• In Griekenland heerst al enige tijd crisis, maar dat houdt archeologen niet tegen om hun ding te doen.
    In Athene, dicht bij de berg Olympus, werd onlangs een interessante ontdekking gedaan. Bij recent geleden onderzoek bleek dat er zich een groot magnetisch veld op zo'n vijftien meter diepte onder de grond bevond. Ondertussen is die grond ontgind en is er een houten luik tevoorschijn gekomen, dat onmogelijk in de tijd geplaatst kon worden. Het zag er erg oud uit, maar desondanks zat het potdicht. Het vreemde is, echter, dat de archeologen het met helemaal niets konden open krijgen. Teverheefs hebben ze er hun bijl in gezet, maar dat bracht alleen maar kapotte werktuigen en gebroken polsen teweeg.
    Twee studenten archeologie kregen de kans om de site te bezoeken, samen met hun mentoren en twee historici die verslag moesten uitleveren aan de universiteit, vanwege leerrijke doeleinden. Het was de studenten echter verboden om in de buurt van het luik te komen, die twee waren daar alleen maar om op onderzoek in de rest van de omgeving uit te gaan. Jammer genoeg waren de twee net iets te nieuwsgierig. 's Nachts, als iedereen slaapt, sluipen ze naar het luik en proberen het op allerlei manieren te openen. Dit lukt niet, totdat de klok twaalf uur slaat. Een verblindende lichtflits, en de twee waren verdwenen. Het enige wat overbleef, was een geheimzinnige omega in het midden van het luik.

    De volgende dag, raken de historici en mentoren van de twee studenten doodongerust en zoeken dag en nacht door, totdat ook zij verdwijnen. Ze worden wakker in één of andere gigantische troonzaal, waar twaalf prestigieuze tronen de kamer sieren. Ze waren allemaal leeg en de zaal was verlaten.
    Geen idee dat ze in het heilige rijk Olympus waren, gingen de vier mensen op zoek naar de studenten die ze kwijt waren gespeeld. Natuurlijk zijn de goden aanwezig in Olympus, en die willen koste wat het kost vermijden dat de kennis over hun heilige rijk onder de mensheid komt. Was de opening van de poort allemaal een grap van Hekate, of zit er meer achter en lopen de goden kans om ontdekt te worden? En zal het hen lukken om de mensen voor stom te houden?


    STORY.
    Bijna alles staat in de story, dus gelieve die eerst te checken voordat je aan je rol begint. (:


    Goden:
    - Zeus | Aiden Marro | Limits/Amber | 1,4
    - Poseidon | Ethan Walker | Tartarus/Xanthe | 1,4

    - Hermes | Pamphilos Abiron Priamos | Chiron/Shana | 1,3
    - Ares | Camulos "Cam" Riker Loukas | Castamere/Lene | 1,6

    - Demeter | Alyss Janine Thomas | Abelard/Brooke | 1,3
    - Aphrodite | Celeste Evanthe Berura | Lahey/Cheryl | 1,6
    - Artemis | Arrah Sevia Maheras | Merrow/Justine | 1,9


    Studenten:
    - Matthew ‘Matt’ Ellis | Ramsays/Michèle | 1,6
    - Vic Hastings | Pompeji/Fren | 1,7


    Mentoren:
    - Andrew Tristan Christopher Riddle | Castamere/Lene | 1,3
    - Hazel Jemima Harvelle | Ranger/Marthe | 1,3


    Historici:
    - Jack Hamwey | Limits/Amber | 1,9
    - Natsumi Sakura Yamazaki | Exorcism/Loïs | 1,5


    *Note:
    -Deze RPG was al eens eerder geopend, maar is nooit van start gegaan.
    -Eventuele nimfen komen erbij als alles vol is, moest dat ooit gebeuren.
    -Als er vragen zijn mag je ze altijd stellen. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:36 ]


    help

    Rol: Historicus
    Naam: Natsumi Sakura Yamazaki
    Leeftijd: 27
    Geslacht: Vrouw
    Nationaliteit: Japans. Ze woont nu in Tokyo
    Uiterlijk: Foto + uitgebreide beschrijving.


