• Omdat ik redelijk snel een cover nodig heb, ga ik de gene die ik kies 6 credits geven voor de moeite (': Het is een herschreven verhaal, en als jullie willen weten waar hij ongeveer over gaat, Hier is de link. Ik zal maandag 8 Juli kiezen tussen 16.00-19.00. Iedereen maakt kans!!

    Titel: Vestrum cogitans
    Beschrijving:
    Niemand had gedacht dat Draco Malfidus een tweeling zus had. Tot de 16 jarige Alyssa op Zweinstein verschijnt. Ze dachten dat ze het zelfde zou zijn als haar familie sluw en gemeen.
    Maar Alyssa is alles behalve dat, met haar doel om haar familie tegen te werken word ze in Griffoendor geplaatst.
    Hier ontmoet ze mensen die hebben geleden door haar familie, en ze beseft dat ze zichzelf zou moeten bewijzen. Langzamer hand begint ze gevoelens te ontwikkelen voor een jongen de word gehaat door haar familie: Harry Potter. Toch staat Alyssa voor een belangrijke keuze. Het zal niet lang meer duren of het Kwaad dringt zich door de muren van Zweinstein.
    Ze zal moeten kiezen: Haar vrienden of haar familie.

    Username erbij: Nee
    Afbeeldingen:
    One.
    Two. of Three
    Four.
    Zouden jullie misschien een goeie foto van Harry willen zoeken? Zelf kan ik echt geen goede vinden -.- En dan het liefst als hij in de laatste films, (De halfbloed Prins + Relieken van de dood)
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen: Het liefst een beetje in de richting van de andere cover die je voor me hebt gemaakt (';
    Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    Lettertypte: Deze, deze, of eentje die het beste er bij past. Het liefst heb ik dat jullie ze alle twee/drie apart voor me doet (':

    Alvast heel erg bedankt!!!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2013 - 15:15 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Yay, ik ben blij dat je ze mooi vindt!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''