• Hier komen alle halfbloeden samen :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 14:33 ]

    Limits schreef:
    (...)

    Dat is goed (: Niamh heeft de kaart :'D
    Ik weet het ik lees wat er in onze groep gebeurd ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Limits schreef:
    Ik wacht even op Drew voordat ik de Pegasi laat opstijgen c:
    Sorry trouwens dat ik er gister niet was, ik heb twee nieuwe boeken gekocht *O*


    Doet Drew nog wel mee?
    Want de user daarvan is wel gewoon online, maar heeft nog steeds niks gepost


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik stel trouwens voor dat team één wel ergens in een motel gaat overnachten, aangezien ze anders rond 12 uur 's nachts ( met de stops nog niet meegerekend) aan komen in Washington en dan kunnen ze toch niet bepaald veel doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gevonden!!

    Ik vind alles prima, haha. Als iemand er een tweeling bij wilt vind ik het goed ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een sater lijkt me niet zo geweldig, maar het lijkt me wel leuk om iemands tweelingzus te maken if that's possible? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Een sater lijkt me niet zo geweldig, maar het lijkt me wel leuk om iemands tweelingzus te maken if that's possible? (:


    Hmmm, Jace doesn't want a sister, wat het enkel leuker zou maken. xd Als je een dochter van Zeus wil maken, go ahead. (; Al zou ik het niet echt logisch vinden dat Chiron nu víér kinderen van de Grote Drie in één team zou steken, but what the hell.


    kindness is never a burden.

    Ohja, I don't want to interrupt your little party :p Het zou een beetje flauw zijn als ik alles in de war gooi, dus enkel als het mogelijk is hoor. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm, je gooit het niet in de war, denk ik. Het zou wat zijn om over te schrijven. I was thinking; mocht je een dochter van Zeus -of een andere god/godin- maken, dan kon ze hen joinen wanneer ze ergens verblijven voor de nacht en dat zou dan meteen wat zijn om over te schrijven, zoals ik al zei, want dan zouden ze moeten discussiëren of die dochter mee kan of niet. Hetzelfde voor team twee.


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    Hmm, je gooit het niet in de war, denk ik. Het zou wat zijn om over te schrijven. I was thinking; mocht je een dochter van Zeus -of een andere god/godin- maken, dan kon ze hen joinen wanneer ze ergens verblijven voor de nacht en dat zou dan meteen wat zijn om over te schrijven, zoals ik al zei, want dan zouden ze moeten discussiëren of die dochter mee kan of niet. Hetzelfde voor team twee.


    Sounds fun, dan zou ik wel een reden moeten bedenken waarom ze er eerder niet bij was, maar dat moet wel te doen zijn. Even afwachten wat de topicstarter ervan vind :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Sounds fun, dan zou ik wel een reden moeten bedenken waarom ze er eerder niet bij was, maar dat moet wel te doen zijn. Even afwachten wat de topicstarter ervan vind :Y)


    Kan net als met Annabeth zijn toen Luke en Thalia haar vonden, y'know. Vinden we wel wat op. (;


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    (...)

    Kan net als met Annabeth zijn toen Luke en Thalia haar vonden, y'know. Vinden we wel wat op. (;


    Ik heb de boeken nog niet gelezen TT_TT Ik lees eerst VA6 nog even uit en dan begin ik aan Percy Jackson (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Edgar schreef:
    (...)

    Hmmm, Jace doesn't want a sister, wat het enkel leuker zou maken. xd Als je een dochter van Zeus wil maken, go ahead. (; Al zou ik het niet echt logisch vinden dat Chiron nu víér kinderen van de Grote Drie in één team zou steken, but what the hell.


    Het lijkt me niet handig dat ze dan dat personage dan in één team komt, aangezien er dan een team van 7 is, en een team van 5. Plus, no offence to team 2, maar team 1 is nu al sterker.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, dat lijkt me ook niet handig. Ik kan wel mooi de lege plek bij team 2 opvullen dan? Dan is het weer gelijk (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik heb de boeken nog niet gelezen TT_TT Ik lees eerst VA6 nog even uit en dan begin ik aan Percy Jackson (:


    Ahn oké. Ik houd mijn mond. Wil het niet spoilen voor je. (;


    kindness is never a burden.

    Ubiquitous schreef:
    Nee, dat lijkt me ook niet handig. Ik kan wel mooi de lege plek bij team 2 opvullen dan? Dan is het weer gelijk (:


    Ik denk idd dat bij team 2 handiger is. En die mensen hebben ondank mijn berichtje nog steeds niet gereageerd -_-


    Stenenlikker