof ze erbij staan :p ) zijn inderdaad twee goede. Chroom, chantage, eh, chlamydia? x')

    Edit: Chocolade! Een van de belangrijkste woorden ooit. :3 En chatten, maar dat is wat minder belangrijk.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 19:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Online zetten en verder schrijven, dan heb ik meer te lezen straks. Ik verwacht minstens veertien hoofdstukken als ik na twee weken terugkom. :'D


    Oo, die veertien hoofdstukken komen wel goed als ik zo door blijf schrijven als dat ik nu doe! :'D

    En de afkorting HiPS van jou doet mij denken aan Hipster :'D Ahhahha zeeer slecht, I know. :'D

    Wiarda schreef:


    Zoiets is prima, gewoon zoveel mogelijk woorden met een c plaatsen is al hulp genoeg. Ik kan helaas niets zeggen zonder het helemaal uit te moeten leggen, en dat zou mijn inside joke de verrassing al deels verklappen. x)


    'Concerten zijn mijn meest favoriete plekken om naar toe te gaan. Die van jou ook?'
    'Chill eens, man. Je bent een echte streskip op het moment, dat is niet gezond!'
    'Cha, cha, cha.. Ik weet het ook niet.' (eerder een woordgrap omdat ''cha'' op ''tja'' lijkt als je het uitspreekt)
    'Chimpansees zijn leuk, vind je ook niet?'

    Krijgen we nog wel te weten waar dit voor is? x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •