• In Griekenland heerst al enige tijd crisis, maar dat houdt archeologen niet tegen om hun ding te doen.
    In Athene, dicht bij de berg Olympus, werd onlangs een interessante ontdekking gedaan. Bij recent geleden onderzoek bleek dat er zich een groot magnetisch veld op zo'n vijftien meter diepte onder de grond bevond. Ondertussen is die grond ontgind en is er een houten luik tevoorschijn gekomen, dat onmogelijk in de tijd geplaatst kon worden. Het zag er erg oud uit, maar desondanks zat het potdicht. Het vreemde is, echter, dat de archeologen het met helemaal niets konden open krijgen. Teverheefs hebben ze er hun bijl in gezet, maar dat bracht alleen maar kapotte werktuigen en gebroken polsen teweeg.
    Twee studenten archeologie kregen de kans om de site te bezoeken, samen met hun mentoren en twee historici die verslag moesten uitleveren aan de universiteit, vanwege leerrijke doeleinden. Het was de studenten echter verboden om in de buurt van het luik te komen, die twee waren daar alleen maar om op onderzoek in de rest van de omgeving uit te gaan. Jammer genoeg waren de twee net iets te nieuwsgierig. 's Nachts, als iedereen slaapt, sluipen ze naar het luik en proberen het op allerlei manieren te openen. Dit lukt niet, totdat de klok twaalf uur slaat. Een verblindende lichtflits, en de twee waren verdwenen. Het enige wat overbleef, was een geheimzinnige omega in het midden van het luik.

    De volgende dag, raken de historici en mentoren van de twee studenten doodongerust en zoeken dag en nacht door, totdat ook zij verdwijnen. Ze worden wakker in één of andere gigantische troonzaal, waar twaalf prestigieuze tronen de kamer sieren. Ze waren allemaal leeg en de zaal was verlaten.
    Geen idee dat ze in het heilige rijk Olympus waren, gingen de vier mensen op zoek naar de studenten die ze kwijt waren gespeeld. Natuurlijk zijn de goden aanwezig in Olympus, en die willen koste wat het kost vermijden dat de kennis over hun heilige rijk onder de mensheid komt. Was de opening van de poort allemaal een grap van Hekate, of zit er meer achter en lopen de goden kans om ontdekt te worden? En zal het hen lukken om de mensen voor stom te houden?



    Rollentopic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:02 ]


    help

    Jesus, people, geef me wat tijd, okay. "--

    Het begin staat in de beginpost van het speeltopic.


    help

    Wat wordt er eigen verwacht van de Goden dat ze 's nachts doen, aangezien ze niet slapen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tof en duidelijk begin, Marthe (; Ik hoop tegen morgen met Artemis te posten... gezien je in m'n GB geschreven had dat de Olympus zich meer in een parallelle wereld bevindt, is het dan toegestaan dat ik Artemis in het/een woud laat zijn - voor te jagen of dier te verzorgen? Om haar gewoon iets te doen te geven en tja, het is gewoon een awesome begin voor de godin van de jacht, om haar dan daarna bij de anderen wat te laten voegen, tenzij iemand haar per ongeluk stoort ofzo :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lahey schreef:
    Wat wordt er eigen verwacht van de Goden dat ze 's nachts doen, aangezien ze niet slapen?


    Als je in bed ligt, en je slaapt niet... wat doe je dan? (A) Sorry, kon het niet laten :'D Dus deze post is verder totaal negeerbaar.
    Slecht gevoel voor humor vrees ik


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lahey schreef:
    Wat wordt er eigen verwacht van de Goden dat ze 's nachts doen, aangezien ze niet slapen?


    Als het nacht is in België, dan is het geen nacht in Amerika. Ze kunnen van alles doen, lijkt me, tenzij ze echt constant op Olympus blijven. Dat ze de hele tijd op Olympus blijven, gaat ook wel een beetje het geval zijn op Olympus, maar dan kunnen ze evengoed menselijk doen en wel slapen. Of goddelijke vergaderingen houden terwijl de rest er niets van weet.


    help

    Merrow schreef:
    Tof en duidelijk begin, Marthe (; Ik hoop tegen morgen met Artemis te posten... gezien je in m'n GB geschreven had dat de Olympus zich meer in een parallelle wereld bevindt, is het dan toegestaan dat ik Artemis in het/een woud laat zijn - voor te jagen of dier te verzorgen? Om haar gewoon iets te doen te geven en tja, het is gewoon een awesome begin voor de godin van de jacht, om haar dan daarna bij de anderen wat te laten voegen, tenzij iemand haar per ongeluk stoort ofzo :'D


    Wees maar vrij. (:


    help

    Merrow schreef:
    (...)

