• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Reinier - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    Tinychat.

    I love you guys so much <3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 11:09 ]


    Reality's overrated.

    Ik vind Liam en Niall sexy in de trailer.

    @Aniek, op Youtube kijken, want in België kan je 'm blijkbaar niet zien. (ervaring) (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I want you to hit the pedal, havy metal. Show me you care..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    I want you to hit the pedal, havy metal. Show me you care..


    ROCK MEEEEEEEEEEE!

    I WANT YOU TO ROCK ME, ROCK ME, ROCK ME YEAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    iSkyscraper schreef:
    Ik vind Liam en Niall sexy in de trailer.


    Reality's overrated.

    Lol, een kwartier geleden vroeg ik om een appel, im kinda dieing right now,


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    We were together summer 'O9. Wanna go back there every night. Just can't lie it was the best time of my life.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Noek, niet lullig bedoeld.. maar zoek eens naar LEF op google.. misschien heb je er nog wat aan?
    Lefyourself.nl


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'




    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Kenmerken van een depressie

    Bij een depressie is er altijd sprake van een langere periode van neerslachtigheid, leegheid en somberheid. Ook is het bij depressie meestal zo dat je niet meer geinteresseerd bent in dingen waar je normaal gesproken plezier aan beleeft. Er kunnen tijdens een depressie ook andere symptomen optreden:

    je piekert veel,
    je bent prikkelbaar,
    je bent moe,
    je nergens meer toe kunnen zetten,
    je hebt moeite met concentreren,
    je bent vergeetachtig,
    je wordt dikker of juist dunner,
    je hebt (door)slaapproblemen,
    je hebt last van schuldgevoelens,


    Dat komt ontzettend hard aan, weetje. Zo werkelijk..


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    Kenmerken van een depressie

    Bij een depressie is er altijd sprake van een langere periode van neerslachtigheid, leegheid en somberheid. Ook is het bij depressie meestal zo dat je niet meer geinteresseerd bent in dingen waar je normaal gesproken plezier aan beleeft. Er kunnen tijdens een depressie ook andere symptomen optreden:

    je piekert veel,
    je bent prikkelbaar,
    je bent moe,
    je nergens meer toe kunnen zetten,
    je hebt moeite met concentreren,
    je bent vergeetachtig,
    je wordt dikker of juist dunner,
    je hebt (door)slaapproblemen,
    je hebt last van schuldgevoelens,


    Dat komt ontzettend hard aan, weetje. Zo werkelijk..


    Het betekent nog niet dat je depressief bent. Een uitleg op internet is geen diagnose. Ga naar je huisarts en leg je probleem voor, misschien kan hij/zij je antwoorden geven, adviseren en eventueel doorwijzen naar een psycholoog. Sorry dat ik dit zo bot zeg, maar laat je eerst diagnostiseren door professionals voor je zelf een diagnose stelt. Ik meen het niet bot, maar ik kijk er wel zo naar.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 21:18 ]

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Het betekent nog niet dat je depressief bent. Een uitleg op internet is geen diagnose. Ga naar je huisarts en leg je probleem voor, misschien kan hij/zij je antwoorden geven, adviseren en eventueel doorwijzen naar een psycholoog. Sorry dat ik dit zo bot zeg, maar laat je eerst diagnostiseren door professionals voor je zelf een diagnose stelt. Ik meen het niet bot, maar ik kijk er wel zo naar.


    Ik snap het wel.
    Maar hmm, je weet niet hoe ik mij voel. Ik bedoel, het was nog erger, maar toen kende ik jou nog niet.
    En ugh. I don't know it anymore.
    Alles is één grote fout in mijn leven..


    Danmarks Dynamite.

    Weetje, I don't care about it anymore.
    Ik weet nu al dat ik fucked up chagerijnig ga zijn, dat mijn moeder boos gaat worden en dat ik me weer lekker kut ga voelen.
    Doe ik toch, dus tja. Ben er een beetje klaar mee. Wat heeft het nog voor zin eh.


    Danmarks Dynamite.

    Maliksch schreef:
    (...)

    Ik snap het wel.
    Maar hmm, je weet niet hoe ik mij voel. Ik bedoel, het was nog erger, maar toen kende ik jou nog niet.
    En ugh. I don't know it anymore.
    Alles is één grote fout in mijn leven..


    Ik denk dat je echt naar je huisarts moet en moet vragen om een doorverwijzing naar een psycholoog. Ik ben er jarenlang naartoe geweest en ga er nu nog steeds soms naartoe. Ze heeft mij ontzettend geholpen en helpt mij nog steeds.
    Dat je je zo voelt, is vaak ook een stukje puberteit - het is een vaak een factor [hoeft dus niet per sé] van heel veel factoren. Maar om voor jezelf hieruit te komen, moet je atie ondernemen. Het is eng, zo'n psycholoog waar je je hart bij uitlucht, waarmee je praat en je elk stukje van je leven dat je wilt vertellen geeft - maar een psycholoog is te vertrouwen en helpt bovendien enorm. Just have faith in him or her.
    Je bent een lieve meid en ik gun je dat je gelukkig bent. Ik zeg dit omdat ik om je geef; je bent een schat van een meid en je hebt het beste met iedereen voor. Je verdient om gelukkig te zijn en je zo te voelen. Ik wil je graag helpen. Ik ben geen professional, maar ik hoop je te kunnen helpen zodat je er zelf uitkomt zoveel ik kan. I'll be there for you.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 21:29 ]