    Natsumi heeft een Aziatisch uiterlijk. Ze heeft een gele huid, maar is blanker wanneer het winter is. Haar gele kleur komt pas echt naar voren als ze in de zon heeft gelegen. Ze verbrand nauwelijks. Ze heeft spleetogen, maar ze maakt ze wat ronder door middel van eyeliner en mascara. Haar ogenkleur is donker bruin en valt vaak niet op. Ze heeft een kleine neus en een kleine mond. Ze heeft volle lippen. Haar lippen zijn vaak zacht roze van kleur door haar lippenstift.
    Haar haar is lichtbruin en kort. Ze heeft een pony. Haar haar zit elke dag wel anders. Meestal is het golvend, maar soms is het stijl en de andere keer meer krullen. Haar haar zit vaak warrig door elkaar, wat ook de bedoeling is van het kapsel. Ze is 1.65 meter lang en heeft een zandloper figuur. Ze is vrij mager. Ze draagt vaak de Japanse mode. Het verschilt niet veel met de westerse mode, maar is toch net wat anders. Ze houd er veel van kleuren, strikjes en bloemen patronen.
    Karakter:
    Natsumi is optimistisch en is daarom vaak het zonnetje in huis. Ze houd van vrolijke, felle kleuren. Ze is een persoon vol met energie. Ze kan 's ochtends vroeg opstaan en opblijven tot ergens laat in de avond. Ze heeft dus weinig nachtrust nodig. Natsumi heeft niet veel vrienden nodig om haar leven mee op te vrolijken. Ze heeft een paar hele goede vrienden en gaat ook vaak met ze uit. Ze houd er gewoon niet van om bij veel mensen te zijn. Ze is zelfstandig. Ze vraagt niet snel om hulp, maar doet dat wel als ze zeker weet dat het haar niet lukt. Ondanks dat ze zo energiek is kan ze heel rustig zijn. Ze heeft geleerd hoe en wanneer ze haar energie moet gebruiken.
    Ze is erg nieuwsgierig. Haar nieuwsgierigheid is het groots wanneer ze boeken leest. Boeken lezen is haar hobby. Veder zijn haar hobby's schrijven, schilderen , luisteren naar muziek en meezingen en liggen in de zon. Al is ze niet goed in het meezingen, maar ze doet het voor de lol. Tekenen heeft Natsumi geleerd als ze niets te doen had en zo groeide het uit als een hobby. Het is een hobby dat ze alleen niet vaak doet.
    Natsumi heeft veel discipline geleerd. Ze is gedisciplineerd. Alles moet in orde zijn. Ze moet vriendelijk en beleefd gedragen tegenover vreemden. Door de discipline kan ze haar energie goed onder controle houden en weet ze hoe ze voor een lange tijd stil moet zijn. Ze luistert wanneer iemand praat en geeft vaak antwoord wanneer iemand wat vraagt. Ze heeft daardoor ook hard kunnen leren voor haar studie. Ze houd zich aan de regels en zou ze ook niet snel verbreken.
    Ze kan soms erg serieus zijn, soms té serieus, wat andere mensen misschien als vervelend kunnen beschouwen. Ze neemt haar werk erg serieus. Natsumi neemt haar werk erg serieus. Natsumi is niet echt behulpzaam. Het maakt haar niet uit als je haar even stoort als je iets niet kunt, maar als ze ervan overtuigd is dat diegene het wel kan dan antwoord ze met 'Kun je dat niet zelf doen?'. Ondanks dat ze niet sociaal is, is ze niet verlegen.
    Geschiedenis/Biografie: Natsumi is de jongste dochter van een zakenman en een huisvrouw. Ze heeft een zeven jaar oudere broer genaamd Kazuo.
    Ze heeft tot en met haar tiende levensjaar in een dorp gewoond dichtbij Tokyo. Ze verhuisden later naar de grote stad vanwege de werk van haar vader. Zodat hij wat vaker thuis kon zijn, maar helaas werkte dat niet. Natsumi woonde in een ruim huis met een grote tuin in één van de luxe buitenwijken van Tokyo. In de tuin verzorgde haar moeder de bloemen en andere planten. Haar broer zat vaak op zijn kamer muziek te luisteren. Natsumi ging naar school, maar had daar niet veel vrienden. Vaak was ze thuis met een eigenwijze broer en een moeder die het huishouden deed. Natsumi begon met het lezen van boeken op haar twaalfde.
