• Vandaag heb ik -na heel lang zeuren aangezien we al best veel dieren hebben- een hamster gekregen! :3
    Ze is een goudhamster van 3 maanden oud, ze is heel druk en ze heet Pebbles. ^^



    Dus... Wat voor huisdieren hebben jullie? -Om het topic nog een beetje nuttig te houden-

    x


    El Diablo.

    aaw wat schattig :3

    En ik heb zelf drie katten, en die zijn zoo lief


    As travars

    Wat is ze schattig! Wat luk dat je een hamster hebt, gefeliciteerd! (:

    Square schreef:
    (...)
    Het is een Border Collie. Ik vind het inderdaad ook een van de mooiste hondenrassen die er zijn. Het is ook een van de slimste soorten, al is die van ons vooral dol op haar badeendjes. ^^

    Ah, dan weet ik dat weer, haha. Ik ben werkelijk een noob in hondenrassen, maar het is een mooie hond. Hoezo badeendjes, trouwens?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah, die is echt heel schattig! Ik heb geen huisdieren. Soms ben ik er blij om, soms niet. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leuk! Dit is mijn echtgenoot. ^^


    Searching heavens for another earth

    Twee honden genaamd Pip&Puck, twee ratten genaamd Wizzy&Poppy, en twee baardagamen genaamd Stitch&Rebel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zo cute. <33
    Ik heb een hond Jack en een poes Gala. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Pim




    En Pom


    26 - 02 - '16

    Leuke hamster. :)
    Wij hebben 4 katten.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Alecia schreef:
    Pim




    En Pom



    Pff, ga een andere foto posten. Iedere keer zie ik die foto en denk ik WTF POST IEMAND FOTOS VAN MIJN KAT


    quidquid excusatio prandium pro

    Ze is schattig.
    Ik heb 2 hondjes: een tekkel en een mini poedel.


    -

    Morticia schreef:
    (...)
    Ah, dan weet ik dat weer, haha. Ik ben werkelijk een noob in hondenrassen, maar het is een mooie hond. Hoezo badeendjes, trouwens?


    Sommige honden hebben tennisballen, onze hond heeft badeendjes. ^^



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okammy schreef:
    (...)

    Pff, ga een andere foto posten. Iedere keer zie ik die foto en denk ik WTF POST IEMAND FOTOS VAN MIJN KAT


    Hahaha, oke (:


    26 - 02 - '16

    Ik dacht dat het over Richard Hammond ging D:

    Heel lief (: Ik heb zelf de liefste kat ter wereld.


    Tijd voor koffie.

    Pebbles, wat een leuke naam. Helaas, ik heb geen dieren. Willen mijn ouders niet.


    Pretty is just a pretty word.