• Hier komen alle halfbloeden samen :Y)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 14:33 ]

    Vliegen ze dan via New York? Want dat is langer dan wanneer ze in een rechte lijn naar Washington zouden vliegen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben weg vanaf vandaag tot 4 augustus


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ow, jah Cuthalion ---> Delahaye
    Ik ben dus vanaf morgen tot 11 augustus weg en zal ik waarschijnlijk niet kunnen posten.


    Stenenlikker

    Kan de komende twee weken niet reageren.


    -

    Hey iedereen.
    Ik had een voorstel, omdat het vakantie was kan niet iedereen reageren en loopt het dood.
    Dus ik ga nar de vakantie het rpg opnieuw openen, je mag je personage houden, maar zou je het dan wel willen zeggen?

    Opnieuw openen? Dat zou jammer zijn. (: Team 1 is redelijk actief.
    Ik ga in elk geval mijn personage houden want deze rpg is erg leuk -and I just love Jace-.


    kindness is never a burden.

    Maakt mij niet echt uit, Reyna blijft. (: Ik ga volgende week denk ik nog op kamp - of de week erop, idk - en daarna blijf ik thuis, dus dan kan ik actief zijn.


    help

    Cheryl wil haar personage -Lainey- ook houden maar ze wil wel dat Lainey bij Jace in de groep blijft. Her words, btw. (:


    kindness is never a burden.

    Thysia schreef:
    Hey iedereen.
    Ik had een voorstel, omdat het vakantie was kan niet iedereen reageren en loopt het dood.
    Dus ik ga nar de vakantie het rpg opnieuw openen, je mag je personage houden, maar zou je het dan wel willen zeggen?


    Ik wil mijn personage dan graag houden. Dat is Drew Dion Geller.


    Physics is awesome

    diAngelo schreef:
    Cheryl wil haar personage -Lainey- ook houden maar ze wil wel dat Lainey bij Jace in de groep blijft. Her words, btw. (:


    Als we claimen, kunnen we daar Reyna dan ook meteen bij gooien?

    That'd be fun. :3


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Als we claimen, kunnen we daar Reyna dan ook meteen bij gooien?

    That'd be fun. :3


    Yes indeed. (:


    kindness is never a burden.

    Doen we dan nu nog gewoon verder of moeten we wachten totdat je het rollentopic opnieuw opent?


    help

    Hylla schreef:
    Doen we dan nu nog gewoon verder of moeten we wachten totdat je het rollentopic opnieuw opent?


    Ik open ’m zoiezo eind augustus. (':

    Hylla schreef:
    (...)

    Als we claimen, kunnen we daar Reyna dan ook meteen bij gooien?

    That'd be fun. :3


    Dat is goed (':

    Thysia schreef:
    Hey iedereen.
    Ik had een voorstel, omdat het vakantie was kan niet iedereen reageren en loopt het dood.
    Dus ik ga nar de vakantie het rpg opnieuw openen, je mag je personage houden, maar zou je het dan wel willen zeggen?


    Me & Ophelia are in.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.