• Welcome to the Caedus Asylum.

    Can I play with your mind?

    • Morticia | Alec Gates
          • Wolfheart | Jack Ryan Gather.
          • Macabre | Adelyn Raven Cavett 08.07 tot 21.07

    • Frodo | Samantha Lockwood 30.06 t/m 10.07
          • Lizor | Quinn Tereza Cole. 11.07 tot 26.07
          • Crave | Scarlett Bennett 14.07 t/m 11.08

    • Lolicia | Bryan Steines
          • Wolfheart | Angela Myra Night.
          • xJules001 | Taylor Thomassen.

    • TicTac | Timo Jefferson 11.07 tot 21.07
          • notyourhero | Matt Davidson Luhrs.
          • Pom | Désirée Aelita Winfrith.


    NEW TOPIC


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 20:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben weg van 11 juli tot 26 juli (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Me van 11 tot 21 juli en ergens in Augustus een weekje x)


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Ik heb het erbij gezet. :].
    TicTac, vindt je het goed welke patiënten je nu hebt?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga morgen reageren. Dan hoeven de users die op mij wachten, niet meer zo te wachten tot ik eindelijk geschreven heb xD.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    Ik heb het erbij gezet. :].
    TicTac, vindt je het goed welke patiënten je nu hebt?


    Yush is goed x)
    Zal in de loop van dag wel posten


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Maia, ik reageer zo meteen, denk ik. c: Awesome post, though.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2013 - 11:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je hoeft het niet gelijk te doen. Bij mij duurt het soms ook wat langer. Als je niet iets ermee kunt, verander ik het wel. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xJules001 schreef:
    als iemand niks te doen heeft in de RPG, Taylor staat nogsteeds kwaad op een deur te slaan...

    Mijn personage is nog steeds bij Angela Myra Night, de personage van Wolfheart, maar als Wolfheart het oké vind mag je, je personage onze kant wel opsturen? Of anders schrijf ik wel gewoon in mijn post, die ik nu ga schrijven, dat we langs jouw personage heen gaan? Dan word jij er ook bij betrokken! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga straks een post maken @Lizor, Erieka en TicTac -hoewel Erieka en TicTac niet een persé hoeven te wachten- ik moet eerst nog een SA schrijven voor een wedstrijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Mijn personage is nog steeds bij Angela Myra Night, de personage van Wolfheart, maar als Wolfheart het oké vind mag je, je personage onze kant wel opsturen? Of anders schrijf ik wel gewoon in mijn post, die ik nu ga schrijven, dat we langs jouw personage heen gaan? Dan word jij er ook bij betrokken! :].


    Dankjewel. Laat maar weten wat ik moet doen : )


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Oh, ik ga de 6e op vakantie.

    Maia, ik denk dat ik vrijdag pas kan posten :c er logeert een vriendin. Misschien eerder. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJules001 schreef:
    (...)

    Dankjewel. Laat maar weten wat ik moet doen : )

    Misschien kun je een post schrijven met wat ik er later, in mijn volgende post, in kan verwerken? Want ik wacht eerst nog op de reactie van Wolfheart terug en dan kan ik die van jullie beiden erin verwerken. ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Misschien kun je een post schrijven met wat ik er later, in mijn volgende post, in kan verwerken? Want ik wacht eerst nog op de reactie van Wolfheart terug en dan kan ik die van jullie beiden erin verwerken. ;D


    Ik vind het goed. Maar ik kan vandaag misschien nog een post schrijven, of ik doe het morgen. Het hangt er een beetje vanaf of ik het red want ik ben echt moe en ik moet er morgen weer vroeg uit om iets op school te gaan doen en 's avonds heb ik een feest op school.
    Ik ben nu nog met een andere post, maar ik zal proberen nog een post voor jullie te schrijven.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    Ik vind het goed. Maar ik kan vandaag misschien nog een post schrijven, of ik doe het morgen. Het hangt er een beetje vanaf of ik het red want ik ben echt moe en ik moet er morgen weer vroeg uit om iets op school te gaan doen en 's avonds heb ik een feest op school.
    Ik ben nu nog met een andere post, maar ik zal proberen nog een post voor jullie te schrijven.

    Dat is goed, schatje. Doe maar rustig aan. En als we vanavond de post niet zien merken we vanzelf wel wanneer die aankomt. Er is geen haast bij, denk ik zo. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Misschien kun je een post schrijven met wat ik er later, in mijn volgende post, in kan verwerken? Want ik wacht eerst nog op de reactie van Wolfheart terug en dan kan ik die van jullie beiden erin verwerken. ;D


    Ik heb een stukje geschreven : ) Hoop dat je er wat mee kunt. zo niet, laat even weten dat pas ik het aan!


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.