• Ik heb een ontiegelijke hekel aan spinazie en heb het eigenlijk nooit gegeten. Nu zeggen mijn ouders dat ik klein ben (ik ben een beschaafde 1.69) en dat dat komt omdat ik geen spinazie at. Bullshit, vind ik.
    Doen jullie ouders ook wel eens zoiets? En hoe lang zijn jullie?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Dat leugen vertelden ze mij ook. EN IK KAN NOG STEEDS NIET FLUITEN.


    Haha hier precies het zelfde XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    lol ik ben 1,82 m en ze zeggen dat ik teveel trappen onder men kont kreeg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat ik wortels moest eten voor mijn ogen. Ik heb heel mijn leven wortels gegeten en heb nu een bril met -2.
    Zoveel hielpen ze dus niet.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben 1.62 en ik word hooguit 3 centimeter langer.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Androgyn schreef:
    Dat ik wortels moest eten voor mijn ogen. Ik heb heel mijn leven wortels gegeten en heb nu een bril met -2.
    Zoveel hielpen ze dus niet.


    Lol, the same with me. Ik heb nu -4,50.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga vandaag spinazie eten, en ik ben 1,61 ongeveer. Ja, als jij al klein bent, wat ben ik dan wel niet?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik ga vandaag spinazie eten, en ik ben 1,61 ongeveer. Ja, als jij al klein bent, wat ben ik dan wel niet?


    DOORETEN DAN.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    DOORETEN DAN.


    Haha, maar spinazie is niet lekker :''(


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hou van spinazie, maar ben ook maar 1.64, en bijna 19.
    Ik weet wel dat mijn oma vroeger altijd tegen mijn moeder zei dat ze veel chocolademelk moest drinken en op haar duimen blazen, zodat ze grotere borsten zou krijgen. Ik lach me dood elke keer als ze zegt dat ze liters chocomel gedronken heeft en het alsnog niet lukte. En prachtig om te zien hoe ze stiekem een beetje jaloers is op mijn voorgevel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Ik hou van spinazie, maar ben ook maar 1.64, en bijna 19.
    Ik weet wel dat mijn oma vroeger altijd tegen mijn moeder zei dat ze veel chocolademelk moest drinken en op haar duimen blazen, zodat ze grotere borsten zou krijgen. Ik lach me dood elke keer als ze zegt dat ze liters chocomel gedronken heeft en het alsnog niet lukte. En prachtig om te zien hoe ze stiekem een beetje jaloers is op mijn voorgevel.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)



    Vroeger hadden ze allemaal stomme bijgeloven. En als jij 16 jaar bent, iedereen om je heen al borsten heeft en jij nog niet eens een klein BH'tje aan kan, zou jij het ook een kans geven. Besides, in de tijd dat mijn moeder jong was, was het veel normaler om in zulk soort dingen te geloven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind kaas niet lekker.
    Gesmolten op een pizza of tosti; ok. Maar anders absoluut niet. Wel apart, want roomkaas en mozerrella lust ik wel gewoon.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lol, dat zijn van die uitspraken van ouders om hun kinderen bepaalde dingen te laten eten/doen. :'D
    Ik ben rond de 1.80 en eet gewoon spinazie en al die shizzle, maar om nou te zeggen dat het puur alleen daar door komt haha. Bijgeloof.

    Androgyn schreef:
    Dat ik wortels moest eten voor mijn ogen. Ik heb heel mijn leven wortels gegeten en heb nu een bril met -2.
    Zoveel hielpen ze dus niet.

    Ik heb -6 en -5.5 o.O

    Ik ben juist redelijk lang , & ik heb altijd gewoon alles gegeten , haha !
    Ik ben 1.76 , en 13 !

    Heeft niets met eten te maken, maar:
    mijn ouders vertelden me altijd dat als je om 12 uur 's nachts scheel keek, dat je dan voor de rest van je leven scheel zou kijken , :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa