• Eey,,

    Nu reclame is afgeschaft:
    - Maken maar paar mensies mijn nieuwe serie :(
    - En volg ik zelf bijna geen serie`s meer (A) (komt ook omdat ik er bijna geen tijd meer voor heb :S *lang leven school :s*)

    Zelf heb ik nooit zo'n probleem gehad met reclame.
    Ik bedoel je hoeft ze niet te lezen, je merkt snel genoeg of het reclame is of een ander berichtje.
    Veel mensen zeiden ook ja dan moet ik het allemaal weer verwijderen.
    Hoezo moet je het verwijderen dan? (of kan een gasteboek ook vol zitten?)

    Maar kan er dan geen aparte lijst van leden worden gemaakt waar je wel reclame bij mag dumpen?
    Dat er bij instelling een dingentje komt waar je kan zeggen of je wel of geen reclame wil?
    Damit waarschijnlijk snapt niemand wat ik bedoel :S
    Nou ja heb geen betere uitleg.
    Sorry (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Nee, dat kan niet. Die mogelijkheid hebben we al bekeken en dat zou allemaal veel te veel chaos veroorzaken.


    Bored.

    Nee, dat kan niet. Die mogelijkheid hebben we al bekeken en dat zou allemaal veel te veel chaos veroorzaken.


    Balen :S


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    omg, gij ebt zo hard gelijk
    er zijn zovele mense die alles verwijdere wa er in hun gb staat, en da zijn dan ongeveer een stuk of 6 gb berichten
    en een reclame bericht verwijderen is ineens een heel gedoe terwijl da maar één bericht is =.="


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    omg, gij ebt zo hard gelijk
    er zijn zovele mense die alles verwijdere wa er in hun gb staat, en da zijn dan ongeveer een stuk of 6 gb berichten
    en een reclame bericht verwijderen is ineens een heel gedoe terwijl da maar één bericht is =.="


    Je kunt alles in je GB in één keer verwijderen, dus zo'n werk is dat niet. Bovendien blijf reclame vaak niet bij maar één bericht. Meestal gaat het om een actie om iedereen die online is op dat moment zo'n bericht te sturen. En dat is dan niet één persoon, maar meerdere tegelijk.

    @ Billl0ver

    Je kunt ook op de hoogte blijven door te kijken of er nieuwe quizen zijn ontworpen en verder mogen users op het forum topics openen om hun nieuwe quiz te promoten.

    Plus dat je mensen als vriend kunt toevoegen aan je vriendenlijst en dan automatisch door Q op de hoogte wordt gehouden wanneer er weer een nieuwe is [/maar dat weet je waarschijnlijk al ;)].

    xXx <3


    FML