• Mijn ouders vinden me te 'zwart' worden.
    Ik luister naar TH en andere bandjes. Kijk de film Twilight. Kleed me anders dan de gemiddelde normale mens. Zit op quizlet tussen gothics.
    Dat soort dingen zeggen ze allemaal, ze vinden met te zwart worden.
    IK MAG GVD GEWOON NIET MEZELF ZIJN!
    En ik ben het zat... maar ik kan niks terug zeggen. Mijn ouderz zijn zo fucking streng!


    Tears are crashing out of my eyes

    Tips?


    Tears are crashing out of my eyes

    Schatz.
    Ik heb hetzelfde.
    Of niet hetzelfde...
    Maar ik mag ook mezelf niet zijn, en ik kan het ook niet.
    Want dan word ik door mijn hele familie afgekraakt.
    Ik zou je minder 'zwart' kleden als je naar school gaat, en in het weekend juist meer, maar niet te veel.
    Dan kunnen je ouders wel alvast wennen aan jou, en gewoon wat minder op Quizlet zitten, [/zogenaamt] En 'normale' vrienden maken?


    You move me ......... Kurt

    Ik heb het zelfde gehad. Gewoon jezelf zijn en je ouders daar in negeren. Je ouders raken het vanzelf een keertje gewend en jij ook.

    Ouders. -.-'

    Mijn vader vind mij 'Gothic' en hij zegt dat ik is wat meer roze en andere vrolijke kleurtjes moet dragen. Echt irritant,iedereen moet gewoon zichzelf zijn.

    wat hier boven al gezegt word, je moet gewoon jezelf zijn en je ouders moeten er maar aan wennen. Als je ouders weer gaan zeuren over hoe je eruit ziet zeg je gewoon dat ze maar de andere kant op moeten kijken :Y)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik wist niet dat er op Quizlet gothics zaten. :Y) Ik dacht alleen wemo's.
    Ach, je moet gewoon jezelf blijven.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou,, gewoon jezelf blijven x].. Ik kan het punt van je ouders ook begrijpen.. want die zijn bang voor de opmars van de kwaadaardige emo's die de wereld willen overheersen, en daarin hun dochter mee gaan sleuren..

    Maar zo zijn ouders gewoon, ik zeg: Gewoon jezelf blijven en dat gezeik linker oor erin laten, rechteroor eruit..


    Wie du mir, so ich dir.

    en wat heeft Twilight daarmee te maken? xP


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik zou gwn jezelf blijven en je ouders duidelijk maken dat je nou eenmaal zo bent.
    Ik snap echt niet wrm ouders zo lastig zijn!:@


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Mijn moeder heeft er geen problemen mee, ik ben nog altijd ik dus het boeit dr niet echt hoe ik me kleed.
    Ik zou nuchter en neutraal zeggen dat jij nog altijd jij blijft. Je kleedt je tenslotte in de kleren waarin jij je gemakkelijk voelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    ghehe in de eerst zijden ze dat ook tegen mij, maar nu laten ze me :P
    ze weten dat het tevergeefs is.. denk ik.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zit op quizlet tussen gothics

    Zint mij dat? 0.o

    Sorry, Ik kan je niet helpen,
    Ik heb het probleem namelijk niet dat ik te zwart ben XD
    Mijn zussen waren een paar jaar terug Goth's zeg maar,en me ouders hadden er geen problemen mee.
    Zou je graag helpen,maarja spijt me zeer.

    Gewoon jezelf blijven. Mijn ouders waren hetzelfde, die willen liever dat ik hetzelfde ben als 'normale' mensen. Maar ze hebben zich er nu wel bij neer gelegd dat ik gewoon niet zo ben.
    En de rest van mijn familie, mijn ene oma vind het juist wel mooi. Maar mijn andere opa en oma vinden alleen 3 kettingen al té veel.. :']:'] Dus die zijn soms wel van ; wat the fuck.. als ik daar binnen kom.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Gewoon rustig zeggen dat je dat mooi vindt ofzo? En dat zwart niet wilt zeggen dat je depressief bent...
    En dat twilight niets met gothics, emo's of iets te maken heeft.




    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25905


    blablabla