• "Het enige wat het publiek ziet is pure kunst, lachende gezichten en vloeiende bewegingen. Het enige wat het publiek hoort is vrolijke circusmuziek, hoefgetrappel en hun eigen applaus.
    Maar wat het publiek niet ziet of hoort, zijn de discussies, hatelijke opmerkingen en concurrentie. Een circus hoort een familie te zijn, en dat zijn we ergens ook. Een familie verscheurd in twee kampen, enkel bij elkaar gehouden door mij en mijn vrouw. Ik ben benieuwd hoe lang dit circus het nog volhoudt, elk persoon hier heeft een eigen verleden, een gebroken hart en een verhaal."

Robert el Zino, oprichter van het circus (1899)

"Het was een drama, een verschrikking. De tijgers haalden uit naar bezoekers, paarden sloegen op de vlucht voor het vuur, honden lagen angstig in hoekjes. Geen van de artiesten of medewerkers kon het iets schelen, helemaal niemand. Het was.. Ik ga nooit meer naar een circus, en al helemaal niet naar deze hel."
    Meredith Rosewater, slachtoffer van circusramp (1908)

--

Cirqu' el Zino bestond nog geen tien jaar, toen de ruzies en de strijd tussen de artiesten voor een abrupt einde zorgde. De tent werd afgebrand, de paarden zijn nooit meer gevonden, de tijgers en leeuwen neergeschoten door boeren en de honden levend verbrand. De helft van de artiesten overleed, en degenen die er zelf geen einde aan maakten werden opgesloten in een gesticht.
    Nog eens tien jaar later, in 1918, begon het neefje van Robert el Zino hoop te zien in het circus. De 26-jarige jongeman kreeg het voor elkaar om alles opnieuw op te bouwen, nieuwe dieren aan te schaffen en nieuwe artiesten te vinden.

Maar is Cirqu' el Zino niet vervloekt?

--

Alle verdere informatie is te lezen in de story. Gelieve deze helemaal te lezen voor je een rol reserveert/invult.

Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Rol:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

Overzicht v/d rollen

Circusdirecteur
    -

Hondenact
    - Aidan Joshua Bell (Llamarmy)
    -

Trapeze
    -
    - Gereserveerd (Pompeji) (v)
    - Gereserveerd (Limits) (v)

Paardenact
    - Charlène Jae Ratajkowski (Eriugena)

Danseressen
    - Chiara Madeleine Valletta (MinnieMouseX)
    - Mika Christine Jeané (Abelard)
    - Gereserveerd (Brande)

Leeuwenact
    - Gereserveerd (Assassin)

Olifantenact
    - Gereserveerd (coven)
    - Diana Fay Tucker (Tyrion)

Slangenmensen
    - Gereserveerd (Lolicia)
    - Adelynn Byou Heloise (Eriugena)

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:41 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

KiliOfDurin schreef:
    (...)

Nee, maar hij werd geboren in het circus en is dus min of meer in de act opgegroeit

Wat ook kan. Toch? Ofwel zit ik er volkomen naast. (:

kindness is never a burden.

Jou berekening klopt volgens mij

Bowties were never Cooler

Vanaf hoeveel mensen start de RPG eigenlijk?

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Ik zou me willen uitschrijven.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Sorry, maar ik schrijf me uit. Ik dacht dat ik deze er nog wel bij kon nemen, maar dat is 't dus niet.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik zou wel willen meedoen.
    Maar ik heb nog nooit rpg gedaan maar het lijkt me wel leuk.
    Dus als het mag.
    Of heb je liever ervaren rpg'ers??

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Ik zeg alvast dat ik zondag naar Londen ga en mandag weer terug ben.
    Ook op 19 juli vertrek ik even naar het buitenland en zal ik de 20ste weer in België zijn.
    Ik weet niet of het een probleem zal vormen aangezien we toch nog niet begonnen zijn.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.