• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Reinier - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    Tinychat.

    I love you guys so much <3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 11:09 ]


    Reality's overrated.

    Bechemi schreef:
    (...)

    Haha, gewoon doen en dragen wat je wil. Ik zou best make-uploos naar school kunnen gaan maar ik vindt mascara en eyeliner gewoon mooi staan. c:


    Het blijft jou leven babe, ik ben make-uploos geboren en zal hoogstwaarschijnlijk make-uploos doodgaan..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Why not? Ik ben er toch ook mee bezig?


    Hoe bedoel je ?


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je ?


    Ben bezig met beide, ik probeer mezelf terug te vinden en ben bezig met me inschrijven voor een nieuwe school. Al is het volgend jaar een lastig jaar als je d helft niet hebt gekregen. Ik wil het, en ik ga het gewoon doen ook..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Het blijft jou leven babe, ik ben make-uploos geboren en zal hoogstwaarschijnlijk make-uploos doodgaan..


    Daarom. Als jij geen make-up wil dragen doe je dat niet. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    nessje schreef:
    (...)

    Ben bezig met beide, ik probeer mezelf terug te vinden en ben bezig met me inschrijven voor een nieuwe school. Al is het volgend jaar een lastig jaar als je d helft niet hebt gekregen. Ik wil het, en ik ga het gewoon doen ook..


    Maar ik zit volgend jaar in mijn examen jaar.
    Dus het's vrij moeilijk om dan nog weg te gaan.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ja, op dit soort momenten wel. Want het liefst wil ik niet eens meer hier zijn..
    Hoe zwaar dat ook klinkt. Ik ben klaar met alles.
    Soms, als het wat beter gaat bedenk ik mezelf dat ik blij ben dat ik het niet durf.
    Soms..


    Hold the beautiful memories tight with you. Catch every falling star and put every single one of them in your pocket. Never let them fade away. Every fallin' star stands for a beautiful memory. Treasure the falling stares, never let them fade away and keep it tight with you. Only hope comes from beauty in life - but life can't be beautiful without memories. Make them, collect them, hold them. Very close, in your chest and never ever forget them. Once you forget, they fade away. Hope is with you as long as a falling star is without. Choose your favourite and carry it with you everywhere. Write it down on paper, sing it under the shower, write it down in a story, paint it on a painting. Never. Let. It. Fade. Away.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:09 ]

    Maliksch schreef:
    (...)

    Maar ik zit volgend jaar in mijn examen jaar.
    Dus het's vrij moeilijk om dan nog weg te gaan.


    Why? Deze school of een betere. De leerboeken en het stof enz zijn hetzelfde..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Kijk, ik wil je niet dwingen.
    Denk er rustig over na, one day you will be happy.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bechemi schreef:
    (...)

    Haha, gewoon doen en dragen wat je wil. Ik zou best make-uploos naar school kunnen gaan maar ik vindt mascara en eyeliner gewoon mooi staan. c:


    Ik wil me mooi voelen. Ik ben heel onzeker de laatste tijd over hoe ik eruit zie; ik heb niks aan rondingen en ik ben ook niet mooi. Maar ik wil wel de wereld laten zien dat ik mij goed voel en er mooi uit kan zien. Als een vrouw, al zit het qua uiterlijk niet mee. Als ik boeken ga halen na de vakantie, dan kom ik binnen in het gymlokaal waar de boeken staan en - stel je voor - dat ik binnenstap... in die hakken, hoedje op mijn hoofd, rood gestifte lippen, mooi opgemaakte ogen, coole ketting en shirt, stoere broek, tas op mijn rug. Een statement maken: I AM HERE. Ik wil dat zó graag. :c

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Hold the beautiful memories tight with you. Catch every falling story and put every single one of them in your pocket. Never let them fade away. Every fallin' star stands for a beautiful memory. Treasure the falling stares, never let them fade away and keep it tight with you. Only hope comes from beauty in life - but life can't be beautiful without memories. Make them, collect them, hold them. Very close, in your chest and never ever forget them. Once you forget, they fade away. Hope is with you as long as a falling star is without. Choose your favourite and carry it with you everywhere. Write it down on paper, sing it under the shower, write it down in a story, paint it on a painting. Never. Let. It. Fade. Away.


    I think I will. <3


    Danmarks Dynamite.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ik wil me mooi voelen. Ik ben heel onzeker de laatste tijd over hoe ik eruit zie; ik heb niks aan rondingen en ik ben ook niet mooi. Maar ik wil wel de wereld laten zien dat ik mij goed voel en er mooi uit kan zien. Als een vrouw, al zit het qua uiterlijk niet mee. Als ik boeken ga halen na de vakantie, dan kom ik binnen in het gymlokaal waar de boeken staan en - stel je voor - dat ik binnenstap... in die hakken, hoedje op mijn hoofd, rood gestifte lippen, mooi opgemaakte ogen, coole ketting en shirt, stoere broek, tas op mijn rug. Een statement maken: I AM HERE. Ik wil dat zó graag. :c


    Dat kan jij ook wel, dat weet ik zeker.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    I think I will. <3


    You will, believe me, keep on havin' faith is worth one falling star.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Dat kan jij ook wel, dat weet ik zeker.


    Ik ben bang dat ik voor aap ga staan, dat ik die kleren niet ga bestellen vanwege mijn moeder die het niet mooi vindt of zo. Maar ik wil mezelf ontwikkelen; zijn wie ik wil zijn en me ook zo uitdragen. Ik heb een extreme persoonlijkheid en ook een extreme smaak, maar laat me daarin gaan en hoe meer je me erin laat gaan, the more mature I am. Ik kan dan balans vinden, maar ik weet niet of ik de kans krijg om die balans te maken. Daarom ga ik zo meteen met mama overleggen hierover; ze kent mij als geen ander en ik kan goed met haar praten. Ze is ongeveer mijn beste vriendin, alleen ze heeft een, ehh, duidelijke mening over kleding, haha. Fingers crossed.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ik wil me mooi voelen. Ik ben heel onzeker de laatste tijd over hoe ik eruit zie; ik heb niks aan rondingen en ik ben ook niet mooi. Maar ik wil wel de wereld laten zien dat ik mij goed voel en er mooi uit kan zien. Als een vrouw, al zit het qua uiterlijk niet mee. Als ik boeken ga halen na de vakantie, dan kom ik binnen in het gymlokaal waar de boeken staan en - stel je voor - dat ik binnenstap... in die hakken, hoedje op mijn hoofd, rood gestifte lippen, mooi opgemaakte ogen, coole ketting en shirt, stoere broek, tas op mijn rug. Een statement maken: I AM HERE. Ik wil dat zó graag. :c


    Ja, moet echt je echt doen! Awesome.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bechemi schreef:
    (...)

    Ja, moet echt je echt doen! Awesome.


    Ik hoop dat het gaat lukken. Ik ga het gewoon doen! Mark my words! c: