• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          • Wolfheart | Jack Ryan Gather.
          • Macabre | Adelyn Raven Cavett 08.07 tot 21.07

    • Frodo | Samantha Lockwood 30.06 t/m 10.07
          • Lizor | Quinn Tereza Cole. 11.07 tot 26.07
          • Crave | Scarlett Bennett 14.07 t/m 11.08

    • Lolicia | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • TicTac | Timo Jefferson 11.07 tot 21.07
          • notyourhero | Matt Davidson Luhrs.
          • Pom | Désirée Aelita Winfrith.


    NEW TOPIC


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht nog op Lizor maar ik heb haar ook een GB gestuurd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xJules001 schreef:
    (...)
    Mijn personage is ook nog in afwachting van een reactie... ;]

    Dat bedoel ik. Iedereen wacht op elkaar, maar zonder die reacties kan niemand verder. Vraag aan diegene in een GB.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maia, ik reageer zo snel mogelijk op Alec :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJules001 schreef:
    (...)

    Mijn personage is ook nog in afwachting van een reactie... ;]

    Oh, shit! Totaal vergeten. Zal zo proberen een reactie te schrijven :Y).


    † Love? I want to sleep.

    Ik ga morgen weer op vakantie, maar ik weet niet precies wanneer ik weer terug ben.

    Oh ja: Alecia = Pom

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 21:29 ]


    26 - 02 - '16

    Serpentes schreef:
    (...)
    Oh, shit! Totaal vergeten. Zal zo proberen een reactie te schrijven :Y).


    Top! ik ben benieuwd :]
    En maakt totaal niet uit hoor, ik heb een tijdje ook geen tijd gehad om te posten ;]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 23:43 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Top! ik ben benieuwd :]
    En maakt totaal niet uit hoor, ik heb een tijdje ook geen tijd gehad om te posten ;]

    wie ben je eigenlijk? Ik herken je username en afbeelding niet.. :$

    Haha, oh, sorry. Dat was mijn andere account. Ik was even totaal vergeten dat ik daarop zat. Maar goed, ik heb al een deel van de post geschreven, maar hij is nog niet helemaal af. Morgen ga ik 'm helemaal doorlezen en dan meteen posten! Morgen heb je 'm echt :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Haha, oh, sorry. Dat was mijn andere account. Ik was even totaal vergeten dat ik daarop zat. Maar goed, ik heb al een deel van de post geschreven, maar hij is nog niet helemaal af. Morgen ga ik 'm helemaal doorlezen en dan meteen posten! Morgen heb je 'm echt :Y).


    hahaha, ik had het al uitgezocht (op je andere profiel stond dat je fan was van The Veronicas dus ik had de link met dit profiel gelegd..) :]
    Maar is goed hoor! Ik moet morgen eerst werken van 5:00 tot 14:00 dus doe maar rustig aan... hahaha,
    Ik ben echt benieuwd naar wat je ervan gemaakt hebt ;]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    hahaha, ik had het al uitgezocht (op je andere profiel stond dat je fan was van The Veronicas dus ik had de link met dit profiel gelegd..) :]
    Maar is goed hoor! Ik moet morgen eerst werken van 5:00 tot 14:00 dus doe maar rustig aan... hahaha,
    Ik ben echt benieuwd naar wat je ervan gemaakt hebt ;]

    Ooooh, hij is goed! Bereidt je maar alvast voor, ik kan wel alvast zeggen dat je personage wordt behandeld als een klein jochie, ghehe :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Ooooh, hij is goed! Bereidt je maar alvast voor, ik kan wel alvast zeggen dat je personage wordt behandeld als een klein jochie, ghehe :Y).


    Hij was inderdaad goed! :] Ik heb ook weer een stukje geschreven. Hoop dat je er iets mee kan, anders kan ik altijd nog wat aanpassen!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 0:06 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    Hij was inderdaad goed! :] Ik heb ook weer een stukje geschreven. Hoop dat je er iets mee kan, anders kan ik altijd nog wat aanpassen!

    Oh, ja hoor, ik kan er wel wat mee. Alleen ik ben nu niet aan de beurt om te schrijven, maar Wolfheart.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Oh, ja hoor, ik kan er wel wat mee. Alleen ik ben nu niet aan de beurt om te schrijven, maar Wolfheart.


    ja, inderdaad! Ik ben benieuwd :] Good luck Wolfheart : P


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    xJules001 schreef:
    (...)

    ja, inderdaad! Ik ben benieuwd :] Good luck Wolfheart : P


    Haha, thank you. Maar ik weet niet zeker of ik het vandaag af zal hebben want ik ga de verjaardag van mijn oma vieren en ga dan met mijn oma en moeder de stad in.^^
    Maar ik zal er nu aan beginnen en hopen dat ik het afkrijg.xD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wooow, hold the phone. What the heck did you write, Fluppie? Er ligt vanavond nog iemand op de operatietafel, mark my words.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    Wooow, hold the phone. What the heck did you write, Fluppie? Er ligt vanavond nog iemand op de operatietafel, mark my words.
    `

    *Hand*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki