• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ik vind het soms zo vel overkomen, terwijl dat nergens voor nodig is.
    nou inderdaad, je kan het vaak op zoveel verschillende manieren formuleren zonder dat je daarmee iemand de grond in boord.
    ik heb niets tegen een goede discussie maar wel als dat onrespectvol gedaan word.
    ik ben ook van mening dat er best iets harder opgetreden mag worden tegen constante ruzie makers.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ik vind het soms zo vel overkomen, terwijl dat nergens voor nodig is.


    Inderdaad maar ik denk dat sommige er niet bij stil staan. Wel bij wat ze zeggen maar niet hoe dat is voor de mensen die het daarna lezen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)
    Inderdaad maar ik denk dat sommige er niet bij stil staan. Wel bij wat ze zeggen maar niet hoe dat is voor de mensen die het daarna lezen.

    Of het maakt ze niets uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quizlet was toch bedoelt om (online) vriendschap?

    Oke we zijn een grote bende pubers bij elkaar dat kan niet goedkomen:Y)
    Maar toch.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik vind het nogal raar dat er een topic word geopend over een topic, maar dat ligt denk ik dan aan mij.

    Ow doe niet zo hypocriet allemaal, iedereen maakt soms grove opmerkingen. Bedoeld of onbedoeld.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ribery schreef:
    Wut? Ik heb iets gemist geloof ik.


    | Reality is for people that lack imagination |

    dooddoenervo schreef:
    Quizlet was toch bedoelt om (online) vriendschap?

    Oke we zijn een grote bende pubers bij elkaar dat kan niet goedkomen:Y)
    Maar toch.
    pubertijd is geen excuus.
    vaak is het een gebrek aan empathie en rationeel denken.
    mensen denken dat ze altijd alles maar op internet neer kunnen kwakken, het zijn maar letters he.
    maar ondertussen is het hardstikke onrespectvol


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sinistre schreef:
    Ow doe niet zo hypocriet allemaal, iedereen maakt soms grove opmerkingen. Bedoeld of onbedoeld.


    Jep maar die kleine opmerkingen zijn soms het begin van GROTE ruzies.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sinistre schreef:
    Ow doe niet zo hypocriet allemaal, iedereen maakt soms grove opmerkingen. Bedoeld of onbedoeld.
    mee eens en als dat een keer gebeurd hoor je ook (bijna) niemand, het valt op dat het al 4 dagen oorlog is en dat dezelfde mensen (geen namen genoemd daar verlaag ik me niet toe) het nodig vinden om overal heel bot, grof en onbehouwe op reageren.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)pubertijd is geen excuus.
    vaak is het een gebrek aan empathie en rationeel denken.
    mensen denken dat ze altijd alles maar op internet neer kunnen kwakken, het zijn maar letters he.
    maar ondertussen is het hardstikke onrespectvol


    Hartstikke* sorry kon het niet laten.
    Ik snap je wel maar aan de andere kant, meestal zegt diegene gewoon zijn mening.

    Limits schreef:
    (...)

    Hartstikke* sorry kon het niet laten.
    Ik snap je wel maar aan de andere kant, meestal zegt diegene gewoon zijn mening.


    Jep maar de manier waarop.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Limits schreef:
    (...)

    Hartstikke* sorry kon het niet laten.
    Ik snap je wel maar aan de andere kant, meestal zegt diegene gewoon zijn mening.
    hahah jaja mijn spelling is niet top :P

    mening is oke, daarom leven we in nederland/belgie maar denk ff na hoe je, je mening deelt.
    je hoeft niet onnodig grof te zijn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik begrijp beide kanten wel. Vond het wel een beetje vaagjes allemaal. Is het een oplossing als we dan gewoon een officieel 'Seksuele Geaardheid'-topic maken? Verder zou ik het verder niet weten.


    Tijd voor koffie.

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Jep maar de manier waarop.

    Exactly! Ik vind dat je wel gewoon heel aardig je botte reactie neer kan zetten.
    Verder moeten mensen erbij stil gaan staan dat een klein beetje aardigheid soms grote veranderingen kan maken. Maar goed, ik ga wel off-topic nu.


    -