    Ze ging vaak naar de bibliotheek en als je haar moest vinden, moest je daar eerst kijken. Natsumi las van alles, van fantasie tot detective. Maar ze kreeg steeds meer interesse in boeken over de geschiedenis van de wereld. Ze begon steeds meer op te letten bij geschiedenis op school.Tegelijkertijd had ze ook een grote talend voor talen. Tot de grote vreugde van haar vader, want hij wilde tenminste één kind de zakenwereld insturen. Haar ouders hadden haar naar een privé school gestuurd. Natsumi was daar niet blij mee, want ze moet haar kleine vriendengroep achterlaten. Uiteindelijk had ze het hartstikke gezellig op die school. Ze volgde daar Japans, Engels, Geschiedenis, Wiskunde, Biologie, Latijns en Grieks. Ze was geen ster in Wiskunde en Biologie. Ze haalde het maar net op haar examen. Haar vader ging steeds meer op reis naar het buitenland. Kazuo was gezakt voor zijn studie accountancy en zocht niet naar een nieuwe studie. Natsumi en haar moeder vond het lui, maar zijn vader vond hem dom. Natsumi maakte verschillende vrienden op haar school en kreeg zelf een vriendje, genaamd Hisoka. Natsumi haalde haar examen met hoge cijfers op talen en geschiedenis, maar net een voldoende bij wiskunde en biologie.
    Natsumi ging vervolgens studeren aan Tokyo daigaku (Universiteit van Tokyo). Ze ging een historicus opleiding doen. Haar moeder was trost 'om nog gezegend te zijn met een slim kind'. Haar vader was niet blij en ze kregen daar meerdere malen ruzie over wanneer hij thuis was. Haar broer was de verkeerde kant opgegaan. Hij begon met zijn criminele carrière, nadat hij uit huis ging. Hij stal dure spullen, brak in huizen, stal auto's en verwonde een vrouw. Hij werd veroordeeld tot celstraf. Op school had ze het makkelijk. Ze zag haar vriendje regelmatig, had weer nieuwe vrienden en las nog steeds veel boeken. Natsumi behaalde haar studie op 22-jarige leeftijd en zocht meteen een baan. Dezelfde jaar had ze het uitgemaakt met haar vriendje Hisoka, omdat hij vreemd ging. Natsumi ging in dezelfde wijk als haar oude woning met haar ouders wonen. Ze woont nu in een kleiner huis, met een kleinere tuin. Het heeft 2 verdiepingen en is ingericht in oud-Japanse stijl. Ze heeft één zwarte kat, Mai. Haar moeder verzorgd Mai wanneer Natsumi weg is. Kazuo kwam uit de gevangenis toen Natsumi net alleen woonden. Kazuo wilde bij haar gaan wonen, want hij had geen woonplaats meer en was blut. Ze wilde dat niet en weigerde hem zelfs binnen te laten. Volgens haar kende ze haar eigen broer niet, die net zoals haar vader te veel afwezig was. Hij is een vreemde voor haar.
    Kazuo beland weer in de criminaliteit en dode een man in een bar. Ze waren beide dronken en kregen ruzie. Kazuo gaf een duw en de man viel op de grond. Hij gaf de rede van zijn criminaliteit en dronkenschap aan zijn vader. Met zelfde woorden die Natsumi had gezegd, hij was te afwezig wanneer hij hem nodig had en kende hij zijn eigen vader niet. Hij werd veroordeeld tot 15 jaar celstraf. Natsumi bezoekt hem nu en dan op in de gevangenis en bouwt langzaam een band op met haar broer. Natsumi leidt een gezellig en rustig leven samen met haar vrienden en moeder. Ze reist een paar keer per jaar naar het buitenland of door Japan, maar doet ook veel onderzoek in een museum.
    Extra: Natsumi houd van voedsel. Ze houd erg veel van pittige en zoete dingen. Ze vind bijna alle soorten groente, fruit , vis en vlees lekker.
    Ze vind het leuk om grapjes met mensen uit te halen door bijvoorbeeld in een andere taal te praten. Haar religie is shintoïsme

