• Hier komen alle halfbloeden samen :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 14:33 ]

    Hylla schreef:
    (...)

    Daar ligt het niet echt aan, het was gewoon dat de helft niet reageerde. :')


    Tsja, ik vind het gewoon zonde dat we helemaal overnieuw zouden moeten beginnen, terwijl iedereen mee wil blijven doen. Dan is het nogal onnodig om opnieuw te beginnen, mensen moeten dan gewoon gaan reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had vrij weinig inspiratie, maar zou graag verder willen gaan met deze RPG.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Btw dat van Tartarus mag weg (is nu ook DarkMark)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lahey schreef:
    (...)

    Tsja, ik vind het gewoon zonde dat we helemaal overnieuw zouden moeten beginnen, terwijl iedereen mee wil blijven doen. Dan is het nogal onnodig om opnieuw te beginnen, mensen moeten dan gewoon gaan reageren.


    Indeed, maar daar kan ik niets aan doen.


    help

    Lahey schreef:
    (...)

    Tsja, ik vind het gewoon zonde dat we helemaal overnieuw zouden moeten beginnen, terwijl iedereen mee wil blijven doen. Dan is het nogal onnodig om opnieuw te beginnen, mensen moeten dan gewoon gaan reageren.


    Ja maar dat deden mensen niet dus daarom heeft Thysia gezegd van we beginnen opnieuw en iedereen die met haar personage weer wil mee doen is welkom. Ik ga ook weer mee doen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ja maar dat deden mensen niet dus daarom heeft Thysia gezegd van we beginnen opnieuw en iedereen die met haar personage weer wil mee doen is welkom. Ik ga ook weer mee doen.


    Daarom moeten mensen dus gewoon reageren, want als het opnieuw begint zullen ze ook moeten reageren, dus dan kunnen ze het net zo goed nu al doen en hoeft het ook niet over nieuw te beginnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hey iedereen,
    Ik ben van plan om alles weer te openen, heb alleen nog geen datum.
    Wie gaan er vanaf nu nog op vakantie?

    Thysia schreef:
    Hey iedereen,
    Ik ben van plan om alles weer te openen, heb alleen nog geen datum.
    Wie gaan er vanaf nu nog op vakantie?


    Ik niet, behalve naar oma, maar daar heb ik internet, dus kan ik 's avonds wel reageren. :3


    help

    Dus Niamh, Reyna, Lainey, Drew, Jace, Ophelia, Leon, Damian en Theseus doen nog mee.
    Misschien een idee om daar een heel team van te maken?

    Thysia schreef:
    Dus Niamh, Reyna, Lainey, Drew, Jace, Ophelia, Leon, Damian en Theseus doen nog mee.
    Misschien een idee om daar een heel team van te maken?


    Het is altijd een idee, maar dan wordt het een beetje onrealistisch, aangezien ze met heel erg veel zijn. :')


    help

    Jace kan je uit het rijtje halen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace blijft voorlopig nog in het rijtje.


    kindness is never a burden.

    Hylla went Ranger.


    help

    Hehehe, ik ga vanavond naar Percy Jackson :Y)


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    Hehehe, ik ga vanavond naar Percy Jackson :Y)


    Hij ’s echt geweldig, ik ben woensdag gegaan :Y)