• Zoals de titel al zegt, zoek ik hulp bij een titel. Binnenkort wil ik een story beginnen, maar weet niet wat voor titel ik zou moeten doen.
    Een korte samenvatting:

    Slim waren ze niet, maar dom kon je ze ook niet noemen. De tweelingzussen Adriana en Marianne van zeventien. Samen werden ze hun huis uitgestuurd met de volgende reden: ‘Zoek toch een baantje’. Dit omdat Adriana en Marianne niet het type waren om een baan te zoeken. Meestal zaten ze de hele dag door te slapen, niet alleen thuis, ook op school. Hun moeder was hen helemaal zat en dus had ze de tweeling het huis uitgegooid. Adriana en Marianne vonden het niet erg. Ze hadden een paar koffers ingepakt en meegenomen en ze logeerden bij een aantal vrienden en familieleden. Ze misten hun moeder niet, buiten was het ook prima. Tenminste, dat dachten ze. Er gebeurde teveel in de buitenwereld. Meer dan ze dachten.


    Iemand?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Geen ster in titels? Je reageert in bijna elk topic waar de topicmaakster of topicmaker een titel zoekt/zocht en je bent er heel goed in :')


    Haha, ik probeer het natuurlijk wel een beetje te oefenen, als ik merk dat ik ergens niet goed in ben, probeer ik me wel erop te verbeteren :) Maar bedankt voor je compliment vind het erg lief van je dat je dat zegt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Haha, ik probeer het natuurlijk wel een beetje te oefenen, als ik merk dat ik ergens niet goed in ben, probeer ik me wel erop te verbeteren :) Maar bedankt voor je compliment vind het erg lief van je dat je dat zegt.

    Haha, graag gedaan ;D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb besloten 'Leven is een baan' te doen, maar dan in het Engels, dus nu Life is a job. Thanks Destined :'D


    Some people are art and do art at the same time