Daar ligt het niet echt aan, het was gewoon dat de helft niet reageerde. :')
Tsja, ik vind het gewoon zonde dat we helemaal overnieuw zouden moeten beginnen, terwijl iedereen mee wil blijven doen. Dan is het nogal onnodig om opnieuw te beginnen, mensen moeten dan gewoon gaan reageren.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Tsja, ik vind het gewoon zonde dat we helemaal overnieuw zouden moeten beginnen, terwijl iedereen mee wil blijven doen. Dan is het nogal onnodig om opnieuw te beginnen, mensen moeten dan gewoon gaan reageren.
Ja maar dat deden mensen niet dus daarom heeft Thysia gezegd van we beginnen opnieuw en iedereen die met haar personage weer wil mee doen is welkom. Ik ga ook weer mee doen.
Ja maar dat deden mensen niet dus daarom heeft Thysia gezegd van we beginnen opnieuw en iedereen die met haar personage weer wil mee doen is welkom. Ik ga ook weer mee doen.
Daarom moeten mensen dus gewoon reageren, want als het opnieuw begint zullen ze ook moeten reageren, dus dan kunnen ze het net zo goed nu al doen en hoeft het ook niet over nieuw te beginnen.
To the stars who listen — and the dreams that are answered
Thysia schreef:
Dus Niamh, Reyna, Lainey, Drew, Jace, Ophelia, Leon, Damian en Theseus doen nog mee.
Misschien een idee om daar een heel team van te maken?
Het is altijd een idee, maar dan wordt het een beetje onrealistisch, aangezien ze met heel erg veel zijn. :')