• Aangs mentor en vriend, de monnik Gyatso, weet reeds langere tijd dat Aang de avatar is, zonder dat Aang dit zelf weet. Tegen de traditie in krijgt Aang reeds op 12-jarige leeftijd te horen dat hij de avatar is. Dit gebeurt omdat de monniken zich zorgen maken over de situatie in de wereld nu de Vuurnatie zich aan het bewapenen is. Aang heeft geen tijd meer om kind te zijn, hij moet leren de elementen te sturen en dreigt te worden weggestuurd naar de Oostelijke Luchttempel. Aang, die heimelijk dit gesprek tussen de monniken afluistert, is bang om van zijn vriend en mentor, monnik Gyatso, gescheiden te worden en besluit te vluchten op zijn vliegende bizon Appa. Zij komen in een vreselijke storm boven zee terecht, waardoor ze samen in het water belanden. Aangs avatargeest activeert zichzelf (zoals altijd in tijden van nood) en maakt een enorme luchtbal, die bevriest. Hier blijft hij honderd jaar lang opgesloten. Ondertussen valt de Vuurnatie alle Luchttempels aan in de hoop de Avatar te doden. Hoewel ze hem niet vinden of doden, kan de Vuurnatie wel de oorlog beginnen door zijn afwezigheid.


    Rollen:
    Geen verzonnen rollen. -

    ~ Aang || ItsNiall. (1,1)
    ~ Katara || Abelard. (1,2)
    ~ Sokka
    ~ Toph Beifong || After. (1,2)
    ~ Suki || Gereserveerd door Playbook.
    ~ Zuko
    ~ Azula || Rider. (1,2)
    ~ May
    ~ Tai-Lee
    - Verzin zelf maar een achternaam -

    Regels:
    - Minimaal vijf regels schrijven.
    - Geen ruzie OOC, IC mag wel.
    - OOC gaat in het praattopic.
    - Meld het wanneer je langer niet kunt reageren.
    - Je reservering blijft 48 uur staan. Is deze dan nog niet volledig ingevuld, mag ieder ander deze reserveren.
    - Alleen ik maak de topics aan, tenzij anders aangegeven.


    Invullijst:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 10:07 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Toph Beifong
    Leeftijd: 15
    Element: Aarde
    Innerlijk: Toph is iemand die houdt van sarcasme, en is een erg vastberaden aardestuurder. Voordat ze met de Avatar meereiste stond ze ook wel bekend als de "Blinde Bandiet", die vechtte in de aardearena. Ze zal er alles aan doen om haar vrienden te beschermen, maar is toch erg onafhankelijk. Toph heeft er een hekel aan als ze niet op vaste grond staat en dus niet kan "zien."
    Uiterlijk:




    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 14:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik wil wel, naar ik ga 22 juli op vakantie...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 16:11 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    After schreef:
    Is er iemand die met mij deze RPG wil leiden, die niet van 7 tot 25 Juli op vakantie zijn?


    Ik ga helemaal niet op vakantie. Alleen af en toe een dagje weg naar een museum of pretpark of zo en ik ben bereid het wel te doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Volledige naam: (Prinses) Azula Kasai

    Leeftijd: 17

    Element: Vuur

    Innerlijk: Azula heeft doordat ze altijd dacht dat haar moeder meer van haar broer Zuko hield een krachtig en scherp karakter gevormd. Ze is dan ook voornamelijk opgevoed door haar vader en zal altijd haar uiterste best doen om in zijn ogen perfect te lijken. Ze is slim en strategisch, vooral als het om oorlog voeren gaat en is vastbesloten haar zin te krijgen en zo ook haar vader zijn zin te geven.
    Azula heeft een angst om verlaten te worden, maar doet vrij weinig aan het behouden van vriendschappen. Sociaal is ze dan ook niet bepaald goed en eigenlijk ook erg onzeker. Ze verbergt dit door boos te worden, of ervoor te zorgen dat iedereen haar angstaanjagend vindt.
    De ontbrekende liefde van haar moeder heeft Azula weinig goeds gedaan. Ze is hierdoor verbitterd en sadistisch geworden. Daarbij koestert ze redelijk veel haat jegens haar broer Zuko en heeft ze het vertrouwen in de meeste mensen al verloren (het verlies van haar vriendinnen tast dit in zodanige mate aan, dat ze eigenlijk niemand meer vertrouwt).

    Uiterlijk:





    Azula heeft lange zwarte haren en geelbruine ogen die haast goud lijken. Ze heeft een lichte egale huid en is van gemiddelde lengte. Zoals alle mensen van de vuurnatie zijn haar kleren overwegend rood.

    Extra: Azula is niet alleen zeer bedreven in het vuursturen, maar ook in het bliksemsturen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik ga helemaal niet op vakantie. Alleen af en toe een dagje weg naar een museum of pretpark of zo en ik ben bereid het wel te doen.


