• trailer

    Lijkt dit verhaal je wat??? Klik dan hier


    I love One Direction

    There breaks mischief...
    Dat is in geen enkel opzicht passend in de tekst of ook maar een beetje goed Engels. Dit is niet een klein foutje en we proberen alleen maar te helpen hier. Als je zo'n fout maakt, geeft dat voor de meest Qers al aan dat je Engels niet goed is. Kun je nog zo'n hoog cijfer halen voor Engels, het is gewoon niet goed. Betekent wel dat je goed bent op school met Engels. Zegt niks over jou intelligentie, meer iets over het niveau Engels. En ik moet zeggen dat ik het niveau Engelsstof van VWO echt verrassend laag vind af en toe.


    From these ashes, I will rise

    Dus eigenlijk verwachtte je alleen positieve reacties?
    En iedereen probeert alleen goedbedoeld advies te geven, als je niet tegen een beetje kritiek kan, kan je er beter meteen mee stoppen want er zijn geheid mensen die gewoon advies geven.

    We just wanted to help. Jezus.
    Here, I took the damn liberty of re-writing your intro. Now I'm no pro either, and we all make mistakes. But be grateful for receiving some damn criticism and being able to learn from that.

    There was a plane crash on the 1st of August, and I was there.

    The tragic news spread across the world in a matter of seconds; and the reason why? One Direction was aboard that plane.

    Thousands of fans are crying in front of the television, waiting for more news or a hint that their loved ones are still alive. It seems that the world is in uproar because of the tradgedy and not knowing where the plane crashed or if they're still alive.

    Many questions are left unanswered.
    Where are they?
    Are they still alive?
    If so; can they survive wherever they are?

    But what the outside world doesn't know, was that there were two other young women aboard that plane; and they survived together, and they need to continue doing so with the One Direction guys.

    Je moet dit allemaal zien als tips om het de volgende keer beter te doen, alleen zo kan je goed worden.
    En ik geef je nog een tip, als je zegt dat je geen tijd hebt gehad om het na te lezen dan moet je het ook nog niet op actief zetten. Je kan beter even wachten en het nog een aantal keren nalezen in plaats van het onmiddellijk op actief te zetten met nog veel fouten in. Veel mensen haken af bij een verhaal met veel fouten omdat dat vermoeiend lezen is.

    Maar je mag hierdoor echt niet stoppen met schrijven. Iedereen hier probeert echt alleen maar goed te doen. :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    CaitlinE schreef:
    Ik denk maar dat is stop met dit verhaal, aangezien dat ik alleen maar deze reacties krijg. Nou ik heb mijn best gedaan in ieder geval.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kan er best begrip voor hebben dat ze er nu mee zou stoppen, maar we probeerden je juist alleen te helpen, zodat je story in de toekomst nóg geslaagder wordt. En misschien krijg je dan ook meer lezers, maar als je geen hulp wilt, oké dan, maar kijk voortaan dan je story na voordat je het gaat promoten. Quizlet is niet echt zo'n site waar mensen hun kritiek in gaan houden.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 19:26 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik kan er best begrip voor hebben dat ze er nu mee zou stoppen, maar we probeerden je juist alleen te helpen, zodat je story in de toekomst nóg geslaagder wordt. En misschien krijg je dan ook meer lezers, maar als je geen hulp wilt, oké dan, maar kijk voortaan dan je story na voordat je het gaat promoten. Quizlet is niet echt zo'n site waar mensen hun kritiek in gaat houden.


    *gaan

    Just a joke :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 19:27 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    1 woord : NEE


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Sinistre schreef:
    (...)

    *gaan

    Just a joke :Y)


    Beetje stiekem gaan doen hé? >:C


    Some people are art and do art at the same time

    Oke.. nou bedankt als jullie me wouden helpen, maar ik had gisteren al een rotdag en toen las ik al die reacties en toen werd ik nogal verdrietig en voelde ik me inderdaad erg aangevallen.. En dan krijg je ook nog te horen dat je slecht bent in engels, maar ach als ik het zelf maar weet dat ik er wel goed in ben. Nou bedankt denk ik dan maar, ofzo.


    I love One Direction

    CaitlinE schreef:
    Oke.. nou bedankt als jullie me wouden helpen, maar ik had gisteren al een rotdag en toen las ik al die reacties en toen werd ik nogal verdrietig en voelde ik me inderdaad erg aangevallen.. En dan krijg je ook nog te horen dat je slecht bent in engels, maar ach als ik het zelf maar weet dat ik er wel goed in ben. Nou bedankt denk ik dan maar, ofzo.

    Ach mens, stel je niet zo aan. Gezien je geen enkele zin (serieus, ik heb het nagekeken) kan typen zonder (stomme) fouten te maken, mag je er wel vanuit gaan dat je het gewoon (nog) niet kan. Misschien met een paar jaar les, maar nu echt nog niet. En dan kan je jezelf voor de gek houden omdat je die fouten zelf niet ziet, maar je kunt niet verwachten dat mensen hier er niets over gaan zeggen.
    En ja, ik heb ook wel eens een rotdag. Boohoo. Gotta suck that up.


    ars moriendi

    Ga je het hele verhaal in het Engels schrijven?

    Ik vind het een leuk idee, toch zou ik het zelf niet lezen, maar he, dat is mijn mening.
    Verder denk ik dat de boodschap wat het Engels betreft al wel duidelijk was, dus daar zeg ik niks meer over.
    En tja, ik zou gewoon door schrijven en het goed nakijken. Je schrijft toch ook omdat jij het wil of niet soms?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    CaitlinE schreef:
    Oke.. nou bedankt als jullie me wouden helpen, maar ik had gisteren al een rotdag en toen las ik al die reacties en toen werd ik nogal verdrietig en voelde ik me inderdaad erg aangevallen.. En dan krijg je ook nog te horen dat je slecht bent in engels, maar ach als ik het zelf maar weet dat ik er wel goed in ben. Nou bedankt denk ik dan maar, ofzo.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)


    .. en deze, iets actueler


    ars moriendi

    CaitlinE schreef:
    Oke.. nou bedankt als jullie me wilden helpen, maar ik had gisteren al een rotdag en toen las ik al die reacties en toen werd ik nogal verdrietig en voelde ik me inderdaad erg aangevallen.. En dan krijg je ook nog te horen dat je slecht bent in engels, maar ach als ik het zelf maar weet dat ik er wel goed in ben. Nou bedankt denk ik dan maar, ofzo.


    Sorry hoor, maar de beschrijving van je verhaal staat vol fouten die iemand zelfs niet zou maken van vermoeidheid als die persoon op de een of andere manier een hele week zonder slapen heeft doorgebracht. Dit Engels is echt niet het niveau dat een 16 jarige zou moeten hebben als je Engelse les zo verloopt als je zegt. Als je met zo'n Engels naar Engeland of Amerika gaat kijken ze je aan alsof je een ruimtewezen bent, vooral met zo'n zinsbouw;

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 21:35 ]


    Ex astris, sciencia