• Ik heb een ontiegelijke hekel aan spinazie en heb het eigenlijk nooit gegeten. Nu zeggen mijn ouders dat ik klein ben (ik ben een beschaafde 1.69) en dat dat komt omdat ik geen spinazie at. Bullshit, vind ik.
    Doen jullie ouders ook wel eens zoiets? En hoe lang zijn jullie?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn vader probeert me telkens spinazie te laten eten, maar geen denken aan dat ik dat doe. Ik vind spinazie echt niet te vreten. Ik ben 1,77 m en vind 't lang genoeg :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jij klein? No way, ik ben 1.68 en heb het ook nooit gegeten haha. Ik groei ook niet meer nu, dusja. Mijn ouders hebben dat nooit gezegd, aangezien zij het ook niet lusten :Y)

    Lol ik ben verzot op spinazie en ben iets van 1m62?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Jup, dat zeiden mijn ouders ook altijd. Ik at eerst helemaal geen spinazie en nu alleen als het rauw is, anders vind ik het nog steeds niet lekker. En ik ben 16 en ook 1.69. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Haha, ik houd van spinazie en ben ook 1.69 :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lahey schreef:
    (...)

    Ja, dat ze het bullshit vindt dat ze "zogenaamd klein is omdat ze nooit spinazie eet", maar dan kan ze het nog wel opgevat hebben alsof haar ouders het echt meenden >.<

    Voor de goede orde: Ik weet dat dat niets met elkaar te maken heeft :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben 1.70 en ik heb altijd spinazie gegeten.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lol ja ik ben al zeker 2 jaar 1.60 en ik eet wel spinazi dus laat ze maar praten.


    effort never betrays you

    Ik lust wel spinazie en ben 1.70
    Alleen als mn vader het maakt, dan zitten er altijd veel uitjes doorheen, en dat vind ik niet lekker :Y)

    Ik lust spinazie, ik ben 12 en momenteel 1.70m.
    Maar sinds mijn moeder 1.80 en mijn vader 1.87 is ligt het niet aan de spinazie, denk ik. (krul)

    Ik ben 1.68m en heb altijd spinazie gegeten.
    En nee, mijn ouders zeggen zulke dingen nooit, dat vinden ze kinderachtig.


    Bad decisions make good stories.

    Ik haat spinazie, ik ben 12 jaar en ik ben 1.70. Dus, niet intrappen. ^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als jij klein bent,ben ik een dwerg! Ik ben 17 en maar 1m 61.
    En ik eet wel spinazie. Daar klopt het sommetje niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben net geen 1.60, ook al at ik als ik jonger was heel veel spinazie. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Lol, wat een onzin x].
    Ik at vroeger nooit de korstjes van mijn brood, tot dat sinterklaas mij naar voren riep op de sinterklaasviering van mijn vaders werk en mij vertelde dat als ik cadeautjes wilde dit jaar, voortaan áltijd mijn korstjes op moet eten. Trauma's. Inmiddels heb ik een tussenweg gevonden: ik eet het laatste hoekje korst van mijn brood nooit op. Vreemde gewoonte :3.


    i put the fun in funeral