• In Griekenland heerst al enige tijd crisis, maar dat houdt archeologen niet tegen om hun ding te doen.
    In Athene, dicht bij de berg Olympus, werd onlangs een interessante ontdekking gedaan. Bij recent geleden onderzoek bleek dat er zich een groot magnetisch veld op zo'n vijftien meter diepte onder de grond bevond. Ondertussen is die grond ontgind en is er een houten luik tevoorschijn gekomen, dat onmogelijk in de tijd geplaatst kon worden. Het zag er erg oud uit, maar desondanks zat het potdicht. Het vreemde is, echter, dat de archeologen het met helemaal niets konden open krijgen. Teverheefs hebben ze er hun bijl in gezet, maar dat bracht alleen maar kapotte werktuigen en gebroken polsen teweeg.
    Twee studenten archeologie kregen de kans om de site te bezoeken, samen met hun mentoren en twee historici die verslag moesten uitleveren aan de universiteit, vanwege leerrijke doeleinden. Het was de studenten echter verboden om in de buurt van het luik te komen, die twee waren daar alleen maar om op onderzoek in de rest van de omgeving uit te gaan. Jammer genoeg waren de twee net iets te nieuwsgierig. 's Nachts, als iedereen slaapt, sluipen ze naar het luik en proberen het op allerlei manieren te openen. Dit lukt niet, totdat de klok twaalf uur slaat. Een verblindende lichtflits, en de twee waren verdwenen. Het enige wat overbleef, was een geheimzinnige omega in het midden van het luik.

    De volgende dag, raken de historici en mentoren van de twee studenten doodongerust en zoeken dag en nacht door, totdat ook zij verdwijnen. Ze worden wakker in één of andere gigantische troonzaal, waar twaalf prestigieuze tronen de kamer sieren. Ze waren allemaal leeg en de zaal was verlaten.
    Geen idee dat ze in het heilige rijk Olympus waren, gingen de vier mensen op zoek naar de studenten die ze kwijt waren gespeeld. Natuurlijk zijn de goden aanwezig in Olympus, en die willen koste wat het kost vermijden dat de kennis over hun heilige rijk onder de mensheid komt. Was de opening van de poort allemaal een grap van Hekate, of zit er meer achter en lopen de goden kans om ontdekt te worden? En zal het hen lukken om de mensen voor stom te houden?


    STORY.
    Bijna alles staat in de story, dus gelieve die eerst te checken voordat je aan je rol begint. (:


    Goden:
    - Zeus | Aiden Marro | Limits/Amber | 1,4
    - Poseidon | Ethan Walker | Tartarus/Xanthe | 1,4

    - Hermes | Pamphilos Abiron Priamos | Chiron/Shana | 1,3
    - Ares | Camulos "Cam" Riker Loukas | Castamere/Lene | 1,6

    - Demeter | Alyss Janine Thomas | Abelard/Brooke | 1,3
    - Aphrodite | Celeste Evanthe Berura | Lahey/Cheryl | 1,6
    - Artemis | Arrah Sevia Maheras | Merrow/Justine | 1,9


    Studenten:
    - Matthew ‘Matt’ Ellis | Ramsays/Michèle | 1,6
    - Vic Hastings | Pompeji/Fren | 1,7


    Mentoren:
    - Andrew Tristan Christopher Riddle | Castamere/Lene | 1,3
    - Hazel Jemima Harvelle | Ranger/Marthe | 1,3


    Historici:
    - Jack Hamwey | Limits/Amber | 1,9
    - Natsumi Sakura Yamazaki | Exorcism/Loïs | 1,5


    *Note:
    -Deze RPG was al eens eerder geopend, maar is nooit van start gegaan.
    -Eventuele nimfen komen erbij als alles vol is, moest dat ooit gebeuren.
    -Als er vragen zijn mag je ze altijd stellen. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:36 ]


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Voor jou maak ik dan wel even een uitzondering van de drie dagen-regel. ^^

    @Exorcism, ik zet je er zo bij. ^^ En het enkelvoud van historici is historicus. :x Oh, en mag ik je naam trouwens weten? ^^

    Ik was dat even vergeten , weet ik het gelijk ook weer :'D. En mijn naam is Loïs


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiron schreef:
    (...)

    Mwa, misschien iets jonger. :')
    iik vind het altijd en mijn vriendinnen zeggen het ook wel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    -

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 13:32 ]


    Het orakel van Delphi.

    OH I FORGOT SOMETHING WITH THE ENROLLMENTS.

    Nationaliteit. :'D [Alleen bij de studenten, historici en mentoren, 'f course.]


    help

    Oeh niiice c;
    Mag ik Zeus?

    Demeter? ;D. Ik ben mijn rol weer wat aan het aanpassen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Limits schreef:
    Oeh niiice c;
    Mag ik Zeus?


    Sure, what's your name? ^^

    @Abelard; Okay, ik zet je er zo weer bij. What's your name? ^^


    help

    Weet iemand een dude met krullen die niet Harry Styles is? Want op alle beelden heeft Hermes krullen dus ik wil een dude met krullen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 13:38 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Chiron schreef:
    Weet iemand een dude met krullen die niet Harry Styles is? Want op alle beelden heeft Hermes krullen dus ik wil een dude met krullen.


    Bijna alle Grieken hebben krullen. :x

    Eeeeh... I don't really know. Sarreh. :')


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    Bijna alle Grieken hebben krullen. :x

    Eeeeh... I don't really know. Sarreh. :')


    I know D: Toch wil ik een dude met krullen, ghehe.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    George Shelley? Of hoe je 't ook schrijft.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Chiron schreef:
    Weet iemand een dude met krullen die niet Harry Styles is? Want op alle beelden heeft Hermes krullen dus ik wil een dude met krullen.
    Daniel Sharman?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Die zijn allebei te jong. :')

    Check the story, please. :x

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 13:43 ]


    help


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hylla schreef:
    (...)

    Sure, what's your name? ^^

    @Abelard; Okay, ik zet je er zo weer bij. What's your name? ^^


    Brooke [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."