• Ik en mijn beste vriendin zijn samen vorige week een eigen youtube account begonnen. Wij willen daarop allemaal verschillende filmpjes neerzetten, zoals verschillende soorten challenges maar ook andere dingen. Dus ik vroeg mij af of jullie nog leuke challenges weten. Wij hebben al de cinnamon challenge en de chubby bunny challenge gedaan. Als jullie natuurlijk andere ideeën over filmpjes hebben mah dat natuurlijk ook!

    Bekijk ook onze filmpjes natuurlijk! Dit is onze channel naam: JustTwoBitches

    Alvast bedankt x Vienna en Ineke

    Kijk youtune rond, tik in 'challenge' en je vind er vele.

    Lovina schreef:
    Kijk youtune rond, tik in 'challenge' en je vind er vele.


    Had ik ook gedaan maar de meeste zijn best wel saai. Die twee die wij op ons account hebben zijn ook nirt echt origineel meer. We zoeken iets leuks wst nog niet veel mensen hebben gedaan x

    Google 't. Google knows everything. Well, almost everything.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    probeer in zo veel mogelijk citroenen te bijten zonder een zuur gezicht te trekken?
    sorry ik ben niet echt origineel XD
    alvast suc6!

    Backwords challenge, make that face challenge, the humming challenge.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cattonball challenge, die is echt heel erg leuk! Die hebben ik en een vriendin laatst gedaan, we kwamen niet meer bij!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Koop sinaasappels en fanta orange, ga op straat kijken of mensen met je willen bowlen en dan wie de meeste mensen aan het bowlen krijgt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    amyleelover schreef:
    probeer in zo veel mogelijk citroenen te bijten zonder een zuur gezicht te trekken?
    sorry ik ben niet echt origineel XD
    alvast suc6!


    Ik zou het doen met zure matjes.


    Physics is awesome

    Drink een fles ketchup leeg?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Drink een fles ketchup leeg?


    Serieus, doe dit alleen als je bereid bent om het komende jaar geen ketchup te eten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Serieus, doe dit alleen als je bereid bent om het komende jaar geen ketchup te eten.

    Ervaring mee? :'D
    Maak een kledingketting die door de hele straat loopt...?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Salt & Ice challenge? Althans, ik vind die leuk om te zien bij anderen. Pijn lijden :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Sprite-and-banana-challenge, cinnamon challenge, hot pepper challenge... Of ben ik nu sadistisch...


    Searching heavens for another earth

    Accenten Challenge is ook leuk.


    Physics is awesome

    cotton wool ball challenge (voorbeeld: klik )
    smoothie challenge (voorbeeld: klik )
    tin can challenge (voorbeeld: klik )

    Je moet voor de laatste twee wel een beetje een sterke maag hebben.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:14 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see