• Ik was dus zaterdag met 2 vriendinnen in de Efteling en wij hadden daar twee stalkers. -en ik zag Anouk :9~-
    Maar één van die stalkers leek echt eng veel op van Persie haha. En ze gingen ons dus volgen. Het begon zo: wij stonden in de rij voor de villa volta en hun zaten op zo'n draai molen en ze keken ons de hele tijd aan wij keken dus terug. Kwamen we er weer uti zaten ze ons op te wachten bij de uitgang op het trappetje! En toen gingen we dus snel doorlopen en hun volgende ons gingen wij in de vogelrock en hun dus heel toevallig ook. En als wij stopte hun de hele tijd een stukje door lopen en dan weer wachten omdat ze hun veters moesten strikken :Y) Hahaha echt om de 4 meter ofzo. Naja toen gingen hun naar Joris en de draak en wij naar de vliegende hollander en toen ze dat zagen hun daar ook snel heen stonden ze anderhalf uur achter ons in de rij, haha zo kansloos. En toen werden ze daar voor gelaten en je zag ze zo kijken van: kut nu zitten we niet meer bij die meisjes. En ze bleven maar achterom kijken. En toen gingen ze dus weer op ons wachten tot wij eruit kwamen en helemaal wijzen van wij gaan naar Joris en de draak en toen gingen ze daarheen maar wij gingen ze niet volgen haha, en toen waren we ze kwijt :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahahaha.
    leuk.
    Een vriendin en ik gaan élk jaar op de zelfde datum naar de Efteling.
    Maar soms dan stalken wij juist mensen.
    of we gaan mensen irriteren.
    vorig jaar zaten we heel de tijd: 'Lekker rukken!' te roepen, en toen hadden we nieuwe vrienden gemaakt.
    (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    hahahaha.
    leuk.
    Een vriendin en ik gaan élk jaar op de zelfde datum naar de Efteling.
    Maar soms dan stalken wij juist mensen.
    of we gaan mensen irriteren.
    vorig jaar zaten we heel de tijd: 'Lekker rukken!' te roepen, en toen hadden we nieuwe vrienden gemaakt.
    (krul)

    Hahahaha geniaal! Als jullie mij nou eens vertellen welke datum kunnen jullie mij misschien de volgende keer gaan stalken? :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, kansloze gasten :'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahahaha geniaal! Als jullie mij nou eens vertellen welke datum kunnen jullie mij misschien de volgende keer gaan stalken? :9~


    Wij gaan altijd 13juli.
    maar dat kan mss dit jaar niet -doei traditie- dus dan gaan we 12juli.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Wij gaan altijd 13juli.
    maar dat kan mss dit jaar niet -doei traditie- dus dan gaan we 12juli.(krul)

    Hahaha arme julie (flower)
    Als ik er volgend jaar dan ben ga ik ook haha :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hip tog !
    Hadden wij laast ook xD


    Be my latern help me shine on though <3

    Ja ze zag mij maar wist niet dat ik het was :9~
    Stalkers zijn eng :o


    -

    Extraneous schreef:
    Ja ze zag mij maar wist niet dat ik het was :9~
    Stalkers zijn eng :o

    Ja :9~ Stiekem ben ik dom, had ik het nou maar gewoon aan je gevraagt!
    Inderdaad, ze waren best wel eng ja. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja :9~ Stiekem ben ik dom, had ik het nou maar gewoon aan je gevraagt!
    Inderdaad, ze waren best wel eng ja. :Y)

    Haha jaa, dan hadden we op de foto gekund! (huil)


    -

    Extraneous schreef:
    (...)
    Haha jaa, dan hadden we op de foto gekund! (huil)

    Inderdaad en nu door mijn schuld niet! :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.