• -

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:20 ]


    believe in yourself.

    Eating whenever you're hungry is perfectly fine. >.>
    Seems legit.


    The odds are néver in our favor.

    Het is wel lief, maar ik denk niet dat het mensen helpt. Mij in ieder geval niet.


    Some people are art and do art at the same time

    Caedere schreef:
    (...)

    ligt er eigenlijk maar net aan wat voor bouw je hebt, en die bovenste staat expres met haar benen uit elkaar

    This. Ik heb een "stevige" bouw (weet even geen andere naam ervoor) en ik heb ongeveer hetzelfde als het meisje op de foto van YourWolfLove.
    Sommige mensen zeggen dat ik niet dik ben, anderen zeggen van wel.
    I don't even.

    Dragneel schreef:
    (...)
    This. Ik heb een "stevige" bouw (weet even geen andere naam ervoor) en ik heb ongeveer hetzelfde als het meisje op de foto van YourWolfLove.
    Sommige mensen zeggen dat ik niet dik ben, anderen zeggen van wel.
    I don't even.


    Dat meisje op die foto noem ik toch echt niet dik hoor o.o


    i put the fun in funeral

    Lol. Ik loop gemakkelijk met m'n benen uit elkaar.


    Some people are art and do art at the same time

    Melonpan schreef:
    Eventjes wat kritiek op de afbeelding.

    -Thigh gaps are not dependent on weight, they are dependent on how wide your hips are.
    Ja, maar over het algemeen zijn de heupen bij een vrouw breed genoeg om er wel één te kunnen creëren, door bijvoorbeeld de spieren te trainen in die regio en een gezond dieet te hebben.

    -It's normal to have rolls on your stomach when you sit down or bend over.
    Bij het zitten? Nee, niet echt. Misschien als je helemaal voorover gebogen zit, maar over het algemeen horen die er niet te zijn.

    -It is normal to have a stomach that curves out.
    Dat ligt er ook maar net aan hoe ver het is, als je een lichaamsvet precentage hebt van 33>% durf ik het geen gezonde "curve" te noemen.

    -Most girls have stretch marks on their bodies, they come with growing.
    Ja, maar die kan je ook krijgen als je te dik bent (of zwanger).

    -Stretch marks are not a sign of being fat, they are a sign of growing.
    In de meeste gevallen gaat het dan om groeien op de horizontale as.

    -BMI charts are not accurate at all.
    Hier ben ik het deels mee eens, gezien het feit dat de BMI niet het verschil maakt tussen vocht-, spier- en vetmassa. Maar over het algemeen kloppen de "grotere lijnen" wel, de meeste mensen weten zelf wel of ze een BMI van 27 hebben en zeer gespierd of te veel vet hebben.

    -Eating whenever you are hungry is perfectly fine.
    Ja, maar eet dan iets gezonds (fruit, groenten) en niet chocolade (zoals ze in de laatste regel zeggen) of zo, wat mij betreft is het helemaal niet goed om honger te hebben. Je kan beter 6 kleine maaltijden over de hele dag eten dan 3 grote maaltijden en in de avond honger lijden.

    Tot zover mijn kritiek.

    Fuck fat acceptance, overgewicht hebben is niet gezond, het is niet "curvy" en het is zeker niet mooi. Als je er zo nodig mooi uit wilt zien moet je stoppen met junk food te eten, minder verzadigde vetten in je dieet opnemen en sporten/cardio doen/fitnessen. Het gene waar ik mij nog meer aan erger is dat mensen die mee doen aan die hele fat acceptance, dat ze mensen niet aanraden om een gezonde levensstijl aan te nemen, maar hun gezonde levensstijl te blijven houden en zo later meer medische klachten krijgen. Doe gezond, eet de appel/sinaasappel/peer/banaan/mandarijn in plaats van de chocolade reep die ernaast ligt. /rant


    Eindelijk!

    OT: Hiermee ben je alsnog bezig om tegen meisjes te zeggen hoe ze er nou uit moeten zien. Hierdoor word het alleen maar erger omdat meisjes heen en weer geslingerd worden door idealen. Natuurlijk vinden jongens curves zogenaamd mooier, maar met die curves bedoelen ze een grote kont en grote borsten, meer niet. Ik vind dat er maar één acceptabele levensstijl is en dat is gezond en gelukkig. Het maakt niet uit hoe zwaar of hoe dun je bent, zolang je maar gezond en gelukkig bent, of je best daarvoor doet.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dunne benen zoooo eng. Ik heb altijd het gevoel dat als ik ertegen dik ze gewoon breken. I really really don't like thin girls.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het gebaar heel lief, maar toch vind ik het ergens nog steeds jammer dat iedereen zo gefocust is op het uiterlijk/gewicht. Zolang je gewicht je gezondheid niet belemmert is alles toch prima? Al dat gezeik over wat voor figuur mooi of lelijk is, alsjeblieft zeg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mullingford schreef:
    Ik vind het een mooi gebaar hebben.


    + dan vind ik dat er zo lullig over wordt gereageerd. Oké, ik snap dat sommige dingen volgens jullie dan wel niet kloppen, maar kom op. Gaan jullie nou elk dingetje staan afkraken? Dit is bedoeld om jullie minder onzeker te laten voelen, volgensmij. Maar het lijkt echt alsof jullie jezelf onzeker laten voelen naar mijn mening.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Todd schreef:
    (...)
    Nee, gewoon abnormaal dunne benen.




    Je hoeft er niet speciaal extreem dunne benen voor te hebben. Mijn knieën raken elkaar niet als mijn voeten naast elkaar staan, maar ik heb geen dunne benen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maar met die thigh gap, wat als je nou x-benen hebt :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Persoonlijk vind ik zo'n thigh gap niet eens mooi :') Ah well, ik heb gewoon curves en ik ben er blij mee :Y)


    To infinity and beyond •

    Spotgaai schreef:
    Maar met die thigh gap, wat als je nou x-benen hebt :')

    Daarom kan ik ook nooit een thigh gap hebben :'D En even voor al die mensen die zeggen dat die thigh gap niet precies zo is, ja dat kan wel kloppen. Het is vooral dat je dijen elkaar niet raken, geloof ik. Ik ben ook geen expert, haha. Maar als je deze tumblr ziet dan lijkt het veels te ver te gaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Daarom kan ik ook nooit een thigh gap hebben :'D En even voor al die mensen die zeggen dat die thigh gap niet precies zo is, ja dat kan wel kloppen. Het is vooral dat je dijen elkaar niet raken, geloof ik. Ik ben ook geen expert, haha. Maar als je deze tumblr ziet dan lijkt het veels te ver te gaan.


    Ieeehwh, het grootste deel van die meisjes is echt eng dun


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Ieeehwh, het grootste deel van die meisjes is echt eng dun


    Inderdaad. Dat is gewoon niet gezond meer.


    26 - 02 - '16