    Als je dat wil zou ik dat erg waarderen. Ik ga morgen drie weken op vakantie, en ben dus niet heel vaak online. De tweede week komt xImaginary ook, dus dan ben ik misschien maar twee of drie dagen een half uurtje online.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben morgen een week weg, en ik kan af en toe reageren. (als we al snel beginnen.)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Niet meer mensen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Katara (Geen idee welke achternaam ik zou moeten verzinnen)
    Leeftijd: 17
    Element: Water
    Innerlijk: Katara is de moeder van Team Avatar. Ze wilt dat niemand iets overkomt en is erg beschermend. Ondanks dat ze erg bezorgd is over iedereen, kan je met Katara ook de grootste lol hebben. Plezier maakt ze graag, vooral met haar vrienden. Je zult eerst haar vertrouwen moeten winnen voordat je een echte vriend wordt. Katara is een lief, aardig meisje die graag anderen wilt helpen met hun problemen.
    Uiterlijk:


    Extra: Katara kan bloedsturen, dit doet ze haast nooit omdat ze het helemaal niet wilde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wanneer beginnen we? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Can I have Zuko, please?


    Tijd voor koffie.

    Volledige naam: Zuko Kasai
    Leeftijd: 17 Jaar
    Element: Vuur
    Innerlijk: Zuko is koppig. Als hij een doel voor ogen heeft, zal hij er alles aan doen dit doel te behalen. Zoals zijn doel vroeger het jagen op de Avatar was, is zijn doel nu het helpen van de Avatar. Zuko wilt nooit toegeven. Als de situatie hopeloos lijkt, zal hij er alles aan doen hoop te laten opvlammen. Bovendien is Zuko ook erg eigenwijs, en heeft een sterke wil. Toch heeft hij ook een lieve kant. Hij wilt niets liever dan helpen. Zijn grootste hartenwens is geaccepteerd worden. Door de Avatar, Katara, de rest van Team Avatar, de vuurnatie, and last but not least: zijn vader.
    Als kind verstoten door zijn vader is Zuko onzeker in de liefde. Zijn moeder en hij hadden een goede band, maar toen die verdween, verdween ook Zuko's steun en toeverlaat. Zuko bleef achter bij zijn vader, die hem niet accepteerde, en zijn gemene zus Azula, die wrok jegens hem koesterde door de band die hij met zijn moeder had. Al helemaal toen hij gedwongen werd te vechten tegen zijn vader, verloor Zuko het besef van wat vertrouwen en liefde is, en wat het kan betekenen.
    Zuko heeft een schuldgevoel dat niet over lijkt te gaan tegenover de Avatar. Ook heeft hij die tegen zijn oom.
    Als laatste kan Zuko soms nogal een woedeaanval krijgen. Dan is hij moeilijk te bedaren. Ook kan hij soms behoorlijk arrogant zijn, maar toch komt hij op voor anderen.
    Uiterlijk:



    Een van Zuko's woedeaanvallen



    Zuko aan het vuursturen:



    Zuko nog meer aan het vuursturen:



    Zuko smiles!:



    Zuko draagt rode Vuurnatie kleding. Zuko heeft zwart, kort haar met, net zoals zijn zus, koperkleurige ogen.
    Extra: Zuko doet zijn best om Bliksem te leren besturen, maar hij beheerst het nog lang niet,

    Kasai is 'Vuur' in het Japans. @Rider, vind je dat dan oké?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 17:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    Volledige naam: Zuko Kasai
    Leeftijd: 17 Jaar
    Element: Vuur
    Innerlijk: Zuko is koppig. Als hij een doel voor ogen heeft, zal hij er alles aan doen dit doel te behalen. Zoals zijn doel vroeger het jagen op de Avatar was, is zijn doel nu het helpen van de Avatar. Zuko wilt nooit toegeven. Als de situatie hopeloos lijkt, zal hij er alles aan doen hoop te laten opvlammen. Bovendien is Zuko ook erg eigenwijs, en heeft een sterke wil. Toch heeft hij ook een lieve kant. Hij wilt niets liever dan helpen. Zijn grootste hartenwens is geaccepteerd worden. Door de Avatar, Katara, de rest van Team Avatar, de vuurnatie, and last but not least: zijn vader.
    Als kind verstoten door zijn vader is Zuko onzeker in de liefde. Zijn moeder en hij hadden een goede band, maar toen die verdween, verdween ook Zuko's steun en toeverlaat. Zuko bleef achter bij zijn vader, die hem niet accepteerde, en zijn gemene zus Azula, die wrok jegens hem koesterde door de band die hij met zijn moeder had. Al helemaal toen hij gedwongen werd te vechten tegen zijn vader, verloor Zuko het besef van wat vertrouwen en liefde is, en wat het kan betekenen.
    Zuko heeft een schuldgevoel dat niet over lijkt te gaan tegenover de Avatar. Ook heeft hij die tegen zijn oom.
    Als laatste kan Zuko soms nogal een woedeaanval krijgen. Dan is hij moeilijk te bedaren. Ook kan hij soms behoorlijk arrogant zijn, maar toch komt hij op voor anderen.
    Uiterlijk:



    Een van Zuko's woedeaanvallen



    Zuko aan het vuursturen:



    Zuko nog meer aan het vuursturen:



    Zuko smiles!:



    Zuko draagt rode Vuurnatie kleding. Zuko heeft zwart, kort haar met, net zoals zijn zus, koperkleurige ogen.
    Extra: Zuko doet zijn best om Bliksem te leren besturen, maar hij beheerst het nog lang niet,

    Kasai is 'Vuur' in het Japans. @Rider, vind je dat dan oké?


    Jup, I like it c:


    Happy Birthday my Potter!