• -

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 14:20 ]


    believe in yourself.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Het idee is goed hoor, daar niet van, maar ik ben het een beetje zat als mensen rond gaan lopen schreeuwen dat 'curves' mooier zijn dan een strakker lichaam en dat men juist trots moet zijn hierop. Het is alles behalve de waarheid, daarom dat ik me er aan irriteer en er dit keer wat van zeg.
    Daarom is het heel simpel; te dun zijn is niet goed, maar te dik ook niet. Als je gewoon gezonde vaste maaltijden eet, genoeg beweging hebt en je niet te druk maakt om je lichaam (iedereen is anders) dan komt het helemaal goed.


    Hangt er vanaf wat voor 'curves' je bedoelt, want dat kan "vet" zijn, maar ook gewoon vrouwelijke rondingen en wat voller zijn, zoals Beyoncé. Persoonlijk vind ik dat laatste mooier dan wanneer iemand gewoon slank is met weinig rondingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Hangt er vanaf wat voor 'curves' je bedoelt, want dat kan "vet" zijn, maar ook gewoon vrouwelijke rondingen en wat voller zijn, zoals Beyoncé. Persoonlijk vind ik dat laatste mooier dan wanneer iemand gewoon slank is met weinig rondingen.

    Ja, ik bedoel dan van die "lovehandles" en dat soort dingen. Niet de normale curves.

    Het idee is goed hoor, daar niet van, maar ik ben het een beetje zat als mensen rond gaan lopen schreeuwen dat 'curves' mooier zijn dan een strakker lichaam en dat men juist trots moet zijn hierop. Het is alles behalve de waarheid, daarom dat ik me er aan irriteer en er dit keer wat van zeg.
    Daarom is het heel simpel; te dun zijn is niet goed, maar te dik ook niet. Als je gewoon gezonde vaste maaltijden eet, genoeg beweging hebt en je niet te druk maakt om je lichaam (iedereen is anders) dan komt het helemaal goed.


    Ja ik snap wat je bedoelt, maar ik wou graag mensen helpen die wat onzeker zijn enzo. Maar ik snap jullie punten ook wel, alleen ieder meisje is mooi op zijn manier, dat geld ook voor jongens. We zijn allemaal gelijk en we zijn ook maar mensen right? :p


    believe in yourself.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Het idee is goed hoor, daar niet van, maar ik ben het een beetje zat als mensen rond gaan lopen schreeuwen dat 'curves' mooier zijn dan een strakker lichaam en dat men juist trots moet zijn hierop. Het is alles behalve de waarheid, daarom dat ik me er aan irriteer en er dit keer wat van zeg.
    Daarom is het heel simpel; te dun zijn is niet goed, maar te dik ook niet. Als je gewoon gezonde vaste maaltijden eet, genoeg beweging hebt en je niet te druk maakt om je lichaam (iedereen is anders) dan komt het helemaal goed.
    ... Oke, wat zie jij nou precies bij curves? En wat zie jij met een strakker lichaam? Want iemand die ongezond dik is, die heeft geen 'curves' meer. In zo een lichaam zit helemaal geen vorm meer. Iemand met 'curves' zie ik juist als iets tussen superslank/vormloos en mega dik/vormloos. Iemand dus die een lichaam heeft waar vorm in zit. En dat is weldegelijk mooier.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)... Oke, wat zie jij nou precies bij curves? En wat zie jij met een strakker lichaam? Want iemand die ongezond dik is, die heeft geen 'curves' meer. In zo een lichaam zit helemaal geen vorm meer. Iemand met 'curves' zie ik juist als iets tussen superslank/vormloos en mega dik/vormloos. Iemand dus die een lichaam heeft waar vorm in zit. En dat is weldegelijk mooier.

    Nee, op die manier bedoel ik dat ook niet. Eerder het overgewicht gedeelte, ik ken namelijk een aantal mensen en die zijn zelf eigenlijk echt te zwaar, maar ze blijven maar volhouden dat ze gewoon mooie curves hebben en dat zij een mooier lichaam hebben dan iemand die dun is en hierdoor geen extra 'laagje' heeft.

    exordium schreef:
    (...)

