• Dit schoot me net random te binnen, dus als het niemand aan staat dan sluit het topic maar weer. :'D

    Het idee was vrij simpel, het was eerder ook al een soort van aanwezig geloof ik maar is er nu al niet meer (met die sterren onderaan de pagina - hoewel ik hier niets van snapte, lol).
    Optie 1: Wanneer je bijvoorbeeld een story hebt uitgelezen, komt er een optie te staan waarbij je het verhaal een cijfer kan geven en dat cijfer kan dan bij de details van de story komen te staan.
    Optie 2: Een recensie kunnen schrijven van een story wanneer je deze hebt uitgelezen (wel serieuze recensies - misschien dat deze beoordeeld kunnen worden door anderen zodat de beste blijven staan of zo?) en dit komt dan onderaan de hoofdpagina van je story te staan (misschien dat je kan kiezen om het uit te schakelen?).

    Ik weet het; reacties geven ook vaak al wel aan wat mensen van een story vinden, maar ik vind dit misschien gewoon een leuk extraatje. Zo zien mensen die aan het verhaal beginnen ook gelijk wat andere mensen van dit verhaal vonden.

    So, yes or no?

    Threnody schreef:
    Optie 2 vind ik op zich een leuk idee, maar dan zou ik eerder zorgen dat er een panel van ervaren schrijvers op Q is die het verhaal dan beoordelen op schrijfstijl, originaliteit enzovoort. Anders is het namelijk allemaal erg partijdig. Dan zouden schrijvers zelf kunnen aangeven of hun verhaal beoordeeld wordt of niet en worden de recensies op een eerlijke manier geschreven en kunnen deze zorgen voor meer populariteit als een verhaal erg goed is.

    Dat klinkt opzich best wel heel erg gaaf, zo'n panel met users die daadwerkelijk goede recensies kunnen schijven (en serieus zijn).

    Sinistre schreef:
    Ik ben hier niet zo fan van - een cijfer op iets persoonlijks als een verhaal plakken. Dit gaat voor veel ophef zorgen.


    26 - 02 - '16

    Misschien als je iets helemaal hebt uitgelezen, want als iemand de storie niet mooi vind, waarvoor zou diegene hem dan lezen?
    Of misschien een tip-optie.
    (Sorry voor de verwarrende uitleg.)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 10:56 ]


    Whut