• Vandaag heb ik -na heel lang zeuren aangezien we al best veel dieren hebben- een hamster gekregen! :3
    Ze is een goudhamster van 3 maanden oud, ze is heel druk en ze heet Pebbles. ^^



    Dus... Wat voor huisdieren hebben jullie? -Om het topic nog een beetje nuttig te houden-

    x


    El Diablo.

    Malino schreef:
    (...)

    Haha, ik ken de maten niet echt. Mijn zus had vroeger ook een hamster in dezelfde kooi dus ja..
    Het heeft in elk geval drie "etages" en alles past er perfect in ^^

    Etages maken het niet beter :')
    Voor al uw vragen en antwoorden.
    Neem maar eens een kijkje, heb ik veel van geleerd.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Uh ja, ze zaten vanaf het begin toen we ze kochten al allemaal bij elkaar en we hebben ze ook niet uit elkaar gehaald. Ze vochten nooit oid en konden prima samen. Anders hadden we ze direct al wel uit elkaar gehaald.

    Ja dierenwinkels geven niet om dieren, ze mogen helemaal niet bij elkaar :'D
    Maar gelukkig dat het goed is gegaan dan.


    -

    Aquari schreef:
    (...)

    Wat een schatje! (cat)

    Jaa! I know right? ^_^
    Alleen ze is wel echt heel erg druk haha. En ze houdt zoveel van eten :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahw :3

    Ik had ook een goudhamster, Puk. Die is 4 jaar geworden. Nu heb ik een hondje, Ollie.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Aww. (bloos) Pebbles heeft precies dezelfde kleur als mijn hamstertje! Alleen heeft Pip ook nog witte vlekken. :3

    Nou, ik heb dus ook een goudhamster, van nu net een jaar oud. Echt een superlief maar wel oerdom beestje. Iedere keer als ik het hok verschoon lijkt ze spontaan vergeten te zijn hoe het eruit zag en moet ze alles weer ontdekken (zal wel iets met geursporen te maken hebben of zo?) en de eerste paar weken weigerde ze het trappetje te gebruiken en flikkerde ze telkens van de tweede verdieping. :') Nooit gewond geraakt, gelukkig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aw, wat schattig. ^^

    Wij hebben op dit moment twee cavia's, Marietje en Watson, en een hond, Lena.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aahw, wat een liefje!
    Dit is mijn hondje, Thibeau.


    Tell me about it, stud.

    Ik mag geen huisdieren van mijn ouders. (>.<)
    Een hamster had mij een paar jaar geleden keihard gebeten in mijn hand, sindsdien kom ik niet meer bij ze in de buurt. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat ontzettend lief (H)
    Veel plezier met je hamstertje! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Square schreef:
    Aw, wat schattig. ^^

    Wij hebben op dit moment twee cavia's, Marietje en Watson, en een hond, Lena.



    Wauw, ik ben totaal geen hondenmens, maar ik vind het werkelijk een hele mooie hond! Wat voor ras is ze?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiarda schreef:
    Aww. (bloos) Pebbles heeft precies dezelfde kleur als mijn hamstertje! Alleen heeft Pip ook nog witte vlekken. :3

    Nou, ik heb dus ook een goudhamster, van nu net een jaar oud. Echt een superlief maar wel oerdom beestje. Iedere keer als ik het hok verschoon lijkt ze spontaan vergeten te zijn hoe het eruit zag en moet ze alles weer ontdekken (zal wel iets met geursporen te maken hebben of zo?) en de eerste paar weken weigerde ze het trappetje te gebruiken en flikkerde ze telkens van de tweede verdieping. :') Nooit gewond geraakt, gelukkig.

    Dat betekent niet dat ze dom is :') Hamsters maken hun holletjes in het hooi en als jij het dan eruit haalt dan is het weg. Dus moeten ze weer een nieuwe maken. En het heeft ook met de geur te maken ja. Ze plassen ergens dus dan is hun geur weg. Oh het is ook heel leuk om ze een badje te geven ^^ Een bakje met chinchilla zand erin en dan gaan ze erin rollen. Super schattig :3


    -

    Aww, zo awesome! Ik had ooit een hamster, maar ik durfde hem geen eten te geven. Hij was nogal bloeddorstig en viel je aan zodra je binnen twee meter van z'n kooi was. Wat heb ik veel bebloede vingers van dat beest gekregen zeg!

    Maarja, dit is James. Hij mag niemand, behalve mij.(eigenlijk mag hij mij ook niet, maar hij valt mij tenminste niet random aan). Hij is lui en arrogant. Ook is hij egoïstisch en goed in opscheppen. JAMESSSS:




    En dit is Tejo(nee, niet Theo). Hij is raar en vaag. Ook is hij hyperactief en mG mij niet(en de rest wel). Ik heb een betere foto, maar diekon in niet vinden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morticia schreef:
    (...)
    Wauw, ik ben totaal geen hondenmens, maar ik vind het werkelijk een hele mooie hond! Wat voor ras is ze?


    Het is een Border Collie. Ik vind het inderdaad ook een van de mooiste hondenrassen die er zijn. Het is ook een van de slimste soorten, al is die van ons vooral dol op haar badeendjes. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn 5jaar oude kat Simba.





    Mijn 13 jaar oude labrador Rakker.



    De foto van de hond is iets ouder.
    Dat bolletje op zijn poot was een peperkous maar is er sinds vandaag uit (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik mag geen huisdier, en dat na jaren gewend te zijn, vind ik het helemaal niet erg. :Y)

    Mooi beestje. ^^
    Ik had ooit een albino dwergkonijn dat echt een schatje was. Heeft nog nooit iemand gebeten en was zo mak als een lammetje. Je moest altijd even je vingers voor zijn neus houden, anders herkende hij je niet. :')
    Hij heette Nijntje trouwens en is twaalf jaar geworden, al dan niet ouder. Miiii. Nu mis ik een huisdier. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"