    Ja ik snap wat je bedoelt, maar ik wou graag mensen helpen die wat onzeker zijn enzo. Maar ik snap jullie punten ook wel, alleen ieder meisje is mooi op zijn manier, dat geld ook voor jongens. We zijn allemaal gelijk en we zijn ook maar mensen right? :p

    Ik vind het wel een mooi gebaar van je hoor, maar inderdaad iedereen is mooi op zijn eigen manier (iedereen heeft pluspunten en iedereen heeft minpunten, dat is nou eenmaal zo).

    Okammy schreef:
    Dafuq is een thigh gap?


    Nieuwe benaming voor o-benen.


    i put the fun in funeral

    Sorry, alles goed en wel, maar ik vind o-benen niet heel mooi ;x


    26 - 02 - '16

    Todd schreef:
    (...)
    Een kloof tussen je dijen, dus dat je benen elkaar niet raken als je staat.


    ...
    Wut.

    hoe de hel kun je met je benen niet elkaar aan raken? Als dat niet kan, hoe loop je dan? Altijd met gespreide beentjes waggelen fso? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    ...
    Wut.

    hoe de hel kun je met je benen niet elkaar aan raken? Als dat niet kan, hoe loop je dan? Altijd met gespreide beentjes waggelen fso? D:

    Nee, gewoon abnormaal dunne benen.



    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Todd schreef:
    (...)
    Nee, gewoon abnormaal dunne benen.




    Oh god o.o


    26 - 02 - '16

    Okammy schreef:
    (...)

    ...
    Wut.

    hoe de hel kun je met je benen niet elkaar aan raken? Als dat niet kan, hoe loop je dan? Altijd met gespreide beentjes waggelen fso? D:


    Dat kan wel gewoon hoor (:
    Als ik met m'n voeten tegenelkaar sta , dan raken m'n knieën elkaar , maar m'n benen niet ..
    Volgens mij is een thigh gap dit: dat je gewoon een stukje tussen je benen is als je staat ..

    Dit ben ik niet trouwens , dat is iemand van Google .. ;p


    OT: ik vind het wel lief juist dat je dit hier zet ..

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 15:11 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Todd schreef:
    (...)
    Nee, gewoon abnormaal dunne benen.




    ligt er eigenlijk maar net aan wat voor bouw je hebt, en die bovenste staat expres met haar benen uit elkaar

    YourWolfLove schreef:
    (...)

    Dat kan wel gewoon hoor (:
    Als ik met m'n voeten tegenelkaar sta , dan raken m'n knieën elkaar , maar m'n benen niet ..
    Volgens mij is een thigh gap dit: dat je gewoon een stukje tussen je benen is als je staat ..

    Dit ben ik niet trouwens , dat is iemand van Google .. ;p


    OT: ik vind het wel lief juist dat je dit hier zet ..


    Dat is toch normaal? 'hmm
    Vreemde shit waar jullie meisjes je mee bezig houden 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Elvenking schreef:
    (...)
    Het idee is goed hoor, daar niet van, maar ik ben het een beetje zat als mensen rond gaan lopen schreeuwen dat 'curves' mooier zijn dan een strakker lichaam en dat men juist trots moet zijn hierop. Het is alles behalve de waarheid, daarom dat ik me er aan irriteer en er dit keer wat van zeg.
    Daarom is het heel simpel; te dun zijn is niet goed, maar te dik ook niet. Als je gewoon gezonde vaste maaltijden eet, genoeg beweging hebt en je niet te druk maakt om je lichaam (iedereen is anders) dan komt het helemaal goed.

    +1
    Ik ben van mening dat bij deze 'curves' gewoon van nature een klein buikje (of iets groter buikje) hoort. Ik heb rondingen, een van mijn vriendinnen heeft grote rondingen en we zijn niet de dunste meisjes op deze wereld. Overgewicht hebben we niet, maar we hebben geen platte buiken. Hoe erg ik mijn buikspieren ook train, ik zal geen platte, gespierde buik krijgen and I'm fine with it. Dat is een voordeel van de strakker gebouwde meisjes. Misschien niet de cup D of E die ze zo graag willen hebben, maar wel een mooie strakke buik van nature. En het is allemaal mooi, zolang je niet te dun of te dik wordt. Ieder figuur zijn eigen kenmerken, maar het mag geen excuus worden om te dik of te dun te zijn.


    From these ashes, I will rise