• Hier komen alle halfbloeden samen :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 14:33 ]

    Thysia schreef:
    (...)

    Ik open ’m zoiezo eind augustus. (':


    Dat is wel nog een tijdje. :')


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Dat is wel nog een tijdje. :')


    Hm, ja inderdaad, maar als iedereen op vakantie gaat de hele tijd..

    Ik vertrek morgen op kamp tot vier augustus, dus moest je dan beginnen met het nieuwe rollentopic, Reyna blijft meedoen. :3


    help

    Wanneer komt het nieuwe rollentopic nu? :x


    help

    kan ik nog meedoen want Kind van Aphrodite is nog vrij?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Thysia schreef:
    Hey iedereen.
    Ik had een voorstel, omdat het vakantie was kan niet iedereen reageren en loopt het dood.
    Dus ik ga nar de vakantie het rpg opnieuw openen, je mag je personage houden, maar zou je het dan wel willen zeggen?


    Ik hou Leon


    -

    Ik zou Damian ook graag willen houden.


    Stenenlikker

    Als er veel mensen gewoon mee willen blijven doen, is het dan niet zonde om helemaal overnieuw te beginnen? Want team 1 is al best wel ver.
    Alleen team 2 heeft dan wat nieuwe, actieve mensen nodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hou theseus


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lahey schreef:
    Als er veel mensen gewoon mee willen blijven doen, is het dan niet zonde om helemaal overnieuw te beginnen? Want team 1 is al best wel ver.
    Alleen team 2 heeft dan wat nieuwe, actieve mensen nodig.


    En dan moet team 2 wel helemaal opnieuw beginnen? :')


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    En dan moet team 2 wel helemaal opnieuw beginnen? :')


    Die zijn toch nog aan het discussieren, dus dan discussieren ze gewoon verder, alleen dat met nieuwe mensen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Die zijn toch nog aan het discussieren, dus dan discussieren ze gewoon verder, alleen dat met nieuwe mensen xd


    Maar het is gewoon niet leuk dat wij zoveel achter lopen. :/ waarom denken je dat ik zo reageerde met reyna? :')


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Maar het is gewoon niet leuk dat wij zoveel achter lopen. :/ waarom denken je dat ik zo reageerde met reyna? :')


    Tsja, team 1 kan er ook niet veel aan doen dat team 2 het nergens over eens raakt xd. Als je wilt dat ze opschieten, dan moeten ze het gewoon eens worden met elkaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Tsja, team 1 kan er ook niet veel aan doen dat team 2 het nergens over eens raakt xd. Als je wilt dat ze opschieten, dan moeten ze het gewoon eens worden met elkaar.


    Daar ligt het niet echt aan, het was gewoon dat de helft niet reageerde. :')


    help

    Ik was op vakantie (team 2) nu ben ik terug en heb ik weer inspiratie en stuff :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque