Oké, ik heb 'm gelezen, maar denk je niet dat de werknemers alle (gevaarlijke) spullen, zoals een pistool, van de patiënten hebben afgepakt? Voor de rest is 'ie goed hoor! Vind je 't erg dat ik nog even op een antwoord van Wolfheart wacht? :].
Lolicia schreef:
(...)
Oké, ik heb 'm gelezen, maar denk je niet dat de werknemers alle (gevaarlijke) spullen, zoals een pistool, van de patiënten hebben afgepakt? Voor de rest is 'ie goed hoor! Vind je 't erg dat ik nog even op een antwoord van Wolfheart wacht? :].
Dat heb ik ook vermeld, ja. Elke patiënt zijn kleding én spullen zijn afgepakt! Het enige wat ze hebben, is het ziekenhuishemd.
Lolicia schreef:
(...)
Hij heeft geen pistool. Hij heeft een lat afgebroken van de lijst die op zijn kamer staat (zie foto). Die bedoelde ik met wapen. Maar dat heb ik allemaal beschreven in mijn eerste post : ) Maar als je daar niks mee kan of niet goed vind moet je het zeggen want dan pas ik het aan.
En is goed hoor.. hahaha,
Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.
xJules001 schreef:
Gaat deze RPG nog verder...? Ik hoop echt van wel.. :]
Dat is wel de bedoeling ja. Ik had hier geschreven dat er ook op de posts gelet moet worden, dus het ligt eraan of jullie schrijven of niet. Ik kan niet voor jullie personages schrijven.
Morticia schreef:
(...)
Dat is wel de bedoeling ja. Ik had hier geschreven dat er ook op de posts gelet moet worden, dus het ligt eraan of jullie schrijven of niet. Ik kan niet voor jullie personages schrijven.
Mijn personage is ook nog in afwachting van een reactie... ;]
Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.