• Ik ben er deze middag naartoe gegaan, en wow... het is echt een heftige film. Ik heb zelf alle films gezien van Carry Slee, maar deze vind ik toch wel echt het mooiste van allemaal. Ik heb gehuild, lol. Maar ik huil al bij de Lion King, dus. x) Heeft 1 van jullie de film ook al gezien? Zo ja.. wat vindt je ervan? (:

    Ik weet niet of hier al een topic over is. Dus sorry als dit het tweede topic ofzo is, haha.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 16:39 ]


    They were never in fact homeless

    Ik ben er zondag heen gegaan met een vriendin, schijnbaar was de cast toen op bezoek, wat wij helemaal niet wisten. Dus hebben we de cast nog gezien en heb ik nog heel kort met regisseur Dave Schram gepraat. Ontzettend aardige man is dat. c:

    Ik vond het ook een ontzettend mooie film. Het boek trouwens ook, al is het alweer een tijdje geleden dat ik dat heb gelezen.


    Searching heavens for another earth

    Nope, ik kijk geen Nederlandse films. Daarom ga ik zaterdag naar Man of steel. :9~

    Jup, ik heb die film ook gezien.
    En inderdaad, het was een heftige film.
    Ik had er eigenlijk niet heel veel van verwacht, maar ik en een vriendin van mij waren op de terug naar huis er helemaal stil van. :')
    En zeker voor een Nederlandse film vond ik het verrassend goed, ik kijk bijna nooit Nederlandse films.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik wist niet eens dat ze het verfilmd hadden :O
    En het is mijn favo Carry Slee boek.
    Ach, ik ga t toch niet kunnen zien. Ik zal het op internet moeten gaan zoeken, ooit.


    -

    Ik heb 'm gezien en ik heb moeten huilen, want ik heb veel dingen meegemaakt die erop lijken. Ik ga er maar niet teveel woorden aan vuil maken, maar het heeft me in elk geval wel geraakt.


    26 - 02 - '16

    Dat boek is echt prachtig. Ik wil die film ook wel zien.


    SLOAN.

    ik ga er heen met vriendinnen, volgende week zaterdag


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik wil er supergraag heen met een paar uit de klas, maar bijna niemand kan/wil. :(


    :)

    It.. it.. it makes me cry.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil er nog heen, en anders download m'n vader heb wel als 'ie te koop is.


    Do what people say you can't.

    Ik wil er binnenkort heen *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nah, heb een zware hekel aan Carry Slee films. Allemaal zo overgeacteerd. Maar fijn dat je het leuk vond!


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Nah, heb een zware hekel aan Carry Slee films. Allemaal zo overgeacteerd. Maar fijn dat je het leuk vond!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb 'm gezien en ik heb zitten huilen.
    Echt een goede film, net zoals het boek! Ik kijk normaal nooit Nederlandse films, maar deze was het waard!

    Die draaien ze hier niet, dus ga ik hem ook niet kijken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.