• One Direction zoekt een nieuw bandlid. Iemand die goed genoeg is, om in de voetsporen van de voorganger te treden. Ja, je hoort het goed.
    Het is nog onbekend wie, maar een iemand van het beroemde vijftallig zal stoppen en daar moet en daar moet een plaatsvervangers voorkomen.
    Hoe?
    Simpel het management heeft samen met de groep een wedstrijd georganiseerd. Het is klein begonnen, maar nu de tien deelnemers gevonden zijn, word het groots uitgepakt. Iedereen word zenuwachtig, want One Direction blijft de grootste band en iedereen wil natuurlijk weten wie er gaat winnen en wie er uit de band stapt. Zal het Louis, Niall, Zayn, Liam of Harry zijn? En de belangrijkste reden, waarom?
    Maar het belangrijkste nu is The Directioner University doorstaan. Alleen de sterkste en slimste zal overblijven en uiteindelijk met de prijs ervandoor gaan. Het is een gemeen spel waar iedereen aan deel neemt. Ook de jongens van One Direction.

    Regels:
    - Minstens 4 hele regels
    - 16+ toegestaan
    - 5 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    - Alleen Nathness en Paynlinson maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - Één rol per persoon
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten

    Rollen:
    One Direction
    -Niall James Horan ~ Gereserveerd Nathness
    -Louis William Tomlinson ~ Paynlinson
    -Liam James Payne ~ Gereserveerd Paynez
    -Harry Edward Styles ~ Gereserveerd Canibal
    -Zayn Jawaad Malik ~ Gereserveerd Abelard

    Kandidaten:

    - Gereserveerd ~ Quin98
    - Brody Matthew Jase ~ Monkeyswag
    - Gereserveerd ~ Scairp
    - Daisy Eva Style ~ ThisIsMeNow
    - Dessy Tamara Jones ~ Depay
    -
    -
    -
    -
    -

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 18:48 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'



    Ik kom gelijk maar even binnenvallen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Muh, dit zou een leuke RPG voor mij zijn, maar ik ga maandag al op vakantie, dus dan loop ik op een gegeven moment in de weg. Balen. :''(
    Wel veel plezier met deze RPG toegewenst aan iedereen!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Heyyyy ik wil wel meedoen als kandidaat!! Dat maak ik haar meteen aan!:);)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Kandidaat
    Naam: Brody Matthew Jase
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:






    Innerlijk:
    Brody is iemand die niet echt veel mensen om zich heen hoeft. Eigenlijk is hij het allerliefst alleen met zijn gitaar. Hij houdt ervan om te zingen en gitaar te spelen. Hij combineert het daarom ook veel, maar niet als mensen erbij zijn. Zijn familie besloot dat het goed voor hem zou zijn om in een band te zitten, aangezien hij dan toch kon zingen of gitaarspelen, maar ook nieuwe mensen kon ontmoeten. Ze probeerden hem in allerlei bands te stoppen, maar nergens voelde hij zich thuis. Hij wou het niet meer. Zijn zus is heel erg fan van One Direction en gaf hem daarom op. Brody is een lieve jongen, als je hem leert kennen. Hij zal altijd voor je klaar staan en zal je helpen als het nodig is.
    Extra:/

    [Heb zijn innerlijk aangepast aangezien ik het vorige niet echt geweldig vond]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol:
    Boobear
    Naam:
    Louis William Tomlinson
    Leeftijd:
    21 jaar, 24 December 1991
    Karakter:
    Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:



    Extra:
    Kan nog komen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 16:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik er nu meteen een invullen?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Mag ik een vrouwelijke kandidaat?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Never mind

    Rol: kandidaat
    Naam: Daisy Eva Style
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Daisy is de zon in huis! Ze heeft altijd iets te vertellen en lacht altijd. Ze is heel open en eerlijk maar ze kan ook verlegen zijn. Bij haar vriendinnen is ze lief en zorgzaam. Ze is bijna nooit chagrijnig. En ze is zeker niet dom.
    Extra: ze heeft 3 tatoo's: dit was haar eerste dit haar tweede en haar derde maar ze denkt dat er nog meer komen. Ook is ze labello verslaafd en wordt chagrijnig (dat is dan een reden) als ze er geen heeft.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Kandidaat.
    Naam: Dessy Tamara Jones
    Leeftijd: Dessy is 19 jaar oud.
    Uiterlijk:



    Melanie Iglesias
    Innerlijk:
    Dessy is een lief meisje dat weet van aanpakken. Ze is een meisje met karakter en maakt zonder problemen duidelijk wat ze wil. Ze is een meisje dat graag haar mening laat horen, maar wel op een nette manier. Ze is een sociaal meisje dat snel vrienden maakt en houdt van uitgaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet en lekker gek kan doen met haar vriendinnen. Verder is haar grote hobby zingen. Ze geeft vrij veel om haar uiterlijk en houdt ervan om de laatste mode te dragen. Dessy is wel een meisje dat snel jaloers is. Ze wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, merk je dat zeker en heb je een groot probleem. Ze zal er veel aan doen om je leven zuur te maken. Ze geeft veel om haar familie en haar vrienden en zal voor hen door het vuur gaan.
    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    I'm sorry. Liam komt eraan. Maar ik heb dus geen goede computer meer dus tja.


    Reality's overrated.

    Niet meer?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik faceclaim Ariana is dat goed?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Ik faceclaim Ariana is dat goed?


    Whut?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    (...)

    Whut?


    Ze wilt Ariana Grande als het uiterlijk gebruiken. Ik zet Zayn zo even neer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Ze wilt Ariana Grande als het uiterlijk gebruiken. Ik zet Zayn zo even neer.


    Oh, sure. Why not?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'