CaitlinE schreef:
Nou heel erg bedankt in ieder geval voor jullie positieve berichten.., en ik heb geen moeite met Engels hoor.. Ik doe VWO en sta gemiddeld een 9,1 voor Engels. Het laagste cijfer wat ik daar heb gehaald is een 7,1. Ik heb die tekst in de avond geschreven en had nog geen tijd om alles na te kijken, ik heb het namelijk nogal druk.
Sommige fouten die erin staan kunnen echt niet komen door vermoeidheid. Misschien een beetje verkeerd gezegd: Engels kunnen en Engels schrijven is heel anders. Ik doe TTO, ik ken genoeg mensen die gewoon hele goede cijfers krijgen voor Engels, maar moeten ze een tekst schrijven of in het Engels praten, dan worden de grootste fouten gemaakt en die fouten zijn geen typefouten of "ik-ben-het-vergeten-na-te-kijken" fouten. Ik zal even de fouten opschrijven, misschien dat je zegt: "Ow ja, nu zie ik het." of dat je toch het idee krijgt dat het mis gaat.
On the first of August there was a plane crash, and I was there....
the tragic news went in a few minutes around
the world, as it turnsturned out it was the plane of
One Direction there
breaks mischief(ik heb geen idee wat je hiermee wilt zeggen. Er staat namelijk in het Engels: Er breekt kattenkwaad). millions of girls are crying forin front of the television. Waiting for news or a hint that their lovedbeloved/loved ones are still alive.The world is in an
uproar because of this tragic news. Many questions are
thereMany people wonder.. Are they still alive? Will they survive?..
what the outside world doesn't know wasis that
two young girls had secretly climbed aboard.
Would someone knowsknow?
Zoals je ziet, geen kleine foutjes. Ik zou ook rekening houden met de tijd waarin je schrijft. turns = turned, omdat er staat "The tragic news went in a few minutes around the world" (dit is trouwens een scheve zin. Letterlijke vertaling uit het Nederlands. Grammatisch correct, maar geen enkele Engelse native speaker zal je dit ooit horen zeggen).
[ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:24 ]
From these ashes, I will rise