• In Griekenland heerst al enige tijd crisis, maar dat houdt archeologen niet tegen om hun ding te doen.
    In Athene, dicht bij de berg Olympus, werd onlangs een interessante ontdekking gedaan. Bij recent geleden onderzoek bleek dat er zich een groot magnetisch veld op zo'n vijftien meter diepte onder de grond bevond. Ondertussen is die grond ontgind en is er een houten luik tevoorschijn gekomen, dat onmogelijk in de tijd geplaatst kon worden. Het zag er erg oud uit, maar desondanks zat het potdicht. Het vreemde is, echter, dat de archeologen het met helemaal niets konden open krijgen. Teverheefs hebben ze er hun bijl in gezet, maar dat bracht alleen maar kapotte werktuigen en gebroken polsen teweeg.
    Twee studenten archeologie kregen de kans om de site te bezoeken, samen met hun mentoren en twee historici die verslag moesten uitleveren aan de universiteit, vanwege leerrijke doeleinden. Het was de studenten echter verboden om in de buurt van het luik te komen, die twee waren daar alleen maar om op onderzoek in de rest van de omgeving uit te gaan. Jammer genoeg waren de twee net iets te nieuwsgierig. 's Nachts, als iedereen slaapt, sluipen ze naar het luik en proberen het op allerlei manieren te openen. Dit lukt niet, totdat de klok twaalf uur slaat. Een verblindende lichtflits, en de twee waren verdwenen. Het enige wat overbleef, was een geheimzinnige omega in het midden van het luik.

    De volgende dag, raken de historici en mentoren van de twee studenten doodongerust en zoeken dag en nacht door, totdat ook zij verdwijnen. Ze worden wakker in één of andere gigantische troonzaal, waar twaalf prestigieuze tronen de kamer sieren. Ze waren allemaal leeg en de zaal was verlaten.
    Geen idee dat ze in het heilige rijk Olympus waren, gingen de vier mensen op zoek naar de studenten die ze kwijt waren gespeeld. Natuurlijk zijn de goden aanwezig in Olympus, en die willen koste wat het kost vermijden dat de kennis over hun heilige rijk onder de mensheid komt. Was de opening van de poort allemaal een grap van Hekate, of zit er meer achter en lopen de goden kans om ontdekt te worden? En zal het hen lukken om de mensen voor stom te houden?



    Rollentopic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:02 ]


    help

    Een praattopic *O*
    Ik heb echt al zin om te starten met de RPG!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:05 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ook! : D
    Maar ik kan even echt geen stuk schrijven, want ik moet dringend gaan slapen. Morgen werken, bah.


    And in that moment, we were infinite.

    Mijn topics c;

    Dammit, I need Lene D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe begint het?

    Limits schreef:
    Hoe begint het?


    Dat de studenten aankomen op de site normaal (:


    And in that moment, we were infinite.

    Ramsays schreef:
    (...)

    Dat de studenten aankomen op de site normaal (:


    En voor de Goden/Historici etc?

    Ramsays schreef:
    (...)

    Dat de studenten aankomen op de site normaal (:


    Waar zie je dat ooit staan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ramsays schreef:
    (...)

    Dat de studenten aankomen op de site normaal (:


    Goeie poging, maar nee. :'D Sorry, was ik er vergeten op te zetten, doe ik zo.


    help

    Lahey schreef:
    (...)

    Waar zie je dat ooit staan?


    Had Hylla dat niet eens in het rollentopic gezet of heb ik dat nu serieus gedroomd.


    And in that moment, we were infinite.

    Hylla schreef:
    (...)

    Goeie poging, maar nee. :'D Sorry, was ik er vergeten op te zetten, doe ik zo.

    Wauw oké, dat heb ik dus echt gedroomd. Man, ik was daar echt van overtuigd (':


    And in that moment, we were infinite.

    Ramsays schreef:
    (...)
    Wauw oké, dat heb ik dus echt gedroomd. Man, ik was daar echt van overtuigd (':


    Hehe. :')


    help

    Nja, het zou inderdaad handig zijn om te weten hoe te moeten beginnen :'D Want ik heb dus geen idee hoe en waar te beginnen met de goden, waar die zijn en wat ze aan het doen zijn - of kunnen doen - en weten en niet weten over de komst van de mensen... of ben ik gewoon te dom om het niet uit de intro te halen?
    Whaha hopelijk krijg ik tegen morgenmiddag iets gepost, en ander zal het tegen de avond worden (:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2013 - 23:15 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hylla schreef:
    (...)

    Dat de mentoren en historici in Olympus aankomen.


    Dan moet wel eerst duidelijk aangegeven worden of de Olympiërs al weten dat er mensen in Olympus zijn en wat er precies gebeurd is, want anders gaat iedereen iets anders schrijven,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Dammit, I need Lene D:


    Lene reports for duty, miss. *salueert*


    kindness is never a burden.