Dit schoot me net random te binnen, dus als het niemand aan staat dan sluit het topic maar weer. :'D
Het idee was vrij simpel, het was eerder ook al een soort van aanwezig geloof ik maar is er nu al niet meer (met die sterren onderaan de pagina - hoewel ik hier niets van snapte, lol).
Optie 1: Wanneer je bijvoorbeeld een story hebt uitgelezen, komt er een optie te staan waarbij je het verhaal een cijfer kan geven en dat cijfer kan dan bij de details van de story komen te staan.
Optie 2: Een recensie kunnen schrijven van een story wanneer je deze hebt uitgelezen (wel serieuze recensies - misschien dat deze beoordeeld kunnen worden door anderen zodat de beste blijven staan of zo?) en dit komt dan onderaan de hoofdpagina van je story te staan (misschien dat je kan kiezen om het uit te schakelen?).
Ik weet het; reacties geven ook vaak al wel aan wat mensen van een story vinden, maar ik vind dit misschien gewoon een leuk extraatje. Zo zien mensen die aan het verhaal beginnen ook gelijk wat andere mensen van dit verhaal vonden.
So, yes or no?