• Vandaag heb ik -na heel lang zeuren aangezien we al best veel dieren hebben- een hamster gekregen! :3
    Ze is een goudhamster van 3 maanden oud, ze is heel druk en ze heet Pebbles. ^^



    Dus... Wat voor huisdieren hebben jullie? -Om het topic nog een beetje nuttig te houden-

    x


    El Diablo.

    Alecia schreef:
    (...)

    Die is echt mooi D:

    Dit is mijn hond



    Zijn naam is Lucky


    Wat een schatje! :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat een schatje! :3


    Haha, hij lijkt schattig, maar hij kan soms best irritant zijn :')
    Hij gromt altijd speels zegmaar, dat is wel schattig, maar als hij uit wil begint hij keihard te janken of als de katten ruzie hebben.. Dan joelt hij zo mee. Vreselijk :'D


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Haha, hij lijkt schattig, maar hij kan soms best irritant zijn :')
    Hij gromt altijd speels zegmaar, dat is wel schattig, maar als hij uit wil begint hij keihard te janken of als de katten ruzie hebben.. Dan joelt hij zo mee. Vreselijk :'D


    Hahaha, dat is wel irritant ja, al klinkt het grappig.
    Pride geeft gelukkig helemaal niets om andere beesten, ze schenkt er echt geen aandacht aan. Wij hebben drie katten en één kan echt niet tegen honden, die gaat helemaal grommen naar haar, maar Pride doet niets, kijkt niet eens. Ze is wel super actief, niet normaal. o.o Ze heeft zoveel energie en doet zoveel dat ze blijft afvallen, wat wel heel slecht is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, dat is wel irritant ja, al klinkt het grappig.
    Pride geeft gelukkig helemaal niets om andere beesten, ze schenkt er echt geen aandacht aan. Wij hebben drie katten en één kan echt niet tegen honden, die gaat helemaal grommen naar haar, maar Pride doet niets, kijkt niet eens. Ze is wel super actief, niet normaal. o.o Ze heeft zoveel energie en doet zoveel dat ze blijft afvallen, wat wel heel slecht is.


    Kan je daar geen speciaal voer voor krijgen, want dat is inderdaad best wel slecht D:
    Mijn hond speelt een soort politieagent. Hij vindt het vreselijk als de katten ruzie hebben dus drijft hij ze altijd uit elkaar.


    26 - 02 - '16


    Dit is Bobby (het is een meisje though). ^^

    Elvenking schreef:


    Dit is Bobby (het is een meisje though). ^^
    Aaaah, wat een leuke foto (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Alecia schreef:
    (...)

    Kan je daar geen speciaal voer voor krijgen, want dat is inderdaad best wel slecht D:
    Mijn hond speelt een soort politieagent. Hij vindt het vreselijk als de katten ruzie hebben dus drijft hij ze altijd uit elkaar.


    Nee. D: Ze zoeken nu een hondenrugzak om haar om te doen en te verzwaren zodat ze sneller moe word. Ik hoop dat het voorbij gaat als ze ouder word want volgens mij is ze nog geen jaar oud.
    Haha, op zich best slim van dat beest. Lijkt me ook wel geinig om te zien.


    Your make-up is terrible

    Ik moet weg, m'n hond wil uit D:


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Die is echt mooi D:

    Dit is mijn hond



    Zijn naam is Lucky


    Is dat een Australische Herder?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Xenophilius schreef:
    (...)Aaaah, wat een leuke foto (bloos)

    Haha, ze poseerde zo mooi dat ik dacht; daar moet een foto van gemaakt worden. :3

    Elvenking schreef:
    (...)
    Haha, ze poseerde zo mooi dat ik dacht; daar moet een foto van gemaakt worden. :3
    HAHAHA zo denk ik ook altijd (nerd)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ---

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 16:32 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn hond heet Dizzy en is schattig van Lelijkheid.
    Mijn kat is Harley en helemaal wit. Echt een mooie kat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb momenteel geen huisdieren want we wonen in een appartement, en we mogen geen diertjes houden :(
    Maar ik heb er wel héééééél veel gehad!
    Hamsters, katten, woestijnratten, konijnen, cavia's, goudvissen, en als ik het me goed herinner hebben we ook kuikentjes gehad, maar die gingen naar de kippentuin van mijn grootvader zodra ze groot waren.
    Eind dit jaar gaan we weer verhuizen, en ik hóóp écht waar dat we daar wel katten mogen houden, of dat we tenminste een tuin hebben voor konijntjes of cavia's.


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Pompeji schreef:
    (...)

    Is dat een Australische Herder?


    Nee, een sheltie blue merle ^^


    26 - 02 - '16