• I have a bit of a confession; Ik heb een liefde voor Disney muziek. Niet perse de zoete liefdes baladas, maar er zitten een aantal tussen die ik keer op keer zal meezingen. Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben, so confess that favorite Disney song. Uiteraard ook andere animatie studio's


    Hier zijn een paar van mijn favoriete, ik zal er nog wel meer in dit topic dumpen


    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 22:45 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Do you mean you have a confession?

    anyway, I adore Disney as well.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Javert schreef:
    Do you mean you have a confession?

    anyway, I adore Disney as well.


    Uiteraard :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dit zijn een paar van mijn favorieten ^^




    And in that moment, we were infinite.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    & Mulan


    And in that moment, we were infinite.

    Zo te zien luister jij de Engelse liedjes? Ik ken denk ik alleen maar de Nederlandse. Ik hou ook van Disney (:


    Pretty is just a pretty word.



    Ik hou van deze twee liedjes. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.


    26 - 02 - '16



    Een van mn favo's (:

    Hakuna Matata, natuurlijk! Oh en de nummers van Tarzan, van Phil Collins.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 23:13 ]

    Noooooo, thank you :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'







    Klassiekers :Y)


    We need a bigger boat.

    Oh yeah, I adore Disney too. :3
    En dat nummer van John Rzeznik is echt mooi. Grappig, ik heb 'm net opgezet. :')

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 23:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, er zijn zoveel liedjes die ik mooi vind.
    Nummers van andere animatie films vind ik ook wel mooi (: Dreamworks heeft ook redelijk goede nummers en i love once upon a december uit Anastasia.


    En met zoiets kan je altijd doorzappen naar de liedjes die je wel leuk vind, of juist gewoon ongestoord luisteren (:

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 23:29 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oh, er zijn zoveel liedjes die ik mooi vind.
    Nummers van andere animatie films vind ik ook wel mooi (: Dreamworks heeft ook redelijk goede nummers en i love once upon a december uit Anastasia.


    En met zoiets kan je altijd doorzappen naar de liedjes die je wel leuk vind, of juist gewoon ongestoord luisteren (:


    Die zit ook zeker bij mijn favoriete!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'