• Normaal zou ik niet zo'n topic openen, maar dit vond ik echt te ver gaan.
    Er is net een topic gesloten waarin lesbische, biseksuele, etc, mensen over hun gevoelens kunnen praten. Zelf had ik er ook problemen mee toen ik ontdekte dat ik op meisjes viel en ik vind het dan een ontzettend goed initiatief want ik wil er ook graag over kunnen praten op Q met andere mensen die hetzelfde doormaken als mij. In plaats van steun te geven, verkloten jullie het.
    Weet je wat, laten we deze mensen eens helpen, ze hebben moeilijk, of zij hebben het gewoon nodig om erover te praten. Nee! 'Oh nee, wij hetero's worden buiten gesloten omdat we helemaal niets doormaken, wij zijn normaal, maar we worden buiten gesloten, o nee, o nee.'
    Het topic was misschien niet heel erg duidelijk in de intentie, maar als er een of ander topic over een of andere vage ship wordt geopend, gaan jullie dat ook niet de grond in boren.

    Scheld maar, sluit dit topic maar, ban mij maar, maar dit moest er echt uit.
    Sommige reacties op het forum kunnen grof zijn, maar af en toe kunnen jullie toch wel een beetje respect tonen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb dit topic niet helemaal gelezen, maar ik snap het probleem ook écht niet. Ik bedoel, als iemand een topic opent over de sport voetbal, zodat voetballers daar met elkaar kunnen kletsen over hun sport e.d., ga ik toch ook niet janken dat ik me buitengesloten voel als niet voetballer? Ik vind dat jullie gewoon zo'n topic moeten kunnen openen hoor.


    i put the fun in funeral

    Ik vind zoiezo dat er wel eens echt vervelende rot opmerkingen gegeven worden... maargoed ik zelf vind het ook dom gewoon... er werden ook heel weining POSTIEVE reacties gegeven op het topic (daar vroegen ze toch niet om) maargoes ik vind dat je gelijk heb :D


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Puzzel schreef:
    Ik begrijp beide kanten wel. Vond het wel een beetje vaagjes allemaal. Is het een oplossing als we dan gewoon een officieel 'Seksuele Geaardheid'-topic maken? Verder zou ik het verder niet weten.

    Zoiets. Het zou namelijk fijner zijn als mensen zich meer open zouden stellen voor homoseksuele, biseksuele, etc, mensen, maar als deze zichzelf steeds in hokjes blijven proppen wordt het wel moeilijker. Een officieel 'Seksuele Geaardheid'-topic biedt dan ook meer toegankelijkheid voor mensen die noch niet zeker zijn van hun seksuele geaardheid, mensen die hulp zoeken met het "uit de kast komen" of mensen die niet goed weten hoe ze om moeten gaan met homo's en biseksuelen. Zo wordt er ook niemand meer in een hokje gepropt, zoals in het vorige topic wel werd gedaan. Er werden namelijk twee groepen gemaakt: de holebi's en de niet-holebi's. Als homoseksuelen, biseksuelen en lesbiennes willen meer geaccepteerd en begrepen worden, dan moeten ze zich ten eerste gewoon mengen tussen de hetero's en zich ook open stellen naar hun. (Hiermee bedoel ik niet dat er nog geen homo's, biseksuelen of lesbiennes zijn die dit noch niet doen.)


    From these ashes, I will rise

    dooddoenervo schreef:
    Quizlet was toch bedoelt om (online) vriendschap?

    Oke we zijn een grote bende pubers bij elkaar dat kan niet goedkomen:Y)
    Maar toch.

    Het heet QUIZlet. Waar denk je dat het voor bedoeld was :'D
    Quizlet is niet gemaakt specifiek voor online vriendschappen..


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het heet QUIZlet. Waar denk je dat het voor bedoeld was :'D
    Quizlet is niet gemaakt specifiek voor online vriendschappen..

    Qui Zlet. Oftewel: Die Slet. :Y)
    Tadaaa. De site is voor trashy mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    (...)
    Het heet QUIZlet. Waar denk je dat het voor bedoeld was :'D
    Quizlet is niet gemaakt specifiek voor online vriendschappen..


    Née, maar het is wel een doel, het is niet de bedoeling wereldoorlog 2 na te doen :Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Née, maar het is wel een doel, het is niet de bedoeling wereldoorlog 2 na te doen :Y)

    Haha, lol, zo lijkt t soms wel idd. (:


    -

    Barnabas schreef:
    (...)
    Qui Zlet. Oftewel: Die Slet. :Y)
    Tadaaa. De site is voor trashy mensen.
    =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Qui Zlet. Oftewel: Die Slet. :Y)
    Tadaaa. De site is voor trashy mensen.

    OMG LOL!!


    -

    Ik ben het met je eens, ja. Het is niet dat er opeens gevoelens worden gekwetst van hetero's alleen omdat er een topic is geopend waarin de niet-hetero's zich in kunnen vinden. Dan snap ik dat het topic bedoeld is voor een bepaalde groep, maar kom op, moet er dan zo'n heisa over gemaakt worden? Laat ze toch lekker joh, er wordt niet gediscrimineerd ofzo, en er zit al helemaal geen slechte gedachte achter, dus waarom zou het niet kunnen? En als je je dan als hetero buitengesloten voelt, vind ik je dan toch echt een kippetje. Er zijn ergere dingen in het leven. (cat)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Abstract schreef:
    Ik ben het met je eens, ja. Het is niet dat er opeens gevoelens worden gekwetst van hetero's alleen omdat er een topic is geopend waarin de niet-hetero's zich in kunnen vinden. Dan snap ik dat het topic bedoeld is voor een bepaalde groep, maar kom op, moet er dan zo'n heisa over gemaakt worden? Laat ze toch lekker joh, er wordt niet gediscrimineerd ofzo, en er zit al helemaal geen slechte gedachte achter, dus waarom zou het niet kunnen? En als je je dan als hetero buitengesloten voelt, vind ik je dan toch echt een kippetje. Er zijn ergere dingen in het leven. (cat)
    daarbij... niemand die boos zou worden als een "hetero" ergens op reageert


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Qui Zlet. Oftewel: Die Slet. :Y)
    Tadaaa. De site is voor trashy mensen.

    Ah yis. We're all sluts 'round here, hunneh. -3-


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    (...)
    Qui Zlet. Oftewel: Die Slet. :Y)
    Tadaaa. De site is voor trashy mensen.


    Hahaha, die is leuk ^^


    Stenenlikker

    Ribery schreef:
    (...)
    Ah yis. We're all sluts 'round here, hunneh. -3-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pompeji schreef:
    Is dat topic gesloten? Hoe onrespectvol kan je zijn?
    Maar de reacties gingen er wel over, van de twee kanten.


    Ja dat topic heb ik laten sluiten omdat er alleen maar haat richting mij werd verspreidt. is dat onrespectvol?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio