• trailer

    Lijkt dit verhaal je wat??? Klik dan hier


    I love One Direction

    Ja, ik heb deze laptop sinds vorige week dus ik moet nog alle woorden er in toevoegen, zodat hij ze kent.


    I love One Direction

    CaitlinE schreef:
    Ja, ik heb deze laptop sinds vorige week dus ik moet nog alle woorden er in toevoegen, zodat hij ze kent.


    Er staan nog genoeg andere fouten in :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CaitlinE schreef:
    Ja, ik heb deze laptop sinds vorige week dus ik moet nog alle woorden er in toevoegen, zodat hij ze kent.

    Kijk, je hoeft niet zozeer Engels te kunnen. Maakt mij niet uit, helemaal prima. Ik denk daardoor echt niet dat je dom bent. Maar ga niet zoiets proberen als je zoveel moeite hebt met Engels. Schrijf het dan gewoon in het Nederlands op, anders kom je namelijk echt wel dom over.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:06 ]


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    (...)
    Kijk, je hoeft niet zozeer Engels te kunnen. Maakt mij niet uit, helemaal prima. Ik denk daardoor echt niet dat je dom bent. Maar ga niet zoiets proberen als je zoveel moeite hebt met Engels. Schrijf het dan gewoon in het Nederlands op, anders kom je namelijk echt wel dom over.

    Als je moeite hebt met Engels lijkt me dat je juist moet oefenen? Oké, misschien is op deze manier niet meteen de beste, maar proberen moet je dan juist wel om het te verbeteren. Iedereen begint met fouten maken; als het goed is leer je daarvan.

    Maar goed, dat is verder niet het punt van dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:12 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nou heel erg bedankt in ieder geval voor jullie positieve berichten.., en ik heb geen moeite met Engels hoor.. Ik doe VWO en sta gemiddeld een 9,1 voor Engels. Het laagste cijfer wat ik daar heb gehaald is een 7,1. Ik heb die tekst in de avond geschreven en had nog geen tijd om alles na te kijken, ik heb het namelijk nogal druk.


    I love One Direction

    CaitlinE schreef:
    Nou heel erg bedankt in ieder geval voor jullie positieve berichten.., en ik heb geen moeite met Engels hoor.. Ik doe VWO en sta gemiddeld een 9,1 voor Engels. Het laagste cijfer wat ik daar heb gehaald is een 7,1. Ik heb die tekst in de avond geschreven en had nog geen tijd om alles na te kijken, ik heb het namelijk nogal druk.

    Oke en waarom pak je dan een woordenboek? :')


    Some people are art and do art at the same time

    huh? Nee, er zit een woordenboek op mijn laptop.. Net zoals op mijn mobiel.


    I love One Direction

    Ja, ik bedoel, waarom gebruik je hem dan?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:13 ]


    Some people are art and do art at the same time

    On the first of August there was a plane crash,
    and I was there....
    the tragic news went in (just) a few minutes around
    the world. As it turned out, it was the plane of
    the band members One Direction their
    break was damaged. Millions of girls are crying before
    the television. Waiting for news or a hint that
    their loved ones are still alive.The world is in choas
    uproar because of this tragic news. There are many questions.. Are they still alive? (And if so) Will they survive?..
    What the outside world doesn't know is that
    two young girls were secretly climbed aboard.
    Would someone knows?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:25 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Die staat gewoon automatische aan. En omdat het aan één kant ook handig is alleen dan moet ik nog woorden die hij niet kent er in toevoegen.


    I love One Direction

    waarom kan dit stukje dan niet?? it was the plane of
    the band members of One Direction.


    I love One Direction

    CaitlinE schreef:
    waarom kan dit stukje dan niet?? it was the plane of
    the band members of One Direction.


    Stijlfout - One Direction bestaat uit de bandmember dat is dan dubbelop.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CaitlinE schreef:
    Nou heel erg bedankt in ieder geval voor jullie positieve berichten.., en ik heb geen moeite met Engels hoor.. Ik doe VWO en sta gemiddeld een 9,1 voor Engels. Het laagste cijfer wat ik daar heb gehaald is een 7,1. Ik heb die tekst in de avond geschreven en had nog geen tijd om alles na te kijken, ik heb het namelijk nogal druk.

    Sommige fouten die erin staan kunnen echt niet komen door vermoeidheid. Misschien een beetje verkeerd gezegd: Engels kunnen en Engels schrijven is heel anders. Ik doe TTO, ik ken genoeg mensen die gewoon hele goede cijfers krijgen voor Engels, maar moeten ze een tekst schrijven of in het Engels praten, dan worden de grootste fouten gemaakt en die fouten zijn geen typefouten of "ik-ben-het-vergeten-na-te-kijken" fouten. Ik zal even de fouten opschrijven, misschien dat je zegt: "Ow ja, nu zie ik het." of dat je toch het idee krijgt dat het mis gaat.
    On the first of August there was a plane crash, and I was there....
    the tragic news went in a few minutes around
    the world, as it turnsturned out it was the plane of
    One Direction there
    breaks mischief
    (ik heb geen idee wat je hiermee wilt zeggen. Er staat namelijk in het Engels: Er breekt kattenkwaad). millions of girls are crying forin front of the television. Waiting for news or a hint that their lovedbeloved/loved ones are still alive.The world is in an
    uproar because of this tragic news. Many questions are
    there
    Many people wonder.. Are they still alive? Will they survive?..
    what the outside world doesn't know wasis that
    two young girls had secretly climbed aboard.
    Would someone knowsknow?


    Zoals je ziet, geen kleine foutjes. Ik zou ook rekening houden met de tijd waarin je schrijft. turns = turned, omdat er staat "The tragic news went in a few minutes around the world" (dit is trouwens een scheve zin. Letterlijke vertaling uit het Nederlands. Grammatisch correct, maar geen enkele Engelse native speaker zal je dit ooit horen zeggen).

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:24 ]


    From these ashes, I will rise

    CaitlinE schreef:
    waarom kan dit stukje dan niet?? it was the plane of
    the band members of One Direction.


    Het is dubbelop.
    Ik dacht dat je net zei dat je vwo deed en geen moeite met Engels had. Als dat zo zou zijn zou je dat moeten weten.


    26 - 02 - '16

    Dankrijgjevastveelwoordjesso'salsjezohoogstaat.

    Een woordenboek kan je toch ook gewoon uitzetten?

    Edit: of instellen op Engels.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered