• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alecia schreef:
    Maar ik wist niet dat het topic gesloten was, dat is namelijk ook niet respectvol.


    De topicmaakster heeft zelf om een slotje gevraagd omdat ze andere meningen erover niet aankon en de beginpost ook niet wilde veranderen ofzo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De topicmaakster heeft zelf om een slotje gevraagd omdat ze andere meningen erover niet aankon en de beginpost ook niet wilde veranderen ofzo.


    Nouja, dat is dan ook wel jammer voor de topicmaakster. Maar goed ik kan hier ook weer niet over oordelen, omdat ik niet alles heb meegekregen.


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    Ik denk dat ruzie voorkomen had kunnen worden als er werd gezegt dat het een HOLEBI topic was, maar dat hetero mensen ook welkom waren.
    Maar dat is wat ik denk.

    Verder vind ik dat er de laatste tijd in meerdere topics een discussie komt. Maar ja, dat hou je altijd. Ik vind het wel jammer dat het topic gesloten is (ookal ben ik gewoon hetero), want ik denk dat veel HOLEBI's het opzich wel een fijn topic hadden gevonden waar ze elkaar tips konden geven qua uit de kast komen etc. Denk ik.. :p


    Het punt is: het is NOOIT goed bij sommige mensen hier. Maak je een topic over hetro's dan sluit je de 'HOLEBI's' buiten en andersom idemdito. Mensen moeten eens stoppen met die vreselijk pessimistische reacties. Bah.


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    (...)

    De topicmaakster heeft zelf om een slotje gevraagd omdat ze andere meningen erover niet aankon en de beginpost ook niet wilde veranderen ofzo.


    Oké, dat is dan ook raar


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik voorspel nu al een shitstorm, dus ik ga lekker Minecraft spelen en me niet meer hier mee bemoeien. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vivere schreef:
    (...)

    Het punt is: het is NOOIT goed bij sommige mensen hier. Maak je een topic over hetro's dan sluit je de 'HOLEBI's' buiten en andersom idemdito. Mensen moeten eens stoppen met die vreselijk pessimistische reacties. Bah.


    Het blijft erom gaan dat het tegen de regels was van Quizlet. Niet dat het nooit goed is, want dat was het geweest als er een kleine aanpassing kwam in de beginpost.


    Your make-up is terrible

    Ik had het topic - en wat reacties die inderdaad een beetje lullig overkwamen - wel gezien, maar ik wist niet dat het gesloten was. Als er een ruzie bezig was is dat op zich logisch, maar of dat nou zo was of niet, het is toch een beetje triest dat het zo moest eindigen. De bedoeling van het topic was goed en ik was eigenlijk nogal verbijsterd dat zoveel mensen het verkeerd opvatten omdat hetero's zogenaamd werden buitengesloten. Ik denk niet dat dat ooit de bedoeling was; het is gewoon dat ze een soort 'safe space' voor LGBT mensen wilden creëren. Voor hetero's is dat nou eenmaal niet nodig (niet vanwege seksuele oriëntatie tenminste; er zijn natuurlijk andere redenen denkbaar) omdat de hele wereld een safe space is voor hen. Echt, erg triest dat het gesloten is/moest worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vivere schreef:
    (...)

    Het punt is: het is NOOIT goed bij sommige mensen hier. Maak je een topic over hetro's dan sluit je de 'HOLEBI's' buiten en andersom idemdito. Mensen moeten eens stoppen met die vreselijk pessimistische reacties. Bah.


    Jep dit is waar,
    Eigenlijk, kan er geen subforum komen waarin hetero's en holebi's om tips kunnen vragen, dan is iedereen tevreden.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vivere schreef:
    (...)

    Het punt is: het is NOOIT goed bij sommige mensen hier. Maak je een topic over hetro's dan sluit je de 'HOLEBI's' buiten en andersom idemdito. Mensen moeten eens stoppen met die vreselijk pessimistische reacties. Bah.


    Daar ben ik het helemaal met je eens hoor, echt waar.
    Maar omdat er in de regels van Quizlet staat dat je niemand mag buitensluiten, zul je je topics etc daar wel op moeten aanpassen. Vandaar mijn suggestie dat er gewoon in had moeten staan dat het vooral voor HOLEBI's is, maar dat hetero mensen ook welkom zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Daar ben ik het helemaal met je eens hoor, echt waar.
    Maar omdat er in de regels van Quizlet staat dat je niemand mag buitensluiten, zul je je topics etc daar wel op moeten aanpassen. Vandaar mijn suggestie dat er gewoon in had moeten staan dat het vooral voor HOLEBI's is, maar dat hetero mensen ook welkom zijn.


    Exactly. Dan worden er ook geen mensen in hokjes geplaatst of buitengesloten en is het gewoon eerlijk.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:45 ]


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Maar ik wist niet dat het topic gesloten was, dat is namelijk ook niet respectvol.


    Topic is gesloten op aanvraag :)


    Het is de laatste tijd inderdaad behoorlijk bitchy op Q. Iedereen vat alles verkeerd op. Het idee van het topic was geweldig, maar de uitvoering was een beetje in tegenstrijd met de huisregels, en dan treed dus in dat iedereen alles verkeerd opvat en omdat het op Q momenteel bitchy is, wordt iedereen bot en gaat elkaar uitschelden en dat gaat zolang door, tot iemand er een einde aanmaakt of het topic gesloten wordt...
    Best jammer. De sfeer zou zoveel leuker kunnen zijn als mensen in het algemeen goed zouden lezen en niet direct elkaar zouden afkatten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crypte schreef:
    (...)

    Topic is gesloten op aanvraag :)


    Het is de laatste tijd inderdaad behoorlijk bitchy op Q. Iedereen vat alles verkeerd op. Het idee van het topic was geweldig, maar de uitvoering was een beetje in tegenstrijd met de huisregels, en dan treed dus in dat iedereen alles verkeerd opvat en omdat het op Q momenteel bitchy is, wordt iedereen bot en gaat elkaar uitschelden en dat gaat zolang door, tot iemand er een einde aanmaakt of het topic gesloten wordt...
    Best jammer. De sfeer zou zoveel leuker kunnen zijn als mensen in het algemeen goed zouden lezen en niet direct elkaar zouden afkatten...


    Het is wel goed gelezen, anders zouden mensen ook niet zeggen dat het tegen de regels is. Misschien komt het ook wel doordat mensen traag zijn met verwerken van de stress van school en dat mensen daardoor geprikkeld uit de hoek komen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:47 ]


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    (...)

    Daar ben ik het helemaal met je eens hoor, echt waar.
    Maar omdat er in de regels van Quizlet staat dat je niemand mag buitensluiten, zul je je topics etc daar wel op moeten aanpassen. Vandaar mijn suggestie dat er gewoon in had moeten staan dat het vooral voor HOLEBI's is, maar dat hetero mensen ook welkom zijn.


    Dan vind ik dat er flink overdreven is. Dat topic was totaal niet bedoelt om 'hetro's buiten te sluiten' en als mensen dat niet snappen, dan vind ik ze behoorlijk naïef. Maar goed, dat soort mensen blijf je altijd wel houden.


    To infinity and beyond •

    Alecia schreef:
    (...)

    Het is wel goed gelezen, anders zouden mensen ook niet zeggen dat het tegen de regels is. Misschien komt het ook wel doordat mensen traag zijn met verwerken van de stress van school en dat mensen daardoor geprikkeld uit de hoek komen.


    Ik bedoelde het lezen van de reacties op het topic :) niet de beginpost van het topic :) sorry, had het duidelijker moeten formuleren...my bad ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Crypte schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het lezen van de reacties op het topic :) niet de beginpost van het topic :) sorry, had het duidelijker moeten formuleren...my bad ^^


    Maakt niet uit. Ik had 't beter moeten begrijpen, maar ik ben ook nogal autistisch soms. Haha.


    26 - 02 - '16