• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    (...)

    Iedereen in dit topic die dat doet misschien? Best logisch.

    Wat ben jij toch aardig!


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Iedereen in dit topic die dat doet misschien? Best logisch.
    hou toch op man met dat ruzie gezoek IEDEREEN. dus niet specefiek omdat ik jou nu quote.
    god ik moet echt alles wat ik schrijf verdedigen.


    kan het gewoon iets minder bitchy allemaal en laten we volwassen gaan praten, geen messen in ruggen enzo...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wrennah schreef:
    (...)
    Wat ben jij toch aardig!


    Altijd toch. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Iedereen in dit topic die dat doet misschien? Best logisch.


    Is het niet mogelijk dat sommigen gewoon hebben gequoted (spel ik dat goed?) omdat ze het met die quote eens waren?
    (dit is niet aanvallend bedoelt, mocht het toevallig zo overkomen (: )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Iedereen in dit topic die dat doet misschien? Best logisch.

    Zo logisch is dat niet hoor. Als iemand het nou met iemand anders mee eens is, dan is het niet raar als diegene die reactie quote. En zoals Genius ook zei, dan kan je het ook gewoon tegen diegene zelf zeggen in plaats van hier zo'n reactie te plaatsen dat helemaal off-topic gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Limits schreef:


    Nouu (cat)


    -

    Lol, er is de laatste tijd ook altijd gezeik op Quizlet :'D
    Waarom maken mensen toch overal zo'n probleem van?
    We zijn allemaal mensen, en of je nou op hetzelfde geslacht valt of niet, iedereen heeft ook wel eens te maken met liefdesproblemen.
    En als je het er niet mee eens bent dat je een mens met alle gevoelens en emoties die erbij horen, word je maar lekker een schildpad ofzo :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Limits schreef:


    Quizlet never fails to keep me occupied on boring sundaynights.


    ars moriendi

    Pompeji schreef:
    Is dat topic gesloten? Hoe onrespectvol kan je zijn?
    Maar de reacties gingen er wel over, van de twee kanten.

    Ik heb dat topic gesloten op aanvraag van 1 van de 2 maaksters. Ze vonden het niet fijn dat ze met de juiste bedoelingen zoveel slechte reacties kregen. -om het verhaal kort te maken-

    Weet je, meestal sluiten we ook de meeste topics die te maken hebben met seks(uele gevoelens) of seksuele geaardheid. Er is een algemeen sekstopic en daar verwijzen we dan naar. Maar misschien is geen slecht plan om een extra subforum te hebben voor de intieme dingetjes. Maar langs de andere kant: is Quizlet daar wel de geschikte plaats voor, want dan is dat algemene sekstopic wel goed genoeg....


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind sowieso al dat er botte reactie's zijn, in vele topic's.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind sowieso al dat er botte reactie's zijn, in vele topic's.
    dat is mijn probleem ook =) en als je dan eens een opmerking maakt die misschien niet helemaal juist is wees dan ook iemand met lef en bied je excuses aan.
    iedereen heeft wel eens een slechte dag maar nee wat doen we massaal lekker blijven bitchen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind sowieso al dat er botte reactie's zijn, in vele topic's.


    Ja en ik geloof niet dat alle meiden op deze site tegelijkertijd ongesteld zijn. Ik snap best dat iemand een nare dag kan hebben of het ergens totaal niet mee eens is maar soms schrik ik toch wel van sommige reacties. Je mening uiten mag uiteraard maar sommige houden dan niet echt rekening met andermans gevoelens.


    Physics is awesome

    fireflower schreef:
    (...)dat is mijn probleem ook =) en als je dan eens een opmerking maakt die misschien niet helemaal juist is wees dan ook iemand met lef en bied je excuses aan.
    iedereen heeft wel eens een slechte dag maar nee wat doen we massaal lekker blijven bitchen



    Blutbad schreef:
    (...)

    Ja en ik geloof niet dat alle meiden op deze site tegelijkertijd ongesteld zijn. Ik snap best dat iemand een nare dag kan hebben of het ergens totaal niet mee eens is maar soms schrik ik toch wel van sommige reacties. Je mening uiten mag uiteraard maar sommige houden dan niet echt rekening met andermans gevoelens.


    Ik vind het soms zo vel overkomen, terwijl dat nergens voor nodig is.


    Pretty is just a pretty word.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb dat topic gesloten op aanvraag van 1 van de 2 maaksters. Ze vonden het niet fijn dat ze met de juiste bedoelingen zoveel slechte reacties kregen. -om het verhaal kort te maken-

    Weet je, meestal sluiten we ook de meeste topics die te maken hebben met seks(uele gevoelens) of seksuele geaardheid. Er is een algemeen sekstopic en daar verwijzen we dan naar. Maar misschien is geen slecht plan om een extra subforum te hebben voor de intieme dingetjes. Maar langs de andere kant: is Quizlet daar wel de geschikte plaats voor, want dan is dat algemene sekstopic wel goed genoeg....


    Ik snap je punt maar om nu te zeggen dat alles over seksuele geaardheid in het algemene seks topic moet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'