    Klaar ^^

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 17:26 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiron schreef:
    (...)

    Waar dat? ;o


    om iets te tekenen. Als hij het tegen zijn zin doet, dan mislukt het meestal. Ook speelt hij
    Hij kan een goede vriend zijn, maar als hij je van het begin niet mag, moet je niet hopen dat hij ooit nog vriendelijk gaat doen. Dat is haast nog nooit gebeurd.


    :')


    help

    Ik wilde hem gitaar laten spelen, maar toen dach ik van; nah :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik twijfel nog over welke rol, maar hoogstwaarschijnlijk ga ik hier wel aan meedoen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik twijfel nog over welke rol, maar hoogstwaarschijnlijk ga ik hier wel aan meedoen :3


    Neem je tijd maar. (:

    We hebben die mannelijke historicus en student wel nodig. :/


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Neem je tijd maar. (:

    We hebben die mannelijke historicus en student wel nodig. :/

    De mannelijke rol laat ik dit keer echt aan me voorbij gaan, sorry. Ik twijfel tussen Artemis ofwel een vrouwelijke student of historicus. Maar daarin kan ik nog echt geen keuze maken, dus ik wacht nog even met beslissing. Voornamelijk omdat m'n voorkeur momenteel eerder naar een gewoon mens gaat, maar gezien er daar eerst nog wat jongens/mannen mogen komen... Nah, ik wacht gewoon nog even met beslissen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Er kan toch geen vrouwelijke student of historicus meer?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou ik de mannelijke student kunnen krijgen?


    And in that moment, we were infinite.

    Merrow schreef:
    (...)
    De mannelijke rol laat ik dit keer echt aan me voorbij gaan, sorry. Ik twijfel tussen Artemis ofwel een vrouwelijke student of historicus. Maar daarin kan ik nog echt geen keuze maken, dus ik wacht nog even met beslissing. Voornamelijk omdat m'n voorkeur momenteel eerder naar een gewoon mens gaat, maar gezien er daar eerst nog wat jongens/mannen mogen komen... Nah, ik wacht gewoon nog even met beslissen ^_^


    De vrouwelijke student en historicus zijn al weg, sorry. :')

    @Ramsays: Is goed. What's your name, please? ^^


    help

    Michèle.
    + is Logan Lerman als faceclaim oké?


    And in that moment, we were infinite.

    Dan maar Artemis, zeker ^_^ Als dat nog de enige vrouwelijke rol is :'D
    Ik ga vandaag of morgen m'n rol dan invullen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ramsays schreef:
    Michèle.
    + is Logan Lerman als faceclaim oké?


    LOGAN LERMAAAN :3

    Limits schreef:
    (...)

    LOGAN LERMAAAN :3


    IKR :9~


    And in that moment, we were infinite.

    Hylla schreef:
    (...)

    Van Ares. :'D


    Oh. I love Ares. (:


    kindness is never a burden.

    Ramsays schreef:
    Michèle.
    + is Logan Lerman als faceclaim oké?


    Is goed.

    Xanthe is going to die. :')


    help