• Ik heb een ontiegelijke hekel aan spinazie en heb het eigenlijk nooit gegeten. Nu zeggen mijn ouders dat ik klein ben (ik ben een beschaafde 1.69) en dat dat komt omdat ik geen spinazie at. Bullshit, vind ik.
    Doen jullie ouders ook wel eens zoiets? En hoe lang zijn jullie?

If a writer falls in love with you, you can never die

Sinistre schreef:
    Ik moest altijd mijn korstjes eten omdat ik anders nooit zou leren fluiten. EN KIJK ME NU EENS.

Haha, ik ook! Hoe komen ouders aan die onzin? Anyway, ik lust spinazie wel, ik mix het altijd met mijn aardappels en verstopt er zilveruitjes in (cat)
    Ik ben btw 17 en 1.76, prima lengte wat mij betreft.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik haat spinazie, bah. Ik ben maar 1.53 en groei niet meer. Mijn ouders zeggen dat ze me te weinig onder de kont hebben geschopt (:

[ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:07 ]

Take risks and conquer your fears.

Ik ben echt dol op spinazie en maar 1.56. En ik ben 15, dus veel zal ik niet meer groeien :(
    Sooo, tell your parents that :Y)

Ach, bij mij was het eerder mijn oma die leugens aan me vertelde.
    OT: ik ben erg klein (rond de 1.60) en dat ben ik al iets van 3-4 jaar. Wie ooit zei dat je in de puberteit groeit, heeft me nog nooit ontmoet. En spinazie smaakt vre-se-lijk.

-

Waarschijnlijk bedoelden ze het gewoon als een grapje.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lahey schreef:
    Waarschijnlijk bedoelden ze het gewoon als een grapje.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Sinistre schreef:
    (...)

lolololollol

-

Sinistre schreef:
    (...)

Wat?
    Op mij komt het over alsof ze dacht dat haar ouders het echt meenden.

Lahey schreef:
    (...)

Wat?
    Op mij komt het over alsof ze dacht dat haar ouders het echt meenden.

Uhm, ze zei zelf "Bullshit".

-

Sinistre schreef:
    Ik moest altijd mijn korstjes eten omdat ik anders nooit zou leren fluiten. EN KIJK ME NU EENS.

Ik vond de korstjes altijd lekker en ik kan nog steeds NIET fluiten (cat)

sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

WildSprinkle schreef:
    (...)
    Uhm, ze zei zelf "Bullshit".

Ja, dat ze het bullshit vindt dat ze "zogenaamd klein is omdat ze nooit spinazie eet", maar dan kan ze het nog wel opgevat hebben alsof haar ouders het echt meenden >.<

Spinazie is lekker :P Als je het nooit een kans hebt gegeven weet je ook niet hoe het smaakt haha.

Ja, ik ben maar 1m55 nog kleiner dus en ik volg nu sinds kort rijlessen en ouders en vrienden maken dan wel eens opmerkingen van: Ja jij komt nog geen eens boven het stuur uit!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Propitiation schreef:
    Ik vind spinazie heerlijk, ik eet het ook altijd op en als er nog in de pan zit, ben ik degene die de pan leeg eet, haha ;p. Ik ben 1.64m, dus ook niet heel groot.
    Mijn ouders zeggen er niet echt iets van, maar mensen uit mijn omgeving zeggen wel eens dat ik vroeger te lief ben geweest en daardoor te weinig schoppen onder mijn kont gehad heb en nu dus klein ben :').

Same here :')

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Een vriendin van mij mag geen spinazie want dan krijgt ze heel erg buikpijn. heeft zij even geluk

"People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

ik lus bijna helemaal geen groenten en al helemaal geen spinazie. en ik ben 1.82
    Dat zegt genoeg volgens mij.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''