• Hier komen alle halfbloeden samen :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 14:33 ]

    Ik had Blutbad ook maar een berichtje gestuurd, alleen die heeft ook nog steeds niet gereageerd terwijl ze ondertussen al wel weer online is geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    Ik had Blutbad ook maar een berichtje gestuurd, alleen die heeft ook nog steeds niet gereageerd terwijl ze ondertussen al wel weer online is geweest.


    Same here met Skull. De ander is gewoon al een paar dagen niet online.


    Stenenlikker

    Ik heb ze ook ge'pbt maar ze reageren niet.

    Limits schreef:
    Ik heb ze ook ge'pbt maar ze reageren niet.


    Lame :l Ik heb daar zo'n hekel aan. Anyway, nu je er toch bent. Can I still join als tweelingzus van iemand? En dan in team 2, want dat is een kleiner team.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Limits schreef:
    Ik heb ze ook ge'pbt maar ze reageren niet.


    Sorry maar ik zit de laatste tijd veel op mijn mobiel op Q en het is echt lastig voor me om te reageren met mijn mobiel.


    Physics is awesome

    Wilt er iemand met Reyna babbelen?


    help

    Ranger schreef:
    Wilt er iemand met Reyna babbelen?


    Je kan haar naar Niamh sturen?

    Wil ik best wel, maar dat doet Reyna niet uit zichzelf. :')


    help

    Ik wilde joinen, maar ik krijg amper reactie so yeah, ik doe niet mee. Ik wilde best het gat in team 2 opvullen, maar ik kan alleen joinen met een satar en eerlijk? Ik krijg er alleen al de kriebels van me in te moeten leven in een personage met harige bokkenpoten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik wilde joinen, maar ik krijg amper reactie so yeah, ik doe niet mee. Ik wilde best het gat in team 2 opvullen, maar ik kan alleen joinen met een satar en eerlijk? Ik krijg er alleen al de kriebels van me in te moeten leven in een personage met harige bokkenpoten.


    Ik had gisteravond twee gb’s gestuurd?
    Sorry dan :c

    Ranger schreef:
    Wil ik best wel, maar dat doet Reyna niet uit zichzelf. :')


    Ik stuur Reyna wel naar haar toe.

    Edit:
    Ik bedoel Niamh c:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:00 ]

    Limits schreef:
    (...)

    Ik stuur Reyna wel naar haar toe.

    Edit:
    Ik bedoel Niamh c:


    Haha, oké. :')


    help

    Limits schreef:
    (...)

    Ik had gisteravond twee gb’s gestuurd?
    Sorry dan :c


    Nee? Ik heb er ééntje ontvangen dat het kon als ik een satar nam en daarvoor kreeg ik hier ook weinig reacties van anderen in dit topic. Ik vroeg namelijk of iemand een tweelingzus wilde, maar kreeg geen reacties :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waarom zijn ze allemaal zo gemeen tegen Lainey D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    Waarom zijn ze allemaal zo gemeen tegen Lainey D:


    Knew you were going to say that xd As soon as I saw that there was a the new post on this topic.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 19:14 ]


    kindness is never a burden.