• -

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:20 ]


    believe in yourself.

    Alecia schreef:
    (...)

    Inderdaad. Dat is gewoon niet gezond meer.


    Zo te zien is het merendeel van die meisjes juist gezond.
    Stop nou eens gewoon met oordelen erover.


    Your make-up is terrible

    Er is sowieso een deel bewerkt, kijk maar naar deze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Er is sowieso een deel bewerkt, kijk maar naar deze.


    Looks like someone needs some Photoshoplessons. :'x


    ars moriendi

    Je bent nu mensen aan het aanmoedigen om chocolade te eten, dit geldt misschien niet voor iedereen maar er zijn hier mensen met overwicht. Ik val in die categorie en het is al moeilijk genoeg om van ongezond eten af te blijven dus post dat soort dingen niet.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Lahey schreef:
    Er is sowieso een deel bewerkt, kijk maar naar deze.



    Inderdaad. Je kan gewoon duidelijk zien dat er stukken weg gegumd zijn.


    26 - 02 - '16

    Todd schreef:
    (...)
    Daarom kan ik ook nooit een thigh gap hebben :'D En even voor al die mensen die zeggen dat die thigh gap niet precies zo is, ja dat kan wel kloppen. Het is vooral dat je dijen elkaar niet raken, geloof ik. Ik ben ook geen expert, haha. Maar als je deze tumblr ziet dan lijkt het veels te ver te gaan.

    Oh god...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vivoide schreef:
    Je bent nu mensen aan het aanmoedigen om chocolade te eten, dit geldt misschien niet voor iedereen maar er zijn hier mensen met overwicht. Ik val in die categorie en het is al moeilijk genoeg om van ongezond eten af te blijven dus post dat soort dingen niet.

    Ik ben ervan overtuigd dat die post helemaal niet zo bedoeld was. Het was geen aanmoediging voor mensen met een ongezond eetpatroon om het nog ongezonder te maken, het was een aanmoediging voor mensen met een ongezond zelfbeeld/streefbeeld om dat een beetje los te laten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben ervan overtuigd dat die post helemaal niet zo bedoeld was. Het was geen aanmoediging voor mensen met een ongezond eetpatroon om het nog ongezonder te maken, het was een aanmoediging voor mensen met een ongezond zelfbeeld/streefbeeld om dat een beetje los te laten.


    Het was inderdaad niet de bedoeling,ik probeerde te helpen maar dat ging dus niet zo goed.. Het was echt niet negatief bedoelt ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:25 ]


    believe in yourself.

    Assassin schreef:
    (...)

    Eindelijk!

    OT: Hiermee ben je alsnog bezig om tegen meisjes te zeggen hoe ze er nou uit moeten zien. Hierdoor word het alleen maar erger omdat meisjes heen en weer geslingerd worden door idealen. Natuurlijk vinden jongens curves zogenaamd mooier, maar met die curves bedoelen ze een grote kont en grote borsten, meer niet. Ik vind dat er maar één acceptabele levensstijl is en dat is gezond en gelukkig. Het maakt niet uit hoe zwaar of hoe dun je bent, zolang je maar gezond en gelukkig bent, of je best daarvoor doet.


    Ik ben het wel met je eens dat ik dat inderdaad indirect heb gedaan in die post, ik heb ook niet echt rekening met andere mensen gehouden toen ik de post schreef. Het is gewoon grotendeels frustraties uitgetypt over fat acceptance en het promoten van een ongezonde levensstijl.

    Even voor iedereen die hier zit te beweren dat meisjes met een thigh gap niet gezond zijn, congratulations guys! Jullie hebben jezelf zojuist verlaagd naar het niveau van mensen die mij vragen of ik anorexia heb, alleen omdat ik dun ben. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:36 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Melonpan schreef:
    (...)

    Ik ben het wel met je eens dat ik dat inderdaad indirect heb gedaan in die post, ik heb ook niet echt rekening met andere mensen gehouden toen ik de post schreef. Het is gewoon grotendeels frustraties uitgetypt over fat acceptance en het promoten van een ongezonde levensstijl.


    Ik vond juist dat je gelijk had met dat onderste stukje hoor. Fat acceptance ops zich niet erg, het gaat erom dat het vaak om ongezonde dingen gaat, ongezonde levensstijl en een té hoog vetpercentage waardoor het niet meer om acceptance moet draaien en ook niet aangemoedigd moet worden.


    Your make-up is terrible

    exordium schreef:
    (...)

    Het was inderdaad niet de bedoeling,ik probeerde te helpen maar dat ging dus niet zo goed.. Het was echt niet negatief bedoelt ofzo.

    Op mij kwam het ook absoluut niet negatief over, maar helaas komt het wel vaker voor dat er discussies vormen uit een onschuldig/goed bedoeld topic zoals dit. Jammer, want ik vond de gedachte die erachter zit juist heel mooi.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het maakt niet uit hoe "dun"of "dik"je bent zolang je gewoon lekker voelt en gewoon alles kan doen wat je wil. Ja, ik kijk ook vaak naar mensen die dun zijn maar ik probeer geen oordeel over hen te vellen.


    Physics is awesome

    Backfire schreef:
    (...)

    Dat meisje op die foto noem ik toch echt niet dik hoor o.o

    Nee dat zeg ik ook niet. :"D

    -> Leeg topic, slotje


    I am an idiot, I move.