Maar wat het publiek niet ziet of hoort, zijn de discussies, hatelijke opmerkingen en concurrentie. Een circus hoort een familie te zijn, en dat zijn we ergens ook. Een familie verscheurd in twee kampen, enkel bij elkaar gehouden door mij en mijn vrouw. Ik ben benieuwd hoe lang dit circus het nog volhoudt, elk persoon hier heeft een eigen verleden, een gebroken hart en een verhaal."
Robert el Zino, oprichter van het circus (1899)
"Het was een drama, een verschrikking. De tijgers haalden uit naar bezoekers, paarden sloegen op de vlucht voor het vuur, honden lagen angstig in hoekjes. Geen van de artiesten of medewerkers kon het iets schelen, helemaal niemand. Het was.. Ik ga nooit meer naar een circus, en al helemaal niet naar deze hel."
Meredith Rosewater, slachtoffer van circusramp (1908)
--
Nog eens tien jaar later, in 1918, begon het neefje van Robert el Zino hoop te zien in het circus. De 26-jarige jongeman kreeg het voor elkaar om alles opnieuw op te bouwen, nieuwe dieren aan te schaffen en nieuwe artiesten te vinden.
Maar is Cirqu' el Zino niet vervloekt?
Alle verdere informatie is te lezen in de story. Gelieve deze helemaal te lezen voor je een rol reserveert/invult.
Naam:
Geslacht:
Leeftijd:
Rol:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Extra:
Overzicht v/d rollen
Circusdirecteur
-
Hondenact
- Aidan Joshua Bell (Llamarmy)
-
Trapeze
-
- Gereserveerd (Pompeji) (v)
- Gereserveerd (Limits) (v)
Paardenact
- Charlène Jae Ratajkowski (Eriugena)
Danseressen
- Chiara Madeleine Valletta (MinnieMouseX)
- Mika Christine Jeané (Abelard)
- Gereserveerd (Brande)
Leeuwenact
- Gereserveerd (Assassin)
Olifantenact
- Gereserveerd (coven)
- Diana Fay Tucker (Tyrion)
Slangenmensen
- Gereserveerd (Lolicia)
- Adelynn Byou Heloise (Eriugena)
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 19:41 ]