• trailer

    Lijkt dit verhaal je wat??? Klik dan hier


    I love One Direction

    Je kent me niet eens, dus hoe kan je dan zeggen dat ik niet goed ben in Engels? Ik bedoel iedereen kan toch wel eens een fout maken. Of zou iedereen perfect moeten zijn?


    I love One Direction

    Ik heb deze laptop net nieuw dus ik weet nog niet hoe ik hem op Engels moet doen.


    I love One Direction

    CaitlinE schreef:
    Ik heb deze laptop net nieuw dus ik weet nog niet hoe ik hem op Engels moet doen.


    Zoek 't dan op 't internet.


    26 - 02 - '16

    CaitlinE schreef:
    Je kent me niet eens, dus hoe kan je dan zeggen dat ik niet goed ben in Engels? Ik bedoel iedereen kan toch wel eens een fout maken. Of zou iedereen perfect moeten zijn?

    Lol, niet zo moeilijk. Dat zien mensen dus aan het vercrackte Engels waaruit je verhaal bestaat.


    ars moriendi

    CaitlinE schreef:
    Je kent me niet eens, dus hoe kan je dan zeggen dat ik niet goed ben in Engels? Ik bedoel iedereen kan toch wel eens een fout maken. Of zou iedereen perfect moeten zijn?


    Tuurlijk is het niet erg dat je fouten maakt - ik ben een van de meeste ernstige dyslectici die mijn basisschool kende - ik veracht alles met taal. Het was vooral de arrogante manier hoe je er mee omging.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En dan weet je wel hoe je woorden moet toevoegen aan de woordenlijst?
    Knap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neh, niet echt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    CaitlinE schreef:
    Je kent me niet eens, dus hoe kan je dan zeggen dat ik niet goed ben in Engels? Ik bedoel iedereen kan toch wel eens een fout maken. Of zou iedereen perfect moeten zijn?

    Nee, niemand is perfect. Ik kan heel goed engels spreken, alleen maak ik ook schrijffouten. Het is zo dat je wel hele erge fouten heb gemaakt, dat het indruk geeft dat je geen engels kan. Snap je?


    -

    Lahey schreef:
    Dankrijgjevastveelwoordjesso'salsjezohoogstaat.

    Een woordenboek kan je toch ook gewoon uitzetten?

    Edit: of instellen op Engels.


    Ik krijg dat echt niet alleen maar hoor! Ik heb ook grammatica repetities, mo's, in de les doen we ook vaak dat we een engels verhaal moeten maken + toneelstuk, dan word je laat maar zeggen getest op je uitspraak.


    I love One Direction

    Oké, het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat je computer bepaalde woorden niet kent, maar dan heb je alsnog veel grammatica fouten en raar lopende zinnen, dat ligt echt niet aan je computer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik denk maar dat is stop met dit verhaal, aangezien dat ik alleen maar deze reacties krijg. Nou ik heb mijn best gedaan in ieder geval.


    I love One Direction

    Wow, wow, wow. Voel je niet zo aangevallen.


    26 - 02 - '16

    CaitlinE schreef:
    Ik denk maar dat is stop met dit verhaal, aangezien dat ik alleen maar deze reacties krijg. Nou ik heb mijn best gedaan in ieder geval.


    ars moriendi

    CaitlinE schreef:
    Ik denk maar dat is stop met dit verhaal, aangezien dat ik alleen maar deze reacties krijg. Nou ik heb mijn best gedaan in ieder geval.


    Pff, je moet voor jezelf schrijven, niet voor leuke reacties.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CaitlinE schreef:
    Ik denk maar dat is stop met dit verhaal, aangezien dat ik alleen maar deze reacties krijg. Nou ik heb mijn best gedaan in ieder geval.

    Dat bedoelen we juist niet. Zie deze reacties maar als een motivatie om op je fouten in het gevolg te letten.
    Maar die deel van ik begin bij 8 abo's vond ik wel niet te doen.


    -