    Als je in bed ligt, en je slaapt niet... wat doe je dan? (A) Sorry, kon het niet laten :'D Dus deze post is verder totaal negeerbaar.
    Slecht gevoel voor humor vrees ik


    Héhéhéhéhéhéhéhéhéhéhé.


    kindness is never a burden.

    Hylla schreef:
    (...)

    Als het nacht is in België, dan is het geen nacht in Amerika. Ze kunnen van alles doen, lijkt me, tenzij ze echt constant op Olympus blijven. Dat ze de hele tijd op Olympus blijven, gaat ook wel een beetje het geval zijn op Olympus, maar dan kunnen ze evengoed menselijk doen en wel slapen. Of goddelijke vergaderingen houden terwijl de rest er niets van weet.


    Alsof ik dat niet weet ._.

    Als ze goddelijke vergaderingen zouden moeten houden, dan zou dat in een 7-persoonsgesprek moeten en dat gaat echt níet werken in een RPG.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hylla schreef:
    (...)

    Wees maar vrij. (:


    Dan ga ik eens op m'n gemakje wat verzinnen. Altijd leuk om er zo wat over na te denken vlak voor het inslapen :3 Maar ik ga dus nu m'n bedje opzoeken. Slaapwel iedereen en tot sprekens en RPG'ens xxx


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Als je in bed ligt, en je slaapt niet... wat doe je dan? (A) Sorry, kon het niet laten :'D Dus deze post is verder totaal negeerbaar.
    Slecht gevoel voor humor vrees ik


    Gosh, that probably exáctly what Ares and Aphrodite were doing, maar het is nogal raar om daar in de eerste post gelijk mee te beginnen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Alsof ik dat niet weet ._.

    Als ze goddelijke vergaderingen zouden moeten houden, dan zou dat in een 7-persoonsgesprek moeten en dat gaat echt níet werken in een RPG.


    Waarom stel je zulke vragen als mijn antwoorden niet goed gaan zijn? D:

    Ze kunnen evengoed vergaderen met alleen de belangrijkste goden. :/

    Ik ga morgen mijn beginpost schrijven, ben echt bekaf. ><


    help

    CHILL PEOPLE! Het is laat, laten we de rust behouden! :D


    kindness is never a burden.

    Aphrodite en Ares 'vergaderen' toch ook maar met z'n twee :'D Ik kan het gewoon niet om achter m'n pc vandaan te kruipen :'D Ik ben veel te enthousiast met deze RPG XD
    Je hoeft niet zozeer meteen met 7 tegelijk te vergaderen, bijvoorbeeld met drie kan ook gewoon, om je mening over de situatie tegen over elkaar te uiten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Aphrodite en Ares 'vergaderen' toch ook maar met z'n twee :'D Ik kan het gewoon niet om achter m'n pc vandaan te kruipen :'D Ik ben veel te enthousiast met deze RPG XD
    Je hoeft niet zozeer meteen met 7 tegelijk te vergaderen, bijvoorbeeld met drie kan ook gewoon, om je mening over de situatie tegen over elkaar te uiten ^_^


    You a psycic?

    Nu ga ik slapen. Byebye!


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Waarom stel je zulke vragen als mijn antwoorden niet goed gaan zijn? D:

    Ze kunnen evengoed vergaderen met alleen de belangrijkste goden. :/

    Ik ga morgen mijn beginpost schrijven, ben echt bekaf. ><


    Ja, maar ik ben niet zo dom dat ik niet weet dat als het nacht is in Amerika, het dag is in Europa en v.v. xd

    Maar hebben de studenten al contact gehad met de goden?
    Dat is ook wel handig om te weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered